Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2012-2013

Lata produkcji: 2012 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 841
Koszt ogólny 44,01 PLN
PB62.61 PLN
Wydatki serwisowe 3,75 PLN Pozostałe wydatki 17,09 PLN

Autodiagnoza Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 16
Symbol klucza na "ekranie".
dodał: wojtek959, 4 lata temu
Przekręcam kluczyk i na "ekranie" napis KUPON NIEWAŻNY. Po uruchomieniu silnika powyższy napis znika ale cały czas wyświetlony jest znak KLUCZA tzn jakby przypominający o serwisowniu, które ma być po 90 tys, a obecnie mam 88700
Przepływomierz.
dodał: multijet, 4 lata temu
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km
Gaśnie po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy
dodał: Heniek, 5 lat temu
Problem pojawia się na rozgrzanym silniku podczas redukcji biegu. Po obrotomierzu widać, że obroty po wciśnięciu sprzęgła lecą gwałtowanie do 0. Czasami silnik zgaśnie, czasami obroty wrócą do ustalonych wartości biegu jałowego. Z tego co zauważyłem jest to dość powszechny problem w silnikach 1.6 16V z logo Fiat z roczników 1996-2000, występujący zarówno w autach z LPG jak i bez. W więkoszości przypadków diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędów. Jakieś pomysły?

Dane techniczne Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2012-2013

Podstawowe parametry Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Produkowany od 2012 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 1750 obr/min
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Fiat Bravo

Newsy o Fiat Bravo

Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2
Aktualnie przeglądasz Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 2