Szukaj

Informacje o Fiat Ducato III Furgon krótki

Lata produkcji: 2007 – 2014
Segment: Dostawcze
Produkowany od 1981 roku Fiat Ducato jest średnim lub dużym samochodem dostawczym i zarazem największym użytkowym samochodem Fiata. Do 2017 r. sprzedano ponad 2,7 mln egzemplarzy tego modelu, co czyni go najpopularniejszym samochodem na rynku w swojej klasie. Jest następcą modelu 238. Jego powstanie to efekt współpracy koncernów Fiat i PSA (do którego należą Citroen i Peugeot), a bliźniaczymi względem niego modelami są Citroen Jumper (oraz jego poprzednik – C25) oraz Peugeot Boxer (i jego poprzednik – J5). W roku 2006 pojawiło się w sprzedaży Ducato trzeciej generacji, które od 2014 roku jest oferowane w wersji po gruntownej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław

Ducato to jeden z fenomenów i bestsellerów Fiata. Jego pozycja jest niezagrożona, natomiast po ostatniej kuracji wygląda najlepiej w swojej historii.

~Powagosław
Luzacjusz

W tym segmencie jest jedno danie główne, a reszta to bardziej lub mniej sycące przystawki. Ten nowy, nieco jakby amerykański sznyt nowego Ducato może wynikać z tego, że Fiat ma apetyt również na rynek w USA.

~Luzacjusz

Fiat Ducato III Furgon krótki – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 3
Długość 4963 mm
Szerokość 2050 mm
Wysokość 2254 mm
Rozstaw osi 3000 mm
Rozstaw kół - przód 1810 mm
Rozstaw kół - tył 1790 mm
Zwis przedni 948 mm
Zwis tylny 1015 mm
Szerokość pomiędzy nadkolami 1422 mm
Wysokość progu załadowczego 535 mm
Drzwi tylne - szerokość 1562 mm
Drzwi tylne - wysokość 1520 mm
Drzwi boczne - szerokość 1075 mm
Drzwi boczne - wysokość 1485 mm
Przedział ładunkowy - długość 2670 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1870 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 1662 mm
Maksymalna ładowność 1155 kg
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(60%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Wybrane oceny

