| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Minivany |
| Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
| Masa | 1429 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas zderzenia. Kolumna sterownicza stanowi potencjalne zagrożenie dla ud kierowcy. Marginalna ochrona klatki piersiowej kierowcy i pasażera.
Poduszka powietrzna chroniąca głowę dostępna jest jako wyposażenie dodatkowe. Nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Potrącenie pieszego | 14 pkt (50%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 41 pkt (95%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 76 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego, ale krawędź przednia nie zdobyła ani jednego. Amortyzację uderzenia głowy dorosłego ze strony maski oceniono na "bardzo słabą". |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest dostatecznie jasna. Etykiety ostrzegające o ryzyku umieszczania dziecka tyłem do aktywnej poduszki nie są klarowne i trwałe. Również obecność mocowań ISOFIX na przednim i tylnych siedzeniach nieoznaczona wystarczająco. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |