Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Focus III Kombi 2.0 EcoBoost 250KM 184kW od 2012

Lata produkcji: 2012 - 2014
Segment: Niższa klasa średnia
W Focusie też zawitały 3-cylindrowe motory benzynowe z doładowaniem. 1.0 Ecoboost startuje z mocą 100KM i w tym wariancie zapewnia przeciętną dynamikę. Znacznie przyjemniejsza jest wersja 125-konna – elastyczna i chętna do pracy już poniżej 2000 obr./min. Miłośnicy bardziej konserwatywnych silników powinni się z kolei zainteresować poczciwym 1.6l. Podstawowa, 85-konna wersja jest za słaba, ale wariant 105 lub 125KM jeździ już całkiem nieźle – wymaga tylko wspinaczki po obrotach. Warto rozważyć też diesla, jeśli w grę wchodzi niskie spalanie. 1.6 TDCi 95KM to propozycja dla spokojnych kierowców, ale ten o mocy 105- i 115KM w zupełności wystarczy do jazdy na co dzień. Coś ostrzejszego? Doładowany motor benzynowy 1.6 Ecoboost oferuje od 150 do 182KM, a moc diesla 2.0 dochodzi do 163KM. Z tymi jednostkami można już czerpać sporo przyjemności z jazdy i świetnego zawieszenia. A jest przecież jeszcze wersja 2.0 250KM i RS…
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Ford Focus III

Liczba wpisów: 117
Podgrzewana przednia szyba
dodał: michalwro, 3 lata temu
W swoim Focusie mam problem z podgrzewaną przednią szybą. Polega on na tym, że szyba grzeje się tylko po bokach- środek jakoś nie chce. Wygląda to tak, że lewa 1/3 szerokości szyby grzeje, następnie środkowa 1/3 nie grzeje i prawa 1/3 znów grzeje. Nie znalazłem nigdzie postu, aby ktoś miał podobną sytuację- wszędzie pisali, że nie grzeje któraś z połówek szyby. Może ma to związek z naprawde maleńkim odpryskiem znajdującym się mniej więcej na wysokości kierownicy, a szyba przestaje grzać około 3 cm od tego odprysku. Kupiłem już klej elektroprzewodzący- może pomoże napchanie tego kleju w...
Drzwi-niezamykane z pilota
dodał: Lavigo, 2 lata temu
Witam nie działa mi zamykanie drzwi z pilota. Jeśli chodzi o otwieranie pilotem to działa bez zarzutów ale już zamykanie niezawsze :/ Drogą dedukcji doszedłem do wniosku że problematyczny jest zamek w drzwiach pasażera a wnioskuję to po tym ze jeżeli poruszam klamką w drzwiach pasażera (od wewnątrz) to wtedy zamykanie z pilota zaskakuje ale jak się gdzieś przejadę to już niekoniecznie zaskoczy :/
Wachacz przedni-pęknieta guma w łączniku.
dodał: robsonik67, 4 lata temu
W serwisie stwierdzono pękniecie tej gumy i nie można tego inaczej wymienić jak z całym wahaczem-czy to konieczne? Serwis życzy sobie ok. 1200 zł za całą wymianę wachacza z materiałem.

Dane techniczne Ford Focus III Kombi 2.0 EcoBoost 250KM 184kW od 2012

Podstawowe parametry Ford Focus III Kombi 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 250 KM (184 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1750-4500 obr/min
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Ford Focus III Kombi