Szukaj

Informacje o Honda CR-V

Lata produkcji: 1995 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Zbudowany na bazie modelu Civic, produkowany od 1996 kompaktowy crossover SUV (segment I). Wytworzenie auta było pierwszą samodzielną próbą Hondy zaistnienia na rynku aut terenowych - model Passport sprzedawany wcześniej przez Hondę był autorstwa Isuzu i nie można go było nabyć na Starym Kontynencie. I trzeba powiedzieć, że była to bardzo udana próba – Honda CR-V okazała się komercyjnym sukcesem marki, wyprodukowano dotąd ponad 5 milionów egzemplarzy CR-V. Czwarta generacja modelu dostępna jest od roku 2012. Hondę CR-V rozszyfrować można jako Compact Rereational Vehicle (Kompaktowy Samochód Turystyczny) bądź Comfort Runabout Vehicle (Komfortowy Mały Samochód).
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Oceny Honda CR-V

Liczba ocen: 748
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Wybitny
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V — auto kompletne, dopracowane, godne zaufania Od momentu zakupu CR-V V wiedziałem, że to nie będzie zwykły samochód — to projekt, który prowadzę świadomie, z pełnym zrozumieniem techniki i charakterystyki. Auto zachwyca jakością wykonania, przestronnością, komfortem jazdy i kulturą pracy układu napędowego. Wszystko działa tu jak dobrze zsynchronizowany proces — bez zbędnych kompromisów. Skrzynia CVT? Dla mnie to genialne rozwiązanie. Nie nadaje się do ostrej jazdy, ale przecież nie po to powstała CR-V. W codziennym użytkowaniu jest płynna, przewidywalna i spokojna — idealna do jazdy z LPG i do długich tras. Co ciekawe, znajomi często są zdziwieni, że CVT ma wirtualne biegi — nie narzekają, wręcz chwalą płynność i brak szarpnięć. Wnętrze? Przemyślane, ergonomiczne, z doskonałą widocznością. Systemy wspomagające działają intuicyjnie, a wyciszenie kabiny pozwala na komfortową jazdę nawet przy wyższych prędkościach. Auto nie tylko wygląda solidnie — ono jest solidne. Dla mnie CR-V V to nie tylko środek transportu — to technicznie dopracowany partner, który spełnia swoje zadania z klasą. Nie zamieniłbym jej na nic innego.
Dodane 1 miesiąc temu
4,8
~Rooger
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Jest to moja kolejna Honda po Hondzie Civic VIII(17800 przebiegu),Hondzie Civic IX(134000 przebiegu) i Hondzie HRV II.Wybrałem ją ze względu na fakt, że odkąd zacząłem jeździć Hondami mechanicy zapomnieli moje nazwisko.Co roku olej filtry i zmiana opon.Po prostu żadna z w/w Hond NIGDY(!!!) mi się nie zepsuła. Dodatkowo po wielkim dzwonie w HRV w którą uderzyła centralnie w bok(szkoda całkowita) jakaś nieszczęśnica grzebiąca w komórce, ani mi ani mojej żonie nic się nie stało.Nie mieliśmy nawet złamania.Czyli HRV uratowała życie moje i żony .HRV została zezłomowana.Więc nie chcę już innej marki. Poza wszystkim Honda CRV Hybrid jest piękna, więc gdy wysiadam nie ma mowy o tym bym się nie obejrzał, ciesząc na pożegnanie oko.Samochód jest przestronny,wręcz komfortowy.Przy moim wzroście (190 cm ) jest to nie bez znaczenia. Jak każda Honda jest wspaniale zabezpieczona antykorozyjnie,lecz lakier także jak w każdej Hondzie to wpyłka (0,98 mikrona ) więc warto pomyśleć o ceramice.Niektórzy kwękolą nad specyficznym odgłosem bezstopniowej automatycznej skrzyni biegów przy przyśpieszaniu ,lecz akurat mi ten odgłos nie przeszkadza i nawet go polubiłem.Pojawia się on gdy gwałtownie przyśpieszamy,wyprzedzamy potem się stabilizuje i w samochodzie jest cichutko jak w kościele.W trasie ,ku mojemu zdumieniu , przy takich gabarytach pojazdu ,podczas spokojnej jazdy, bez przekraczania 110 km na godzinę zszedłem do 5,4 l/100km.W mieście ,w codziennej jeździe,na krótkich odcinkach 8,9l/100km.Na razie odwdzięcza się bezawaryjnością i pięknem.
Dodane 2 miesiące temu
4,9
~Jarek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Jeśli ktoś szuka auta, która jeździ i się nie psuje to zdecydowanie polecam. CR-V jeździłem 9 lat, kupiona w salonie Hondy, regularne przeglądy przez okres gwarancji w ASO a później u lokalnego mechanika znającego się na Hondzie. Niezniszczalne i legendarnie trwałe mechanicznie auto. Zadbane odwdzięcza się TOTALNĄ niezawodnością. Gdyby ktoś kazał mi objechać świat dookoła i miałbym na szybko wybrać auto, któremu bym zaufał w takiej podróży, byłaby to Honda C-RV. Zamieniłem na Lexusa RX 2023 i pomimo różnicy klas, brakuje mi w Lexie kilku praktycznych rozwiązań z CR-V, jak choćby świetnego i ustawnego kształtu bagażnika.
Dodane 7 miesięcy temu

Raporty spalania Honda CR-V

Liczba raportów: 910
Średnie spalanie dla Honda CR-V
6,3 – 11,9
l/100 km
5,0 – 8,1
l/100 km
10,0 – 13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Honda CR-V VI
SUV Plug-In 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Pierwszy miesiąc jazdy 1250 km. auto wygodne dużo miejsca z przodu i z tyłu, dobrze wyciszone trzeba się przyzwyczaić do gabarytów auta poprzednie Skoda Karoq. I trochę za bardzo nadgorliwe systemy bezpieczeństwa np: autohold nie działa gdy niema zapiętych się pasów, itp. japońska filozofia bezpieczeństwa średnie zużycie z komputera 5,4l/ 100 km wliczając w to 4 ładowania z gniazdka 230V, około 8h Trasa 350 drogi wojewódzkie do 100km/h spokojna jazda 6,2l, tankowanie po trasie potwierdza dokładność zużytego paliwa. Trasa 200 km, 50% autostradą do 125km/h 7,2l. przy 125 km/h zużycie około 8 l ta sama trasa powrót prędkość do 140km/h 7,6l. przy 140 zużycie około 9,5l Na prądzie miesiąc październik około 60 km
Dodane 29 dni temu
7,6
Honda CR-V VI
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Podczas uzywania auta w mieście i na krótkich trasach (do 100km) jeśli nie jeździ się drogami ekspresowymi i autostradami spalanie bardzo zadowalające przy normalnej jeździe - 6,5l latem, ok 8l zima Niestety używanie samochodu na drogach ekspresowych czy autostradach wiąże się ze spalaniem ok 9-10l Jednorazowo starając się wykręcić najniższy możliwy wynik - muskając tylko gaz, jadąc w niedzielę o 20:30 z minimalnym ruchem, wykorzystując do każdego zwalniania tylko rekuperacje, nie dotykając chyba ani razu pedału hamulca z odcinka 15km udało mi się wykręcić 2,3l/100km Podczas wyjazdu do Luksemburga średnie spalanie na niemieckich autostradach wyszło 12,2l z całej 1350km trasy. Pomiędzy tankowaniami które musiały być co 350km bo na tyle starczał pełny bak raz zanotowałem 14,4l\100km z ok 300km odcinka pomiędzy tankowaniami. Podsumowując - auto które w miejskich korkach, na wiejskich drogach i przejażdżkach nie przekraczających 70km/h jest niewiarygodnie oszczędne niestety nie nadaje się do dynamicznej jazdy nie tylko po przez spalanie ale zbyt mały bak paliwa.
Dodane 8 miesięcy temu
10,2
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Samochód potrzebujący wkręcania na obroty stąd średnie spalanie w okolicach 10 litrów nie dziwi. Bardziej dziwi trasa przy 120 km - przy kilku wyprzedzeniach na trasie srednio również wyszło 10. Jako drugi samochód w rodzinie zupełnie mi to nie przeszkadza, jako główny - chyba LPG jest rozsądnym rozwiązaniem
Dodane ponad rok temu

