Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Civic VIII Coupe

Honda Civic VIII Coupe
Lata produkcji: 2006 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Ósma generacja modelu produkowana w latach 2006-2011. Civic VIII został diametralnie odmieniony zupełnie nową stylistyką, której autorem był Japończyk Toshiyuki Okumoto. W pewnym sensie auto było kompromisem pomiędzy swoim poprzednikiem i wcześniejszymi, bardziej usportowionymi modelami Civic. W latach 2009 i 2010 przechodził drobne modernizacje. Samochód został bardzo dobrze przyjęty na rynku – zdobył nagrodę dla Samochodu Roku m.in. w Ameryce Północnej, Irlandii oraz Brazylii. W Kanadzie oferowana była luksusowa wersja modelu – Acura CSX.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic VIII Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Honda Civic VIII Coupe

Podstawowe parametry Honda Civic VIII Coupe
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Honda Civic VIII Coupe
Długość 4545 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1435 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wymiary bagażnika Honda Civic VIII Coupe
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 390 l
Szkic techniczny Honda Civic VIII Coupe

Autodiagnoza Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 89
Skrzypienie kierownicy
dodał: ~Dejwid, ponad rok temu
W moim samochodzie, gdy pojeżdżę nim gdzieś z 20 minut lub z 5km, zaczyna skrzypieć kierownica podczas lekkiego skręcania, niezależnie od pogody. Najczęściej i najgłośniej jest jednak, gdy się rusza, hamuje i podjeżdża pod górkę (czyli, gdy ciężar idzie na przód), to podczas lekkiego skręcania kierownicą o jakieś 10 stopni, kierownica skrzypi strasznie, a czym dłużej się jeździ, to częściej i głośniej.
Szuranie, chrupanie,
dodał: ~marcin, 5 lat temu
witam mam taki problem przy obrotach 1,5-2 tys/obr. slychac szuranie, chrupanie dość głośno nie zawsze, szczegolnie mocno przy puszczaniu gazu na biegu jałowym i po przejechaniu 1km na zimnym silniku i w zimie, jak jest cieplo to objawy sa znacznie mniejsze, potem hałas jest mniej wiecej stały, w silniku zostało prawie wszystko wymienione: rozrząd, pompa wody, rolki, alternator, turbosprezarka, dzwieki nadal są bez zmian, prosze o porade osób które mialy te same objawy w tym silniku. 1.7 CTDI civic 2004
Ubywa plyn chłodzący.
dodał: ~szopen1984, 4 lata temu
Witam mam kłopot z ubywaniem płynu chłodzącego,samochód odpala normalnie i płyn napewno nie dostaje się do oleju.A to już się działo gdy ją kupiłem tylko bardzo powoli a teraz ostatnio już więcej ubywa, na 1000 km gdzieś 1 litr,a i samochód się nie przegrzewa,jak się nagrzeje to trzyma normalną temperature.Prosze o pomoc

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic VIII Coupe