| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1185 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Na skutek zderzenia czołowego i niewystarczającej ochrony ze strony poduszki powietrznej, głowa uderzyła o kierownicę. Nacisk na klatkę piersiową pasażera był większy niż w przypadku kierowcy, co uwzględniono przy ostatecznej ocenie.
SX4 zdobył maksymalną liczbę punktów za wynik testu zderzenia bocznego.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 22 pkt (79%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 47 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak w pełni osiągnął wszystkie standardy Euro NCAP pod względem ochrony pieszych, podobnie jak większość obszarów maski. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Fotelik tyłem do kierunku jazdy nie powinien być umieszczany na przednim siedzeniu, ponieważ nie jest możliwe unieruchomienie poduszki powietrznej pasażera. Etykieta ostrzegająca o niebezpieczeństwie z tym związanym nie jest dostępna we wszystkich europejskich językach oraz nie jest widoczna przy opuszczonej osłonie przeciwsłonecznej. Z tych powodów, nie spełnia również wymagań Euro NCAP. Suzuki zapowiedziało wprowadzenie lepszych etykiet. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |