| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1030 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie testu. Twarde elementy deski rozdzielczej prezentują potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
Poduszka powietrzna osłaniająca głowę nie jest montowana w standardzie, a test zderzenia ze słupem nie został przeprowadzony.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 19 pkt (68%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 32 pkt (74%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 75 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź nie zdobyła ani jednego punktu. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem. Jednak informacja o jej statusie nie jest dostatecznie jasna. Etykieta ostrzegająca o niebezpieczeństwie montowania fotelika na przeciwko aktywnej poduszki powietrznej nie jest dostępna we wszystkich europejskich językach. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająca oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Roemer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |