Szukaj

Informacje o Honda Accord

Lata produkcji: 1978 – 2016
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D) produkowany od 1976 roku. Następca Hondy 1300. Początkowo, do debiutu czwartej generacji w 1989 roku, Accord był autem kompaktowym oferowanym w wersjach hatchback lub sedan. Wraz z czwartą generacją model przeszedł o klasę wyżej, do segmentu D. Wielki sukces Hondy, przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, gdzie Accord od piątej generacji oferowany był w innej wersji niż europejska. Do tej pory sprzedano ponad 18 mln egzemplarzy samochodu. Produkcja europejskiej wersji Accorda zakończyła się w 2015 roku, na ósmej generacji auta. Model nadal produkowany jest na rynek amerykański.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda Accord

Liczba ocen: 1 873
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

3,9
~maciek
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Miłe,sympatyczne ,relaksujące auto.Jezeli ktoś pisze ze auto sportowe to po prostu nieprawda.Trudno od tego silnika wymagać wiecej ,po prostu sprawnie się nim jeździ.to juz w tej chwili auto albo dla seniora albo do upalania i wiejskiego tuningu dla młodzieży - tak to widze bedąc człown kiem grup i forum Acco 7. Auto jezdzi bardzo sprawnie,skrzynia lekko precyzyjnie,zwawy samochód ,ale w żadnym razie nie sportowy.Niestety mecza go awarie (polecam grupe na FB) i to liczne,nas tez nie oszczędzały.a to radio a to reflektory,elektronika,słabe zawieszsnie - jest co robić ,ale najgorsza rzecz to plastelinowy lakier i rdza rdza rdza rdza...... A,zapomniałbym - trzeba miec szczeście żeby trafic na niewadliwy silnik i nie pisze o braniu oleju bo da się z tym życ,taka uroda tego silnika ale chodzi mi o wade konstrukcyjną K20A6 -odsyłam do literatury.Wszystkie usterki do opanowania ale pech przy silniku eliminuje to auto.W kazdym razie jedna z ostatnich Hond o takiej ponadczasowej urodzie i lekkim żwawym prowadzeniu.Przymiarka do CRV i HRV pokazała ze moze być gorzej a honda idzie droga aut dla gospodyń domowych i to co dobre juz było....
4,8
~Piotr
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Korzystam z tego auta prawie 10 lat. Przejechałem ponad 150k km, po mieście trasie po Polsce i Europie. Nie miałem lepszego samochodu. Jest wygodny, można w nim spędzić kilka lub kilkanaście godzin na raz i być żywym. Rekord 18 godzin jednym ciągiem. Jest piękny, mimo że lata lecą ciągle wygląda nowocześnie, elegancko i z klasą. Nic się nie psuje, wymienia się tylko to co się zużywa. Tanie w utrzymaniu. Karoseria nie jest jak nowa ale blisko. Trzyma cenę passat w podobnym roczniku kosztuje o połowę mniej. Na razie nie sprzedaje ale kiedy się zdecyduje to sprzedam ze stosunkowo niską stratą wartości.
4,9
~przesolony
Honda Accord V
Coupe 2.2 i ES 150KM 110kW
Jednym z kluczowych aspektów, jest niezawodność. Samochód nigdy mnie nie zawiodło ich to auto. To ważne, zwłaszcza przy fakcie, ze są to już leciwe auta. Ale posiadając niemalże klasyka mam spokój i pewność, że pojazd sprosta wszelkim oczekiwaniom. Dodatkowo, warto zauważyć, że Honda Accord 2.2 Coupe zachowuje równowagę między osiągami a ekonomią paliwa, co sprawia, że jest to praktyczny wybór dla wielu kierowców. Silnik o pojemności 2.2 litra charakteryzuje się odpowiednią mocą, jednocześnie zachowuje umiarkowane zużycie paliwa (przy odpowiedniej jeździe). Podsumowując, Honda Accord 2.2 Coupe to pojazd, który zdobył moje uznanie dzięki trwałości, wygodzie i niezawodności. To idealna propozycja dla tych, którzy poszukują komfortu podróżowania, solidnej konstrukcji, a jednocześnie chcą cieszyć się pewnym i przyjemnym doświadczeniem z jazdy.

Usterki Honda Accord

Liczba wpisów: 105
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Samochód nie chce odpalić z kluczyka
  • Honda Accord V Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW 1996-1998
  • silnik
Ciężko palił, po jakimś czasie padła turbina. Turbina po regeneracji, głowica też była regenerowana, pierścienie były jeszcze w dobrym stanie to nie wymieniałem, uszczelka pod głowicą wymieniona, swiece dobrze grzeją. Samochód(accord V '96 2.0 tdi) nie chce palić z kluczyka natomiast z popychu odpala zaledwie po niecalym metrze wystarczy że troche przetoczą sie koła i pali jak zła. Wypalone 2 gniazda zaworowe, na 1 tloku nie było kompresji, 2gi troche przepuszczał, padła turbina, przepalony olej w kolektorze między głowicą a turbiną. Zregenerowana turbina, głowica. Wymieniona wyszczelka pod glowicą, zawory.
Oczekuje na rozwiązanie
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 115
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Nie wiem kto jest właścicielem homologacji, instalacja to Stag z parownikiem ACR, początkowo były wtryski HANA ale jak padły 2 ( jedyna awaria instalacji w ciągu 10 lat) to zmieniłem na ACR, od tego czasu tylko przegląd co 20 tys za 100 zł, poza tym igła. Auto ma wgrane mapy silnika od Ralfiego z HAKP forum. Co ciekawe pozwoliło to szybsze osiągnięcie pełnej mocy i momentu...
4,5
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Instalacja założona w nowym samochodzie zaraz po zakupie. Samochód kupiłem jako używany przy stanie licznika 61 tys km. Reduktor AC R01, wtryskiwacze Hana 2000, układ sterujący STAG PREMIUM 400, Butla troidalna 67l wchodzi 46l, nie wiem czy nie poprawić elektrozaworu. Instalacja założona od nowości przy stanie licznik 60km. Na początek zrobiłem przegląd/serwis instalacji i...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
Honda Accord