3,0
~Ducato Stasio
Fiat Ducato III
Furgon krótki 2.2 Multijet 100KM 74kW
Auto pakowne i gabarytowo sprytne. dość prosty układ zawieszenia i napęd nie czyni go tak drogim w serwisie co VW busy ale czasami jest dość chimeryczny zimą. Blacha niezła ale obtłuczenia trzeba szybko zabezpieczać, w miejscu puknięcia drzwiami pod marketem szybko robi się dziura.korozi, Proste wykończenie w środku to raczej plus ale odpadające plastiki doprowadzają nas do nerwicy. Do tego niestety głośne w środku. Dopiero po załadowaniu po brzegi towarek jakoś do się wytrzymać. Z pasażerami nie da się jeździć na trasy, nie ma komfortu podróżowania. Dudni, szumi, robi się niemiło. Ceny części umiarkowane, na pewno tańsze od części do busów VW, a to już duży plus. Jakość techniczna średnia ale i tak dużo wyższa niż w wykonaniu obecnych VW. Mieliśmy VW busy z różnymi wersjami silników - każdy z nich to wielka porażka. Fiat Ducato jest o wiele lepszy, mniej awaryjny. Ducato w stosunku do swojej ceny jest na pewno lepszy od nowych VW, nie ma co dyskutować. Ale prostota i niedorobienia szczegółów dotyczących np. siedzeń, plastików, elektryki, blachy (choć lepiej niż VW), pękających przewodów elektrycznych zniechęcają. No cóż, to tylko Fiat, wiadomo, nie ma się czego spodziewać. Samochód Fiat Ducato oceniam na: 3+, na pewno dużo wyżej niż dzisiejsze VW = korodujące strucle.
2,2
~K.K.
Fiat Ducato III
Furgon krótki 3.0 Multijet Power 157KM 115kW
Witam serdecznie. Jesteśmy ludźmi i popełniamy błędy nawet w prowadzonej działalności gospodarczej. Wraz z mężem prowadzimy od 1997 roku działalność opierającą się na handlu i przetwarzaniu pierza i puchu z ptactwa wodnego. Były wzloty i upadki, ale gramy uczciwie z każdym naszym klientem. Aby nie stracić klienta, staramy rozwiązywać sprawy tak abyśmy mogli sobie spojrzeć w oczy na ulicy. W roku 2007 (grudzień) zakupiliśmy samochód Fiat Ducato o kolorze czerwonym – nowy na 100 % gwarancji. Auto nie wytrzymało pierwszego przeglądu, jak tylnie drzwi nam odpadały z zawiasów. Informowaliśmy o tym Fiata, lecz zaproponowali nam wstawienie blaszek w kształcie wkładek Olweys. o grubości 3 milimetrów. Po przejechaniu następne 25 tyś km. Trzeba było ponownie jechać z drzwiami, lecz nie tylko z nimi. Samochód pękał w pół, tzn: prawa boczna strona od pasażera na pace auta, szedł pasek pęknięcia w długości około 15 cm. Z wielkimi krzykami z naszej strony wymienili drzwi, co robili to bardzo niechętnie. Boczną ścianę zostawili sobie na później. ( jak się dowiedziałam w dzisiejszym dniu że mam moc energicznej rozmowy przez telefon) Mijają miesiące i godziny do rocznej gwarancji wymiany 100 % wadliwego auta na nowe bez wad. Drzwi były nowe, nie ryzykowały wypadnięciu czy spowodowaniu jakiejkolwiek kolizji drogowej. Taki samochód pracuje we firmie, a nasz więcej przebywał w serwisie a niżeli we Firmie. Były pisma o reklamację wadliwego samochodu, Fiat spał. Dopiero jak wzięliśmy adwokata a on sprawę kierował do Sądu…troszkę się zbudzili. Czekaliśmy wiele miesięcy było wiele pism złożonych z reklamacją i wymiana samochodu. Dzień ostatni w 100 % gwarancji doszło do spotkania Dyrekcji Fiata i nas właścicielów wraz z naszym adwokatem. Podpisaliśmy porozumienie na wymianę auta z dopłatą 10 tyś. zł. Za amortyzację. Chociaż i tak nie jestem pewna tej amortyzacji ponieważ pierwsza reklamacja była w maju 2008 a samochód jest z grudnia 2007. Miejsza z tym… Dostaliśmy samochód nowy z maja 2009 roku. Biały kolor czyli tańszy …taki był nasz układ…My też szliśmy im na rękę. W ZESZŁYM ROKU 2009 SKŁADAŁAM PISMO O WYMIANĘ TYLNICH DRZWI TEGO NOWEGO SAMOCHODU. Odsyłano mnie z braku miejsca, z awarią sprężarki , z braku możliwości wjazdu bo śnieg tak zasypał im podwórko iż nie ma możliwości wjazdu na blacharkę. Złożyliśmy pismo o nowe drzwi, zgadzali się bez żadnych sprzeciwów. W końcu udało mi się umówić dnia 26,02,2010 piątek na podstawienie samochodu do wymiany drzwi. Samochód stał aż do poniedziałku dobrze, że dali mi samochód zastępczy Fiat Panda…taki malutki… Dostałam odpowiedź, że będzie mój samochód do odbioru w poniedziałek. Wierząc już im na słowo nie dzwoniłam, że się wybieram do Gdańska, bo do Gdańska od Czerska mam 100 km. Znowu urwanie się od prac firmowych i znowu cały dzień w nicości i ze stratą. Okazało się że samochód nie jest zrobiony. Fiat oszczędza na kosztach wadliwych Dukatach. Chcieli znowu wstawić wkładki Olweys. Szef blacharki nie chce ich założyć ponieważ to w żaden sposób nie załatwi urwanych drzwi z zawiasów. Szefostwo z Fiata „SCHEWE” pan Zbigniew kategorycznie zabronił wymiany drzwi na nowe. Mamy takie straty w tych wadliwych drzwiach że trzeba szukać ratunku w kombinacji kosztowych. Jak można załatać dziurę w kieszeni gdy łata przeleci przez tę dziurę. Wracam do domu i do firmy Fiatem Pandą… gdzie bagażnik może zmieścić tylko jedną walizkę z wacikami a nie z moimi puchami. We wtorek miałam dostarczyć do Niemieckiej firmy towary o wartości 10 tyś euro, miałam dostarczyć próbki moich towarów w środę do jeszcze innych trzech firm w Niemczech. My pracujemy i nie stoimy w miejscu…proszę zobaczyć jakie straty ja mam we firmie: Nie sprzedany towar , nie podpisane umowy z innymi klientami. Czy PANDA MA ZASTĄPIĆ WIELKIEGO DUCATA? Panda jest samochodem