Szukaj

Test euroncap VW Caddy 2.0 TDI 'Trendline', LHD

VW Caddy 2.0 TDI 'Trendline', LHD
2015
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy sedan
Klasa auta:
Małe auta terenowe
Masa auta:
1546 kg
Wynik testu
84%
Ochrona dorosłego
78%
Ochrona dziecka
58%
Zabezpieczenie przechodnia
68%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

32.1 pkt | 84 %

Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości , ochrona kierowcy była dobra dla wszystkich obszarów ciała. Wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej, ochrona tego obszaru była należyta. Ochrona klatki piersiowej oraz szyji pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia, głowy i ud - dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. Jako że nie jest standardem, jego funkcjonalność nie została oceniona.

Uderzenie przodem
7,2pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie przodem (sztywna bariera)
7,4 pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku
14,9pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
2,6pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - tył
Uderzenie z tyłu - tył
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

38.3 pkt | 78 %

Wyniki testu zderzenia czołowego pokazały dobrą ochronę 3-letniego. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego. Fotelika dla dziecka został zamontowany przy pomocy mocowań iSize i podpórki. W przypadku kiedy podpórka spoczywa na przestrzeni schowka w podłodze, zaleca się stosowanie wkładki, tak aby wypełnić przestrzeń i zapewnić wystarczająco silne podparcie. Wkładka została wykorzystana w testach Euro NCAP Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci.

Bazowa ocena auta
23,3pkt
Wydajność
12,0pkt
Instrukcja
3,0pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 6 lat
Siedzonko:
G0 Plus ISOFIX
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 6 lat
Dziecko 6 lat
Wydajność
11,3pkt
Instrukcja
3,0pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 10 lat
Siedzonko:
G1 ISOFIX Duo Plus
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 10 lat
Dziecko 10 lat

Niechronieni użytkownicy drogi

21 pkt | 58 %

Zderzak modelu zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Ochrona regionów miednicy była słaba. Maska i obszar przedniej szyby oferowały głównie wystarczającą lub marginesową ochronę.

Głowa
14,1 pkt
Miednica
0,9 pkt
Nogi
6,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

8.8 pkt | 68 %

Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia, tak jak system przypominający o zapięciu pasów, który obejmuje miejsca z przodu. Szacunkowa duża liczba samochodów wyposażonych w niezależny awaryjny układ hamulcowy, sprawiła, że system ten podlegał ocenie. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. System wspomagający jazdę w pasie ruchu nie jest dostępny.

Ogranicznik prędkości
1,3 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
2,0 pkt
Systemy AEB
2,5 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Ogranicznik prędkości
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca
  • Przypominacz o pasach - pasażer
  • Przypominacz o pasach - tylne siedzenia

Pozamiejskie systemy awaryjnego
hamowania AEB
  • Opcjonalny
  • Interfejs człowiek-maszyna:
  • Wynik:
    Mierny