Szukaj

Informacje o Fiat Multipla II

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: VANy
Kompaktowy minivan (segment K) produkowany od 1998 roku. Jedyne auto w tej klasie w Europie mieszczące 6 osób w dwóch rzędach siedzeń (układ 3+3). Pierwsze wzmianki o Multipli datują się na lata 50., gdy auto o tej nazwie powstało na bazie Fiata 600. Pierwsza generacja współczesnej Multipli to, z racji wyglądu, jeden z najbardziej kontrowersyjnych samochodów ostatnich lat. Głównie z tego powodu model nie podbił rynku, choć był nawet drugi w konkursie na Europejski Samochód Roku 2000. W 2004 roku Fiat przedstawił znacznie bardziej konwencjonalną Multiplę II.
czytaj więcej
Powagosław
Fiat odświeżając Multiplę postanowił uniknąć kontrowersji, jakie budził pierwszy samochód o tej nazwie. Jak to jednak zwykle bywa w takich przypadkach, popadł ze skrajności w skrajność. Szokującą sylwetkę zastąpiła sylwetka nużąca i mdła. Nie warto było. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Multipla była po prostu brzydka. No dobrze, była tak szkaradna, że można było nią straszyć dzieci. Nowa Multipla jest niewiele ładniejsza. Problem w tym, że swoją szpetność próbuje ukryć między niby nowoczesnymi liniami. To ja już wolałem tamten poprzedni, prawdziwy koszmarek. ~Luzacjusz

Fiat Multipla II – wybierz silnik

Oceny Fiat Multipla II

Liczba ocen: 19
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Hubert
Fiat Multipla II
Minivan 1.9 JTD 120KM 88kW
Auto użytkuję od 3 lat. Najpierw odnośnie wyglądu: jest nijaki - ale to myślę że akurat (w porównaniu do wcześniejszej wersji) na plus. Stojąc przy innych samochodach tego typu (np WV touran) niczym się specjalnie nie wyrużnia. No ale przecież to jest minivan i mało który jest na prawdę ładny. Za to wnętrze... Jest ogromne: płaska podłoga, 6 tej samej wielkości foteli, miejsce na nogi, miejsce nad głową i ogromne szyby potęgujące efekt przestrzeni. Jadąc tym autem ma się wrażenie jakby siedziało się w Ducato, a nie w 4 metrowym samochodziku. Kotpit: z poprzedniej wersji + drobne zmiany (kierownica, materiały). Jest do bólu prosty i bez wyrazu (tak jak w bysie - ma po prostu być). Materiał na desce rozdzielczej (byle jaki, to byle jaki - ale jest), materiał na wszystkich drzwiach, guma na pokrętłach, trochę gumy na wajchach od kierunków i wycieraczek pokazuje, że ten samochód nie był robiony po taniości. Ważna żecz: pokażcie mi samochód (tych rozmiarów) w którym z przodu usiądzie paraz z dzieckiem w foteliku. Lub w którym sadzasz dziewczynę na środkowym fotelu (z przodu) i możesz ją obejmować podczas jazdy. Zdziwienie innych kierowców jak widzą 3 osoby z przodu - bezcenne.
4,1
~Mieczyslaw
Fiat Multipla II
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
Pojemne, niezawodne (oczywiście jeżeli wszystkie materiały eksploatacyjne dostaje na czas) i bardzo pakowne autko. Bardzo duże możliwości dostosowania wnętrza do aktualnych potrzeb załadunkowych. Stosunkowo słaby i paliwożerny silnik (po zagazowaniu ostatnia cecha straciła znaczenie). Bardzo tani w serwisie, chociaż po kilkuletnim uzytkowaniu muszę stwierdzić, że zawieszenie jest za słabe do wagi i możliwości ładunkowych auta.
3,7
~M.
Fiat Multipla II
Minivan 1.9 JTD 120KM 88kW
Powiem tak. Artykuł, w którym ktoś opisuje ten samochód (Multipla II) jako jako-taki - że zmiany nic nie wniosły, że samochodzik bez duszy jest osłem. Bardzo dobry kierunek. Samochodzik fajny. Jak to fiacik to i owo nie zawsze jest super, ale ogólnie jest dobrze, brzydki nie jest, a to że ludzie twierdzą, że jest brzydki to im się to w ŁBACH zakodowało.
Fiat Multipla II