Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011

Lata produkcji: 2006 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Za diesla trzeba słono płacić, ale motor zaskakuje pod każdym względem. Ma 2.2l, 140KM, aż 340Nm momentu obrotowego i to wszystko opakowane jest w niewielkie zużycie paliwa – około 6l/100km. Do tego „kręci się” jak nie diesel, ma ładny dźwięk i pozwala osiągnąć 100km/h poniżej 9 sekund. Jeśli nie chcecie aż tyle płacić za auto kompaktowe, to jest jeszcze jedno wyjście – motor benzynowy o takiej samej mocy i pojemności 1.8l. Co prawda do życia budzi się dopiero powyżej 3500–4000 obr./min., ale potrafi dać równie dużo zabawy. W tym modelu to najlepsza propozycja obok diesla. Podstawowe motory 1.4l mają moc 83 i 100KM. Niby nie tak źle, ale mogłyby być bardziej dynamiczne. Zadowolą niewymagających lub miłośników miejskiej jazdy, bo przy wyprzedzaniu na trasie brakuje mocy. Flagowy silnik benzynowy dostępny w Type-R ma 2.0l i 201KM – na prostej nawet z 2.5-litrowym Porsche Boxterem można się ścigać, ale to i tak wersja dla wybranych.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Oceny Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,31
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(79%) NIE(21%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Ergonomia
WADY - Wyciszenie - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

olo
Honda Civic VIII Hatchback 5d
1.8 i-VTEC 140KM 103kW (2006-2011) 4,62
Trzeba wiedzić ,że jest to auto kasy kompakt ,a nie limuzyna .Więc niech nikt nie oczekuje super wyciszenia i kanapowej jazdy.Jeśli ktoś chce tego od civika to jest w grubym błedzie.Mi osobiście pasuje ,że auto jest dzikie i dość twarde za to super spisuje się na zakretach.Silnik oszczedny od 4 tys ,pozniej dostaje drugi oddech wraz ze zwiekszonym apatytem na paliwo.Dynamika dobra przy ryku silnika ,ja to lubię.Skrzynia biegow precyzyjna,nic...
dodano 6 lat temu przez olo
UFOk
Honda Civic VIII Hatchback 5d
1.8 i-VTEC 140KM 103kW (2006-2011) 4,77
Futurystyczny wyglad nie przeszkodził w ergonomii, jakości itd. naprawde super auto. Im dłużej nim jeżdze - tym bardziej mi sie podoba. Powiem wiecej... gdy ogladałem wczesniej ufo na ulicach, miałem mieszane odczucia. Wszystko zmienia sie wraz z pierwszym kontaktem z tym autkiem - do tego tez Was zachęcam !!! Jazda tym autem to czysta przyjemność. Wiele elementów których nie sposób opisać w kilku słowach zaskakuje na plus. Auto mozna odkrywać...
dodano 6 lat temu przez UFOk
Bogdan
Honda Civic VIII Hatchback 5d
1.8 i-VTEC 140KM 103kW (2006-2011) 4,77
Na wstepie musze napisac, ze pare miesiecy sledzilem opinie o tym i o innych samochodach na roznych forach internetowych. Mialem na to czas bo na swojego civica czekalem 5 miesiecy. Ponadto do lez moga czasami ubawic niektore "fachowe" opinie na temat najlepszej marki samochodu, z ktorych mozna wywnioskowac nieraz ze "maluch" jest fantastycznym samochodem. No coz przewaznie kazdy chwali to co ma. Ja mialem ten komfort, ze moglem pozwolic...
dodano 11 lat temu przez Bogdan

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 4018
Koszt ogólny 39,11 PLN
LPG21.02 PLN
PB52.57 PLN
Wydatki serwisowe 8,62 PLN Pozostałe wydatki 26,17 PLN

Dane techniczne Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011

Podstawowe parametry Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Produkowany od 2006 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1799 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 174 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 87,3 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje Typ silnika i-VTEC
Przeniesienie napędu Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic VIII Hatchback 5d