do nauki jazdy „L” a nie do pracy w mojej firmie. Na dzień dzisiejszy FGA Leasing z którym współpracujecie wystawia na nas faktury ubezpieczenia OC i AC na poprzedniego Fiata…Jak to możliwe że mając tylko jeden samochód otrzymany w maju 2009 r. muszę płacić ubezpieczenie za styczeń i maj, tzn. za samochód którego nie posiadam. Który został wymieniony na inny bez wad. Składam pisma rozmawiam z panią Agnieszką Manik: 022-607-48-27 i dalej nic nie jest w tej sprawie poczynane. Otrzymujemy wezwania i upomnienia oraz faktury za wystawienie wezwania. Czy ja mam także wystawiać faktury za moje pisma…? Składam pismo o zwrot nadpłaconego ubezpieczenia samochodu WJ66061 w kwocie około 1500,00 …nadal nie otrzymałam. Dzwoniłam dzisiaj do pana Zdzisława ze Schewe…ten pan nic nie wie o naszym samochodzie na blacharni. …a czy wie pani z kim pani rozmawia? TAK JA WIEM…ale czy wiedział pan z kim pan rozmawiał. -Kto pani dał mój telefon? -Pan Krzysztof -to sobie przedzwonię do niego Hę… i co dalej…pewnie dostał jobki za to, że rozprzestrzenia telefony wewnętrzne. On nie jest niczemu winien. Są wadliwej konstrukcji drzwi i tyle więc według pełnego ubezpieczenia muszą one być wymienione na nowe. Będę tak długo walczyła o te drzwi aż je wymienicie…takie mam prawo jako klient. Chyba że znowu nowy samochód…gwarancja na wymianę samochodu mija w maju tego roku, jeśli dacie do produkcji nowe takie auto a będę chciała w kolorze to będę miała ze stycznia 2011 r…nowego DUCATA…! CZY O TO WAM SIĘ ROZCHODZI CZY O REKLAMĘ DRZWI FIATA? Sprawę puściłam do mediów i do radia…czekam na pozytywne rozwiązanie sprawy. Z poszanowaniem do „FIATA”
4,0
~Majkel
Fiat Ducato III
Furgon krótki 3.0 Multijet Power 157KM 115kW
Ogólnie samochód wypada bardzo dobrze. Jest stosunkowo lekki, zwinny i mocny (160 KM) co przekłada się mocno na ekonomię i komfort prowadzenia. Nawet wersja ze wzmocnionym zawieszeniem prowadzi się płynnie, dość gładko i świetnie pokonuje zakręty. Może i jakość plastikowych wykończeń nie jest najlepsza ale za to ergonomia i pozycja kierowcy za kierownicą pozwalają pokonać wiele setki kilometrów bez zmęczenia.
Średnie spalanie dla Fiat Ducato III Furgon krótki
9,1 – 10,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Fiat Ducato III
Furgon krótki 2.3 Multijet 120KM 88kW
Zazwyczaj jezdze 100-120km/h. Spalanie na drodze expresowej wynosi od 8 do 9 litrów w zaleznosci od ladunku i wiatru jadac ze stala predkoscia 110. Przy 140km pali 10-10.5.Jadac drogami lokalnymi zgodnie z przepisami mozna zejsc do ok 7.2-7.8l. W mieście spalanie 8-8.7l. Ducato furgon l2h2 przebieg ponad 400.000. Na razie oprocz rzeczy eksploatacyjnych naprawialem hamulce, linki biegów i ostatnio musialem u handlarza wyzerowac licznik bo na 400tys stanął i pokazywał ------.No ale kazdy fiat to ma.
8,1
Fiat Ducato III
Furgon krótki 2.3 Multijet 120KM 88kW
chcialby poznac przedmowce ktory to twierdzi,ze jego ducato ma srednia 14-15l,sprobuje w najblizszej trasie ale juz wiem,ze bedzie ciezko zrobic takie zuzycie.Mam silnik 2,3-120PS calkowicie srednia i to teraz w okresie zimowym a zima w tym roku nie nalezy do lagodnych stoi na 9,1l na 100.Jezdze sporo w kraju po naszych drogach i miastach jak i po autostradach na zachodzie Niemcy ,Holandia ,Belgia wiec zruznicowanie terenu i drog jest duze,mam bude towarowa L4,H3 plus przyczepe lekka z wysoka plandeka 2,2m i dl.3,5m woze meble wiec tonazowo nie przeladowuje sie no i suma tego wszystkiego to jest wlasnie srednia 9,1l. Nie bede ukrywal,ze w niemieckich gorach na autostradzie trzeba troche bastowac z predkoscia tak do 80-90k/h bo powyzej tych predkosci dosc drastycznie wzrasta zuzycie. Ale wydaje mi sie,ze tojest poprostu technika jazdy.Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego silnika a za tym tez z auta.POrownanie mam do mercedesa bo tez mialem okazje jezdic i wiem ,ze jesli bede kupowal nastepny samochod to zapewne bedzie to DUCATO.... . Jesli ktos robi w DUCATO srednia spalania 15l to strach pomyslec co to by bylo w SPRINTERZE!!!!
8,1
Fiat Ducato III
Furgon krótki 2.3 Multijet 120KM 88kW
chcialby poznac przedmowce ktory to twierdzi,ze jego ducato ma srednia 14-15l,sprobuje w najblizszej trasie ale juz wiem,ze bedzie ciezko zrobic takie zuzycie.Mam silnik 2,3-120PS calkowicie srednia i to teraz w okresie zimowym a zima w tym roku nie nalezy do lagodnych stoi na 9,1l na 100.Jezdze sporo w kraju po naszych drogach i miastach jak i po autostradach na zachodzie Niemcy ,Holandia ,Belgia wiec zruznicowanie terenu i drog jest duze,mam bude towarowa L4,H3 plus przyczepe lekka z wysoka plandeka 2,2m i dl.3,5m woze meble wiec tonazowo nie przeladowuje sie no i suma tego wszystkiego to jest wlasnie srednia 9,1l. Nie bede ukrywal,ze w niemieckich gorach na autostradzie trzeba troche bastowac z predkoscia tak do 80-90k/h bo powyzej tych predkosci dosc drastycznie wzrasta zuzycie. Ale wydaje mi sie,ze tojest poprostu technika jazdy.Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego silnika a za tym tez z auta.POrownanie mam do mercedesa bo tez mialem okazje jezdic i wiem ,ze jesli bede kupowal nastepny samochod to zapewne bedzie to DUCATO.... . Jesli ktos robi w DUCATO srednia spalania 15l to strach pomyslec co to by bylo w SPRINTERZE!!!!

