Szukaj

Hyundai i10 I Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Hyundai i10 I Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja Hyundaia i10 produkowana była w latach 2008-2013. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp Hyundai PA. Początkowo samochód projektowany był z myślą nie tylko o rynku w Europie, ale również w Indiach, gdzie jego poprzednik, model Atos, zyskał dużą popularność. Zaprojektowana przez Thomasa Burka wersja produkcyjna i10 powstała na bazie Kii Picanto (obie firmy kooperują w ramach Hyundai Kia Automotive Group). Hyundai i10 był sprzedawany w Malezji pod nazwą Inokom i10, w Meksyku natomiast jako Dodge i10. Model przeszedł facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 4,85 m
Długość 3565 mm
Szerokość 1566 mm
Wysokość 1540 mm
Rozstaw osi 2380 mm
Rozstaw kół - przód 1400 mm
Rozstaw kół - tył 1385 mm
Zwis przedni 670 mm
Zwis tylny 535 mm
Prześwit 149 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1040 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1017 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 870 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 975 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1290 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1295 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1211 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1227 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 225 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 50 kg
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,2
~Miras
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Świetnie przemyślane auto. Doskonałe do miasta, ale jest na tyle uniwersalne, że można się zapakować i w dłuższą podróż. Uważam, że jest to jedna z ciekawszych propozycji na rynku małych samochodów. Dość bogate wyposażenie-mam wersję komfort (wspomaganie, klima, pełna elektryka). Ciekawy design. Praktyczność. Świetne hamulce. Można może mieć zastrzeżenia do estetyki plastików w kabinie. Na wygląd jest tak sobie, szaro, twardo i monotonnie, ale jest dobrze spasowane i absolutnie nic nie skrzypi. Bardzo duży plus za 5 letnią gwarancję. Z minusów można dodać jeszcze bardzo miękki lakier. W porównaniu do moich innych samochodów jest bardzo delikatny. W zasadzie tylko mycie bezdotykowe. Patrząc na całokształt, to auto warte wydanych na nie pieniędzy. Nie spodziewałem się nawet, że polubię nim jeździć, a teraz jak tylko żona nie wyjeżdza to bez wahania wsiadam do hyundaia. Polecam z czystym sumieniem.
Dodane 13 lat temu
4,2
~Janek
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
świetne małe zwrotne i wygodne auto, nie tylko do miasta. Dobre wyposażenie,Klimatyzacja itd. Łatwo rysujące się plastiki.
Dodane 9 lat temu
3,9
~krako
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Dobre, małe auto. Na trasę też się nadaje bo wewnątrz jest sporo miejsca. Bagażnik też spory (wejdą dwa turystyczne plecaki, 3 śpiwory i namiot).
Dodane 14 lat temu
Średnie spalanie dla Hyundai i10 I Hatchback Facelifting
6,4 – 6,6
l/100 km
8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Witam - moje auto to HYUNDAI i10 rocznik grudzień 2012 - kupiony w styczniu 2013. Do dnia dzisiejszego (22.04.2014r.) jestem ogólnie zadowolony - jednak co do zapewnień przez producenta o jego super ekonomiczności to coś się chyba nie zgadza. Zejść poniżej 7,00 litrów na 100 km w cyklu miejskim to jest NIEMOŻLIWE. Wiem że wielki wpływ na to mają nasze kochane światła na skrzyżowaniach - a przede wszystkim ich brak synchronizacji oraz brak tzw. TIMERÓW czasu do załączenia zielonego światła. Ogólnie wydaje mi się że gdyby było mniej zatrzymań i ruszań na światłach spalanie średnie na 100 km. na pewno by zmalało - może nawet do tych wartości które wskazuje producent. Po 9 tys. km. wymieniono prawy przedni łącznik stabilizatora (trochę zaczął klekotać). Po za tym przegląd OK - świeży olej i zobaczymy co będzie po następnym roku - na razie jest lepiej jak dobrze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i10. (I innych aut też :) ).
Dodane 11 lat temu
6,0
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej. Przeciętnie spala 6,2 - 6,3 l/100 km. Można zejść poniżej 6 l, ale trzeba jeździć bardzo spokojnie, nie przekraczając 70-80 km/h. Należy jednak wziąść pod uwagę, że samochód jest dość wysoki i opory powietrza są większe niż w małych autach klasy A. Po prostu za komfort i przestrzeń płaci się większym zużyciem paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia. Za oba zapłaciłem po ok. 650 zł z materiałami. Szkoda tylko, że Hyundai życzy sobie wizyty w serwisie co rok. Inni interwały wydłużyli do 2-3 lat.
Dodane 13 lat temu
7,5
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Przejechalem i10 juz ok 2 tys km, ma w tej chwili 15 tys km. i powiem ze ze to auto to KLĄTWA ktorej nie warto kupowac, zle sie prowadzi, strach wjezdzac w zakrety, skreca gdzie chce, skrzynia wolna jak muł, silnik jedzie dopiero od 3 tys obrotów;/ !!?? miałem ibize, a3, pande, golfa i jeszcze kilka innych i gorszym autem nie jezdziłem. Spalanie na trasie 7,5L !!! obroty od 2.5 do 3.5 tys., hamulce słabe gorsze jak w traktorze. Masakra Panda jest o 1000% lepsza i pali o 2 litry mniej w trasie. srednie spalanie 90% trasa to tylko 7.5L. z klima, tyle to moze spalic 1.8 140KM a nie czocha 1.1 69KM. Jedynie wygodny jest fotel i nic wiecej, auto to delikatny chinski szmelc. Szkoda kasy, na takiego bubla 1.1. lepiej dołożyc 4 tys i kupic cokolowiek innego ale nie i10!!! pozdrawiam uzytkowników i10. i zycze wam bezawaryjnej jazdy i bezpiecznej jazdy :) polecam auto dla kapeluszników którzy robia 20km miesiecznie :) Szmelc szmelc.. :)
Dodane 13 lat temu

Usterki Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 19
Awaria wspomagania kierownicy.
  • Hyundai i10 I
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 3
Po przebiegu auta ok 75000 (tuż po okresie 3 letniej gwarancji), stopniowo zaczęła się uaktywniać usterka wspomagania kierownicy - zapalała się kontrolka ESP, wspomaganie zupełnie przestawało działać. O ile na początku zdarzało się to rzadko, to stopniowo było coraz częstsze aż do stałego świecenia ESP i braku wspomagania. Diagnoza serwisu Hyunadi - do wymiany cała kolumna kierownicy gdyż czujniki za to odpowiedzialne są z nią zintegrowane; koszt ok 6700 + robocizna. Na obcojęzycznych stronach też można przeczytać o tego typu usterkach, gdzieś na polskiej stronie przeczytałem o jednym takim przypadku. Czy ktoś wie o podobnej awarii w H i10?
Dodane 14 lat temu
17 komentarzy
Poważna awaria skrzyni biegów.
  • Hyundai i10 I
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.
Dodane 15 lat temu
nie działa stacyjka
  • Hyundai i10 I Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW 2008-2010
  • instalacja elektryczna
  • 90 tys. km
Po włożeniu kluczyka do stacyjki wszystkie jak zwykle kontrolki świecą, ale po przekręceniu kluczyka wszystko gaśnie a rozrusznik nawet nie drgnie. Wziąłem kable i podłączyłem do akumulatora z drugiego samochodu, i niestety również sytuacja się powtórzyła. Czyżby coś się działo ze stacyjką?
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Hyundai i10 I Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów