| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta terenowe |
| Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
| Masa | 1646 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie testu. Ochrona szyi kierowcy została oceniona jako "słaba". Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej prezentują ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
X-Trail uzyskał maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 12 pkt (43%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 43 pkt (100%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 78 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Krawędź przednia nie uzyskały punktów za oferowaną ochronę. Maska dała "słaby" rezultat jeśli chodzi o osłonę głowy dorosłego. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Za bezpieczeństwo 3-latka podczas testów dynamicznych auto zdobyło maksimum punktów. Jednak obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie jest dostatecznie oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Fair G 0/1 tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | brak danych |