Szukaj

Informacje o Honda Accord VI

Lata produkcji: 1998 – 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Oceny Honda Accord VI

Liczba ocen: 476
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,3
~wituchna
Honda Accord VI
Sedan 1.6 i 115KM 85kW
Posiadam samochód ponad 3 lata i zrobiłem nim około 70 000 kilometrów i w skrócie, samochód mało pali, za dużo się w nim nie psuło podczas tego czasu, tylko raz mnie zawiódł jak cewka zapłonowa siadła. Ale silniki 1.8 i 2.0 (takimi jeździłem) są strasznie słabe na dzisiejsze realia i jeszcze jak jeździłem samemu lub z pasażerem to jakoś się tym płynęło ale jak na pokładzie było 5-ciu dorosłych i zapakowany bagażnik to samochód "miał ciężko ruszyć". Części brak lub dość drogie patrząc na cenę samego samochodu Czy jakbym miał wybór to czy kupił bym ponownie? Tak, ale tylko i wyłącznie na dojazdy do pracy czy "koło komina"
Dodane 4 miesiące temu
3,6
~greturt
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Bardzo dziwne auto. Zakochałem się na początku w tym samochodzie bo chciałem kupić coś mocnego i nietuzinkowego. To auto na pewno jest wyjątkowe - zwraca uwagę, jest bardzo wygodne, wyposażenie jak na ten rok robi wrażenie. Wszystko pięknie, dopóki coś się nie zepsuje. Większość części jest do wersji 2.0 i 2.3. Katalogi z częściami do 3.0 puste. W moim przypadku zaczęło się od wydechu, który jest bardzo ciężko dostępny - pomógł lokalny spawacz i zrobił wydech na wymiar. Potem posypały się zaciski hamulca z tyłu (po wielu poszukiwaniach okazało się, że pasują zaciski z Accorda VII z drobną modyfikacją) a niedługo później wypadł dolny sworzeń i koło podczas jazdy się skręciło o 90stopni do osi! I zaczęły się akrobacje. Mechanik podejrzewał wygięcie pół-osi i kazał zamówić nową. Można z powodzeniem szukać jej w narnii. Pomijam zderzaki, nadkola i inne elementy, które w PL są po prostu bardzo trudno dostępne. Jednak jest w tym samochodzie coś, czego mogę słuchać godzinami - brzmienie tego V6. Coś pięknego! Poezja dla uszu. Ryk jak lew w dżungli...
Dodane 3 lata temu
3,9
~Przemek63133
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Auto jak na swoje lata dość ładne, solidne i wygodne. Również było dobrze wykończone. Zwłaszcza w wersji S z ładnymi welurami i drewnianymi wstawkami. Prowadzenie w porządku ale silnik niby prawie 150 koni, a dynamika słaba. Żeby jako tako jechać trzeba kręcić powyżej 4 tysięcy obrotów. Z wad to korozja w dziwnych miejscach. Np zaawansowana na wózku zawieszenie przód. Ogólnie auto trochę przereklamowane tak samo jak jej następca. Droga, rdzewiejąca tyle że wygodna i ładna jak na swój wiek. Jest sporo aut z tych lat tańszych, które oferują więcej i tak nie rdzewieją.
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Honda Accord VI
7,6 – 12,0
l/100 km
6,3 – 6,5
l/100 km
8,8 – 14,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
Dodane 8 lat temu
9,3
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Przejechalem tym autem 100tys km, przeciętnie 9,5l LPG + około 0,5l benzyny Niżej niż 8l jadąc jak emeryt nigdy nie udało mi się zejść. Max jaki osiągnąłem jadąc z dużą przyczepką z plandeką to 14l
Dodane 5 lat temu
9,3
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Przejechalem tym autem 100tys km, przeciętnie 9,5l LPG + około 0,5l benzyny Niżej niż 8l jadąc jak emeryt nigdy nie udało mi się zejść. Max jaki osiągnąłem jadąc z dużą przyczepką z plandeką to 14l
Dodane 5 lat temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 29
4,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Wtam instalka Zenit Pro , wlew pod klapką, butla w koło 52l ( na zamówienie) wydatek 2600 wart każdej złotówki , montaż bardzo staranny , gdy pokazywałem znajomym to gdyby nie wtryski to nie zauważyli by instalki , poukładane , porządnie zamocowane , wskaźnik poziomu gazu zamontowany w małym schowku ( niektórzy mają w tym miejscu zegarek ;) ) spalanie lpg nie przekroczyło mi...
Dodane 10 lat temu
5,0
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma,...
Dodane 11 lat temu
2,0
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
instalacja: ACON AGIS OBD
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na...
Dodane 13 lat temu
Honda Accord VI

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów