Szukaj

Honda CR-V V SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2022-2023

Informacje o Honda CR-V V SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2022-2023

Lata produkcji: 2022 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany bÄ™dzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastÄ…pi bardzo cenionÄ… jednostkÄ™ wolnossÄ…cÄ… 2.0 i-VTEC. Silnik ten bÄ™dzie łączony z przekÅ‚adniÄ… manualnÄ… lub automatycznÄ… CVT, a także z napÄ™dem na przednie lub wszystkie cztery koÅ‚a. NowoÅ›ciÄ… jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. BazowÄ…l on bÄ™dzie na wolnossÄ…cym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. ZostaÅ‚ on przekonstruowany tak, by pracowaÅ‚ w cyklu Atkinsona i wydajnie wspóÅ‚pracowaÅ‚ z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostÄ™pna jest z napÄ™dem na dwa lub cztery koÅ‚a.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2022 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~michal_gajewski
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Ocena nie jest jednoznaczna. Po przejechaniu 60k kilometrów w 2 lata mam kilka przemyśleń. Na pewno jest to samochód bardzo wygodny z dużą ilością miejsca w środku. Nie jest to najbardziej zaawansowany technologicznie samochód jeżeli chodzi o wszelakie systemy wspomagające i ułatwiające jazdę. Samochód w miarę efektywny jeżeli chodzi o jazdę w mieście i na bocznych drogach - wszędzie tam gdzie dużo hamowania i jazdy bardzo spokojnej. Absolutnie nie jest przyjemny jeżeli poruszacie się w trasie - nie dość, że spalanie szybuje na poziom 9 litrów i więcej to jeszcze ten hałas - samochód nie jest dobrze wyciszony. Samochód kupiony gdyż potrzebny był na już i do tego hybryda. Przy kolejnym zakupie nie rozważałbym CR-V po raz kolejny. Niestety mój sposób użytkowania powoduje, że nie odczuwam zalet, które są w katalogach reklamowych, a niestety odczuwam większość wad, które w tych katalogach reklamowych nie występują.
Dodane 9 miesięcy temu
4,8
~Hondziarz
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny samochód rodzinny, bardzo dużo miejsca szczególnie na tylnym siedzeniu, komfortowy. Spalanie ok 6l bez szczególnego wysiłku. Idealny na dłuższe wyjazdy. Brak jakichkolwiek usterek i awarii. Ciężko doszukac się jakichkolwiek minusów. W trasie praktycznie jazda autonomiczna, trzyma odległość od poprzedzającego pojazdu, pilnuje pas ruchu i na bieżąco koryguje w razie potrzeby zahamuje awaryjnie. Niby standard w tej klasie pojazdów ale tu działa naprawę dobrze. Mały minus za odgłos silnika przy dynamicznym przysipieszaniu, mogłby zostać lepiej wygłuszony - w normalnych ruchu nie ma to znaczenia.
Dodane ponad rok temu
4,6
~Fazi
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
1. Komfort - zmiana totalna (moja druga CRV, pierwsza CRV- 2010) Zawieszenie ustawione na komfort, w połączeniu z bardzo wygodnymi fotelami, zagłówkami, czysta przyjemność z jazdy. 2. Silnik elektryczny- przyspieszenie w trybie sport zaskakuje. (Robi się głośno, mi to pasuje) 3. Spalanie - trasa 5,8l/100 miasto na tryb eko 6,5-6,7 - jazda normalna latem, jak zimno 7,8 - 8 l. 4. Materiały wykończeniowe - jak dla mnie o wiele lepsze. 5. Prowadzenie - pewne czucie auta. Zmiana biegów - przyciski wymaga przyzwyczajenia. 6. Asystenci jazdy - tempomat adaptacyjny. Na autostradzie to bajka. Sam się prowadzi. Działa bardzo dobrze. Asystent pasa ruchu nie przeszkadza ale jest pomocny. Asystent hamowania trochę natrętny ale da się z tym żyć. 7. Multimedia - działają poprawnie. Audio nie jest tak dobre jak w mojej poprzedniej. Mnóstwo możliwości ustawień, Android Auto po kablu :( , radio DAB. 8. Napinacze pasów po ich zapięciu - mega jak dla mnie. Pamięć ustawień foteli - super. 9. Wyświetlacz HUD - przydaje się - informacje z nawigacji tez się tam pokazują. 10. Wskaźniki - jak w F16 przy uruchomieniu. Kwestia przyzwyczajenia i gustu. 11. Otwieranie bez kluczykowe - bardzo wygodne, dodatkowy imobilajzer bez obsługowy montowany przez dealera. Wady: Auto Hold - nie da się go włączyć na stałe, a szkoda. Mniejszy bagażnik. Brak regulacji ustawień foteli tylnych. W podłokietniku brak dodatkowych USB.
Dodane ponad rok temu

Usterki Honda CR-V V

Liczba wpisów: 7
Honda CR-V V SUV Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów