Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Focus III Kombi 1.6 EcoBoost 182KM 134kW od 2011

Lata produkcji: 2011 - 2014
Segment: Niższa klasa średnia
W Focusie też zawitały 3-cylindrowe motory benzynowe z doładowaniem. 1.0 Ecoboost startuje z mocą 100KM i w tym wariancie zapewnia przeciętną dynamikę. Znacznie przyjemniejsza jest wersja 125-konna – elastyczna i chętna do pracy już poniżej 2000 obr./min. Miłośnicy bardziej konserwatywnych silników powinni się z kolei zainteresować poczciwym 1.6l. Podstawowa, 85-konna wersja jest za słaba, ale wariant 105 lub 125KM jeździ już całkiem nieźle – wymaga tylko wspinaczki po obrotach. Warto rozważyć też diesla, jeśli w grę wchodzi niskie spalanie. 1.6 TDCi 95KM to propozycja dla spokojnych kierowców, ale ten o mocy 105- i 115KM w zupełności wystarczy do jazdy na co dzień. Coś ostrzejszego? Doładowany motor benzynowy 1.6 Ecoboost oferuje od 150 do 182KM, a moc diesla 2.0 dochodzi do 163KM. Z tymi jednostkami można już czerpać sporo przyjemności z jazdy i świetnego zawieszenia. A jest przecież jeszcze wersja 2.0 250KM i RS…
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz

Oceny Ford Focus III Kombi 1.6 EcoBoost 182 KM 134 kW

Ogólna ocena
4,38
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki

Autodiagnoza Ford Focus III

Liczba wpisów: 117
Elektryczna szyba pasażera
dodał: michalwro, 3 lata temu
Od jakiegoś czasu mam problem z szybą pasażera. Otóż w ogóle nie reaguje ona na przełącznik w drzwiach kierowcy, natomiast jeśli chodzi o przełącznik w drzwiach pasażera to szyba bez problemu się opuszcza, a podnosić podnosi się raz na milion wciśnięć przycisku i to pod odpowiednim kątem. Przy tych nieefektownych wciśnięciach przycisku silniczek szyby nie wydawał nawet najmniejszego odgłosu. Wczoraj rozebrałem przełącznik, poczyściłem blaszki, założyłem i dalej to samo... Postanowiłem zajrzeć do silniczka szyby. Jednak wyskoczył kolejny problem- wszystko dało się odkręcić oprócz dwóch śrub...
Podgrzewana przednia szyba
dodał: michalwro, 3 lata temu
W swoim Focusie mam problem z podgrzewaną przednią szybą. Polega on na tym, że szyba grzeje się tylko po bokach- środek jakoś nie chce. Wygląda to tak, że lewa 1/3 szerokości szyby grzeje, następnie środkowa 1/3 nie grzeje i prawa 1/3 znów grzeje. Nie znalazłem nigdzie postu, aby ktoś miał podobną sytuację- wszędzie pisali, że nie grzeje któraś z połówek szyby. Może ma to związek z naprawde maleńkim odpryskiem znajdującym się mniej więcej na wysokości kierownicy, a szyba przestaje grzać około 3 cm od tego odprysku. Kupiłem już klej elektroprzewodzący- może pomoże napchanie tego kleju w...
Para / biały dym z spod maski nawet po odpaleniu na zimnym silniku.
dodał: vip27, 4 lata temu
Samochód nie stracił wogóle siły czy dynamiki jazdy (co zauważyłem po 2 kilometrowym odcinku drogi i pozostawieniu go na parkingu). Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Alternator ładuje poprawnie. Ciepły czy zimny silnik nie ma znaczenia, zaraz po odpaleniu leci para / biały dym (ciężko określić) z przedniej części silnika pod intercoolerem. Po odkręceniu i zdjęciu coolera oraz dolnej obudowy pompa od dołu jest mokra i alternator jak by też. Proszę o radę co robić i w jakiej kwocie zamknie się naprawa.

Dane techniczne Ford Focus III Kombi 1.6 EcoBoost 182KM 134kW od 2011

Podstawowe parametry Ford Focus III Kombi 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1596 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 182 KM (134 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1900-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79 x 81,4 mm
Przeniesienie napędu Ford Focus III Kombi 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Ford Focus III Kombi
Aktualnie przeglądasz Ford Focus III Kombi