Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW 2002-2008

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa 2354 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 223 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

4,7
~kondzik2828
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Honda Accord VII
Jestem ogólnie zwolennikiem tej marki, posiadałem wcześniej jeszcze 2 hondy,a ostatnio Peugeota 407 SW na którym się zawiodłem :) Wracając do Accorda auto nie jest bez wad ale na tle konkurencji wypada bardzo dobrze :) Bezawaryjne auto oczywiście jak się z głową eksploatuje (serwisuje), dba. Silnik jednostka 2.4 190 KM rewelacja a mianowicie jest jednostka bezawaryjna i ma świetną relacje spalania co do pojemności, elastyczna jednostka. Auto prowadzi się bardzo dobrze :) Co do komfortu to jest średnio są wygodniejsze auta w tej klasie ale nie jest twardo, no i wyciszenie niestety słabe jak ktoś przesiądzie się z bmw 5 e60 np czy nawet niedrogiego peugeota 407 to zobaczy zauważalną różnice ze jest po prostu głośno. Szukając takiego samochodu warto wydać trochę więcej i poszukać zadbany egzemplarz. Warto też sprawdzić dokładnie auto i szczególną uwagę zwrócić na układ napędowy a mianowicie przeguby wewnętrzne, no i wiadomo stan zawieszenia no i blachy należy na to zwrócić szczególną uwagę. Z auta jestem bardzo zadowolony nie ma z nim żadnych problemów jak np ze współczesnymi dieslami gdzie pada np turbo czy dwumasa :) Polecam :)
4,0
~Tomek
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Honda Accord VII
całokształt autka jak najbardziej na +, polecam z czystym sumieniem, warto troszeczke więcej zapłacić za zadbany egzemplarz niż kupić padaczkę i ją reanimować. autko śmiga aż miło, żadnych usterek nie zanotowałem przez rok jeżdżenia i 40tyś przebiegu rocznego. ogólnie można ściągnąć sobie instrukcję obsługi i w rzeczywistości jest jak w niej pisze- spalanie osiągi itd.
4,5
~PrzemekO
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Honda Accord VII
Samochód marzenie. Może brakuję do luksusu rodem z Leksusa, BMW i innych aut klasy D, ale jak na usportowioną wersję Type-S jest lepiej niż dobrze. Bardzo wygodny ze sportowym wyglądem i zacięciem do dynamicznej jazdy.
Średnie spalanie dla Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW 2002-2008
10,0
l/100 km
10,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Honda Accord VII
spalanie rewelacja posiadam auto od 4 miesięcy długo szukałem dobrego zadbanego serwisowanego i znalazłem jestem mile pozytywnie zaskoczny spalaniem jak na silnik 2.4 pali bardzo mało przeważnie wychodzi mi 10 l lpg na 100 km jest to jazda mieszana czyli troche miasta troche trasy oraz krótkich odcinków 8 km normalna jazda auto rewelacja silnik bardzo elastyczny ciągnie od samego dołu najwiecej ile mi auto spaliło to 12,5 litra lpa jazda ostrzejsza do załączenia vtec :) auto ma swój wiek ale jakość najlepsza w porównaniu do niemieckich ..aut gdzie w tym momencie robią samochody na 8 lat a honda robi na 10 i wiecej
11,3
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Honda Accord VII
akurat jeździłem dość dynamicznie, opony/felgi 18' storm + bagażnik dachowy, z rowerami na dachu wychodziło nawet ponad 15l LPG (ale nie ma się czemu dziwić) w zimie na 16' o litr mniej poza tym polecam, regulować zawory, dobra instalacji i wio
11,3
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Honda Accord VII
Auto nie pali dużo przy normalnej jeździe krótkie odcinki 15 do miasta, później miasto, wychodzi 11 do max 12 trasa normalna jazda różne prędkości 120/140/160 11 l. Eko jazda to do 120 do 10 można zejść :) ale to jazda emeryta , wszystko zależy od instalacji i odpowiedniej jej kalibracji. W moim aucie jest instalacja brc sequent 32 narazie puki co sprawuje się bardzo dobrze :)

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 33
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wycie silnika
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • układ napędowy
Witam, od jakiegoś czasu zwykle po tym jak już auto złapie odpowiednią temperaturę zaczyna wyć. Słychać to przy niższych prędkościach, a zwłaszcza przy zakrętach ( większe obroty przy skręcaniu kierownicą) , dźwięk jest podobny do tego jak wydaje silnik kiedy jedziemy na wstecznym. Identycznie brzmi jak w tym filmie na yt, gość też ma taki problem https://www.youtube.com/watch?v=0HBlKeQ46L8
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Honda Accord VII Sedan