Usterki Fiat Ducato III

Liczba wpisów: 15
Awaria silnika.
  • Fiat Ducato III Furgon długi
  • silnik
witam!mam pytanie.szef dał mi ducato do jazdy i po ok.50 kilometrach silnik zgasł.okazało się że pękł zawór,który rozwalił tłok i głowicę.po wymianie silnik pracował dziwnie,jakoś głośno i nie miał takiej mocy jaką powinien mieć.zrobiłem nim też około 50 kilometrów i znowu pękł zawór-powtórka z rozrywki.mechanicy twierdzą,że głowica była źle zregenerowana.trochę nie chce mi się w to wierzyć.twierdzą,że wymieniali równierz rozrząd.jeśli ktoś z was miał taką sytuację to proszę o poradę..pewnie znowu szef wpieprzy kupę kasy i znowu przejadę 50 kilometrów i zawór pęknie.co może być tego przyczyną?pozdrawiam
Problem rozwiązany
1 komentarz
lancuch rozrzadu
  • Fiat Ducato III Furgon długi 3.0 Multijet Power 157KM 115kW 2007-2014
  • silnik
po przebiegu okolo 400tys\km wymiana łacuch kompletny zestaw za 1500pln,po przebiegu około 30tys łancuch rozciagnoł sie,powtorna wymiana nowy komplet\stary reklamacji nie uznano ponoc bład montazu ok\teraz po przebiegu 5tys łancuch znow sie rozciagnol czujnik polozenia walu pokazuje błod gubi znaki pomagła regulacja na kole kolejne 5tys przebiegu łancuch rzechota przy uruchamianiu jak po 400tys pomocy co teraz.......auto robi tylko trasy zachod ciagle rozciagajacy sie łancuch po małym przebiegu wymiana a pozniej regulacja i dalej to samoooo
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Zatykanie i utrata mocy przy ok. 2000 obr. na 5 birgu
  • Fiat Ducato III Kabina długi 3.0 Multijet Power 157KM 115kW 2007-2014
  • silnik
Przy dodawaniu mocy i dojściu obrotów do ok. 2000 na 5 birgu zaczyna zatykać coś w silniku i samochód zaczyna szarpać. Nie dzieje się to na niższych biegach, nawet po dojściu do 2000 obrotów Proszę o podanie przyczyny usterki
Problem rozwiązany
2 komentarze
Fiat Ducato III Furgon krótki