| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 5-drzwiowy sedan |
| Masa | 1311 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Z wyjątkiem klatki piersiowej kierowcy, auto uzyskało maksymalną liczbę punktów za ochronę pasażera oraz kierowcy. Podwójne napinacze pasów zabezpieczają przed przesunięciem w przód. Dzięki temu kolana i uda nie mają kontaktu z deską rozdzielczą.
Qashqai zdobyło maksimum punktów za test zderzenia bocznego i test zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 16 pkt (100%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 18 pkt (64%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 40 pkt (93%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 87 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Maksymalna liczba punktów za amortyzację nóg pieszego jaką oferuje zderzak. W porównaniu, krawędź przednia nie uzyskała ani jednego punktu. Ochronę jaką zapewnia maska w przypadku głowy pieszego oceniono na wystarczającą. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Auto zanotowało komplet punktów za ochronę dzieci podczas zderzenia czołowego i zderzenia bocznego. Poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest wystarczająco jasna. Również obecność mocowań ISOFIX słabo oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | FAIR Bimbo Fix XL tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | FAIR Bimbo Fix XLtyłem do kierunku jazdy |