Usterki Honda CR-V

Liczba wpisów: 65
Siadnięty tył
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • zawieszenie
  • 196 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 32
Nie 6
Tył Hondy bardzo obniżony w stosunku do przodu. Po załadowaniu 5 osób koło chowa się w nadkolu, z pełnym bagażnikiem i zbiornikiem LPG jest jeszcze gorzej. Niestety wymiana sprężyn na standardowe nie zdaje egzaminu, może być nawet jeszcze niżej. Prawdopodobnie trzeba by wymienić WSZYSTKIE gumy w zawieszeniu tylnym, ale to pewnie ze 3-4 tyś. z robocizną, jeśli nie więcej, szkoda kasy. Co więcej, PO wymianie sprężyn na wzmacniane (samochód się podniósł) okazało się, że jeden amortyzator jest do wymiany. Stukał przy końcu zakresu, czego nie było słychać, gdy Honda była dużo niżej. Także przy wymianie sprężyn trzeba DOKŁADNIE sprawdzić i amorki, bez sensu raz po raz płacić za ich ściąganie. W moim wypadku, musiałem zapłacić dwa razy (a nawet TRZY!, ale to dłuższa historia i błąd upartego mechanika).
Dodane 7 lat temu
29 komentarzy
wycieranie się krzywek wałków rozrządu
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
krzywki wałków rozrządu wycierają się, wałek się wykrzywia. Niestety aby to sprawdzić, trzeba zdjąć pokrywę zaworów, co jest czasochłonne i kosztowne. W moim wypadku dowiedziałem się o tym przy pierwszej regulacji zaworów, zaraz po zakupie Hondy. Co prawda w serwisach motoryzacyjnych piszą o tej wadzie, ale niestety doczytałem to dopiero po zakupie, więc pretensje mogę mieć tylko do siebie. W moim wypadku wytarły się krzywki wałka ssącego. Rozwiązanie - regeneracja krzywek w zakładzie w Krakowie, nie pamiętam nazwy. Z wymianą - około 600 zł (300 regeneracja, 300 wymiana). Póki co przejechane 34000 km i jest OK.
Dodane 7 lat temu
1 komentarz
Słabo działajace amortyzatory klapy bagażnika.
  • Honda CR-V I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 2
Witam jestem posiadaczem 2 letniej CRV - ki, od jesieni zauważyłem problem z otwieraniem sie klapy bagaznika, amortyzatory klapy coraz słabiej działaja, byłem w 2 autoryzowanych serwisach Hondy, niestey w jednym po uzgodnieniach z centrala Hony w Warszawie stwierdzono ,że te typy tak mają a w drugim wyrażono zgode wna wymiane jedengo amortyzatora. Uważam że jest to wada fabryczna , porównujac auto nowe z moim 2 letnim wyraznie widac ze klapa nie chce sie podnosić. Uważam ,że jest to wada fabryczna i powinny byc zastosowane mocniejsze amortyzatory klapy bagaznika, moje spostrzeżenia potwierdzają równiez pracownicy autoryzowanych serwisów Hondy. A jak to wyglada u innych uzytkowników?
Dodane 14 lat temu
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 62
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Witam , minął kolejny piąty rok od zainstalowania w sumie 68658 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie trzeci rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze (prawie nową toyotę yaris) , regulacja wykonana w ramach gwarancji...
Dodane 10 miesięcy temu
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Witam , minął kolejny rok a konkretnie czwarty od zainstalowania w sumie 600500 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie drugi rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze , regulacja wykonana w ramach gwarancji bez kosztowo...
Dodane 3 lata temu
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Witam Instalacja zabudowana w lutym 2020 przy przebiegu 18kkm aktualny przebieg około 29kkm auto na gazie jedzie tak samo jak na benzynie moment przełączenia niewyczuwalny zalety: zasięg auta na gazie 900 do 1200 km potem tankowanie ( zbiornik gazu 73 litry ) zużycie przeciętnie suma poniżej 9 litrów liczone z tankowania z czego 2 litry to benzyna i do 6.5 litra to gaz...
Dodane 4 lata temu
Honda CR-V

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów