Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011

Lata produkcji: 2006 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Za diesla trzeba słono płacić, ale motor zaskakuje pod każdym względem. Ma 2.2l, 140KM, aż 340Nm momentu obrotowego i to wszystko opakowane jest w niewielkie zużycie paliwa – około 6l/100km. Do tego „kręci się” jak nie diesel, ma ładny dźwięk i pozwala osiągnąć 100km/h poniżej 9 sekund. Jeśli nie chcecie aż tyle płacić za auto kompaktowe, to jest jeszcze jedno wyjście – motor benzynowy o takiej samej mocy i pojemności 1.8l. Co prawda do życia budzi się dopiero powyżej 3500–4000 obr./min., ale potrafi dać równie dużo zabawy. W tym modelu to najlepsza propozycja obok diesla. Podstawowe motory 1.4l mają moc 83 i 100KM. Niby nie tak źle, ale mogłyby być bardziej dynamiczne. Zadowolą niewymagających lub miłośników miejskiej jazdy, bo przy wyprzedzaniu na trasie brakuje mocy. Flagowy silnik benzynowy dostępny w Type-R ma 2.0l i 201KM – na prostej nawet z 2.5-litrowym Porsche Boxterem można się ścigać, ale to i tak wersja dla wybranych.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Oceny Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,31
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(79%) NIE(21%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Ergonomia
WADY - Wyciszenie - Karoseria - Widoczność

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 4110
Koszt ogólny 39,06 PLN
LPG21.08 PLN
PB52.34 PLN
Wydatki serwisowe 8,55 PLN Pozostałe wydatki 25,93 PLN

Autodiagnoza Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 89
Szuranie, chrupanie,
dodał: ~marcin, 5 lat temu
witam mam taki problem przy obrotach 1,5-2 tys/obr. slychac szuranie, chrupanie dość głośno nie zawsze, szczegolnie mocno przy puszczaniu gazu na biegu jałowym i po przejechaniu 1km na zimnym silniku i w zimie, jak jest cieplo to objawy sa znacznie mniejsze, potem hałas jest mniej wiecej stały, w silniku zostało prawie wszystko wymienione: rozrząd, pompa wody, rolki, alternator, turbosprezarka, dzwieki nadal są bez zmian, prosze o porade osób które mialy te same objawy w tym silniku. 1.7 CTDI civic 2004
Układ hamulcowy.
dodał: Mobilista, 4 lata temu
Pedał hamulca schodzi zarówno przy gwałtownym jak i powolnym hamowaniu do podłogi. Brak wycieków, układ cały odpowietrzony, wymieniona pompa hamulcowa na używaną od wersji angielskiej po przeróbce przewodów Skuteczność hamulca na 60%. ABS działa.
Spadek obrotów
dodał: Marcel, 5 lat temu
Witam Od jakichś 2-tyg mam problem z moim samochodem. Problem polega na tym, że np. wciskam pedał gazu obroty dochodzą do +/- 3000 i nagle wskazówka nie idzie dalej, a wręcz trochę spada, czuję jakbym nie miał "mocy". Próbowałem też ruszać na wysokich obrotach ok. 4000( czego zwykle nie robię). Auto prawie w ogóle nie rusza. Oddałem samochód do mechanika. Ja podejrzewałem, że to coś z dopływem paliwa, ale mechanik to wykluczył. Wymienili też świece. Podłączyli do komputera i nic. Nie wiedzą co mu jest. Dodam, że nie mam instalacji gazowej i tankuje tylko na sprawdzoną benzynę....

Dane techniczne Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011

Podstawowe parametry Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Produkowany od 2006 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1799 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 174 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 87,3 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje Typ silnika i-VTEC
Przeniesienie napędu Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic VIII Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Honda Civic VIII Hatchback 5d