Szukaj

Informacje o Honda Accord

Lata produkcji: 1978 – 2016
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D) produkowany od 1976 roku. Następca Hondy 1300. Początkowo, do debiutu czwartej generacji w 1989 roku, Accord był autem kompaktowym oferowanym w wersjach hatchback lub sedan. Wraz z czwartą generacją model przeszedł o klasę wyżej, do segmentu D. Wielki sukces Hondy, przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, gdzie Accord od piątej generacji oferowany był w innej wersji niż europejska. Do tej pory sprzedano ponad 18 mln egzemplarzy samochodu. Produkcja europejskiej wersji Accorda zakończyła się w 2015 roku, na ósmej generacji auta. Model nadal produkowany jest na rynek amerykański.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Oceny Honda Accord

Liczba ocen: 1 888
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

3,1
~papaj2137
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Niestety, ale samochód w konfiguracji 2.0 + manual 5 biegowy to porażka. Krótkie biegi, silnik z żenującą dynamiką. Co mi z faktu, że mam duży bagażnik i mogę przewieźć 4 dorosłe osoby, skoro ta podróż w komfortowych warunkach odbywa się z prędkością 100 km/h? Trwałość silnika na plus, zmiana biegów jak w każdym japońskim aucie, spory bagażnik, jak na segment D (choć czy aby na pewno?). Minusy to wszystko inne. Ergonomia, krótkie siedziska, brak możliwości obniżenia fotela w pożądany sposób, gdy jest on regulowany elektrycznie, korozja, która występuje mimo bezwypadkowości auta (samochód od początku w rodzinie na tzw. flagowych blachach), czuć "japońskość" samochodu w wykończeniu, cienkich blachach, podatności na podmuchy wiatru. Jeśli ktoś chce po prostu jeździć z punktu A do B po mieście to jak najbardziej, ale jakiekolwiek inne użycie tego bolidu to pomyłka. Podejrzewam, że w konfiguracji z 2.4/2.2 dieslem dynamika wzrasta, bo cyferki są już w miarę akceptowalne. 2.0 nadawałby się do Civica, bo do Accorda jest po prostu zbyt słaby.
Dodane 28 dni temu
4,3
~wituchna
Honda Accord VI
Sedan 1.6 i 115KM 85kW
Posiadam samochód ponad 3 lata i zrobiłem nim około 70 000 kilometrów i w skrócie, samochód mało pali, za dużo się w nim nie psuło podczas tego czasu, tylko raz mnie zawiódł jak cewka zapłonowa siadła. Ale silniki 1.8 i 2.0 (takimi jeździłem) są strasznie słabe na dzisiejsze realia i jeszcze jak jeździłem samemu lub z pasażerem to jakoś się tym płynęło ale jak na pokładzie było 5-ciu dorosłych i zapakowany bagażnik to samochód "miał ciężko ruszyć". Części brak lub dość drogie patrząc na cenę samego samochodu Czy jakbym miał wybór to czy kupił bym ponownie? Tak, ale tylko i wyłącznie na dojazdy do pracy czy "koło komina"
Dodane 4 miesiące temu
3,7
~paweł
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Czas podsumowac Hankę.Zapadła decyzja o sprzedazy a raczej półsprzedaży w rodzinie....cóż....Auto wdzięczne pomimo wad,cieszy oko ,niestety dramatycznie się zestarzało....Gdybym miałe sie wrócić i kupić je jeszcze raz nascie lat temu to bym kupił ale teraz niestety czuć juz wiek konstrukcji....Plusy -bardzo ładne,jak trafisz na silnik bez wad to naprawdę jest pancerny,miło sie nim jeździ/jeździło...Piszę jeździło bo teraz przesiadka chocby z słuzbowego Superba czy Tonale zony zaczyna meczyc....Pierwsze wrażenie jakby nie chciało jechać.....Wady...Jak trafisz na silnik sprzed poparawek K20a6 to albo panewki,albo zatarcie albo lejesz tyle oleju ile benzyny :) Przesadzam bo akurat ja miałem szczęście i silnik jest w 20to letnim aucie jak nowy.Dalej z wad - fatalna jakośc wnętrze,plastiki,tapicerka (nie mam skóry) no i rdza w zasadzie nieustająca walka.....To auto nigdy nie było autem sportowym ale sprawnym transportem i wrazenia były lepsze niz np w 2-litrowej Lagunie z tamtych czasów czy Vectry tamtych czasów..Jeździełm. Hanka wyrażnie przyjemniejsza..Aaaaa...zapomniałem o największym plusie -auto stosunkowo mało traci w porównaniu z innymi markami -taki urok Polski i opinii o Hondach..
Dodane 8 miesięcy temu

Usterki Honda Accord

Liczba wpisów: 106
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Samochód nie chce odpalić z kluczyka
  • Honda Accord V Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW 1996-1998
  • silnik
Ciężko palił, po jakimś czasie padła turbina. Turbina po regeneracji, głowica też była regenerowana, pierścienie były jeszcze w dobrym stanie to nie wymieniałem, uszczelka pod głowicą wymieniona, swiece dobrze grzeją. Samochód(accord V '96 2.0 tdi) nie chce palić z kluczyka natomiast z popychu odpala zaledwie po niecalym metrze wystarczy że troche przetoczą sie koła i pali jak zła. Wypalone 2 gniazda zaworowe, na 1 tloku nie było kompresji, 2gi troche przepuszczał, padła turbina, przepalony olej w kolektorze między głowicą a turbiną. Zregenerowana turbina, głowica. Wymieniona wyszczelka pod glowicą, zawory.
Dodane 13 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Klapa bagażnika i szyba od pasażera nie działa
  • Honda Accord VIII Kombi
  • instalacja elektryczna
  • 197 tys. km
Problem typu nie otwiera się bagażnik i szyba od pasażera ani z przycisku ani z pilota. Zauważyłem, że tego typu problem dzieje się w okresie jesienno zimowym albo kiedy pada kilkudniowy deszcz. Domniemam, że chodzi tu o dużą wilgotność. W suche dni problem znika. Honda w tym roku całe lato jeździła bezproblemowo. Problemy zaczęły się kilka dni temu. Klapy bagażnika ręcznie też nie można otworzyć. Proszę o wskazówki.
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 115
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Nie wiem kto jest właścicielem homologacji, instalacja to Stag z parownikiem ACR, początkowo były wtryski HANA ale jak padły 2 ( jedyna awaria instalacji w ciągu 10 lat) to zmieniłem na ACR, od tego czasu tylko przegląd co 20 tys za 100 zł, poza tym igła. Auto ma wgrane mapy silnika od Ralfiego z HAKP forum. Co ciekawe pozwoliło to szybsze osiągnięcie pełnej mocy i momentu...
Dodane 3 lata temu
4,5
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Instalacja założona w nowym samochodzie zaraz po zakupie. Samochód kupiłem jako używany przy stanie licznika 61 tys km. Reduktor AC R01, wtryskiwacze Hana 2000, układ sterujący STAG PREMIUM 400, Butla troidalna 67l wchodzi 46l, nie wiem czy nie poprawić elektrozaworu. Instalacja założona od nowości przy stanie licznik 60km. Na początek zrobiłem przegląd/serwis instalacji i...
Dodane 7 lat temu
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
Dodane 9 lat temu
Honda Accord

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów