Szukaj

Hyundai i30 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Hyundai i30

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 2007, należący do segmentu C (klasa niższa średnia) model, który zastąpił Hyundaia Elantrę. Był pierwszym oznaczonym według klucza literowo-cyfrowego w nazwie modelem południowokoreańskiego producenta. Samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej co Kię Cee’d, z którą jest konstrukcyjnie i technicznie spokrewniony. Wersja kombi Hyundaia i30 jest oferowana w Stanach Zjednoczonych jako Elantra Touring. Auto w Wielkiej Brytanii zastąpiło zarazem modele Elantra oraz Accent. Hyundai i30 został wybrany najlepszym samochodem rodzinnym według magazynu „Stuff” oraz był uhonorowany w Australii tytułem Samochodu Roku 2008. Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w roku 2011.
czytaj więcej
Powagosław

Hyundai zrezygnował z ostrych linii, wybrzuszeń i falistości. Najwyraźniej uznał, że europejscy nabywcy kompaktów to dość konserwatywne grono. Przynajmniej ci, którzy rozkochali się w Volkswagenie Golfie.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni i30 był dwoma krokami naprzód. Ten jest jednym krokiem w tył. Pięć lat temu Hyundai strzelił gola z przewrotki. Tym razem w najlepszym przypadku piłka wtoczy się do bramki, jeśli potknie się kilku rywali.

~Luzacjusz

Nowy Hyundai i30

Cena od: 102 100 PLN

Oceny Hyundai i30

Liczba ocen: 839
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~JK
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Auto warte wcięcia pod uwagę przy założeniu zamiaru zakupu rozumem, a nie sercem. Nie jest wybitne pod żadnym względem ale nie ustępuje konkurencyjnym propozycjom niemieckim czy japońskim przy zauważalnie niższej cenie zakupu, serwisu i niskiej konsumpcji paliwa. Silnik 1.0 TGDI wg. opinii mechaników uchodzi za bezproblemowy, zwłaszcza w porównaniu z eco boost od forda i tsi od VW. System multimedialny działa bardzo poprawnie, a układ przycisków i pokręteł pozwala na obsługę wszystkich bez odrywania wzroku od drogi. Plastiki sa dobrze spasowane i w dużej części miękkie. Drzwi zamykają się bardzo cicho, jak w aucie z wyższej półki. Z pewnością dużym atutem tych aut jest też 5 letnia gwarancja.
Dodane 3 miesiące temu
4,4
~Łukasz T.
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Hyundai i30 jest linia oddzielająca porządną motoryzację od badziewia. Nie jest do końca ani jednym ani drugim. To jest poprawne totalne bezpłciowe auto jak Volkswagen - dla ludzi którzy nienawidzą swojego życia i piją sypaną kawę. Ci którzy mówią że to super auto to ta sama grupa która uważa że manual jest lepszy od automatu a zmywarka jest w domu niepotrzebna bo można zmywać ręcznie. Mam do mojego Hyundaia dużo szacunku bo chodzi i o dziwo się nie psuje. Ale jazda nim sprawia mi tyle przyjemności co jedzenie wczorajszej suchej bułki.
Dodane 4 miesiące temu
3,0
~2C.R2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Zacznę może od tego, że jeśli miałbym coś poprawić w tym aucie to wyciszenie od prędkości powyżej 120-130km/h, uciążliwy szczególnie hałas toczenia kół, szumy wiatru czy odgłosy silnika na całkiem przyzwoitym poziomie. Testowałem wiele opon, zdecydowanie na tym elemencie w tym samochodzie nie należy oszczędzać, trzeba celować w ciche opony i tyle. Przejechałem ponad 150tys km, większość trasy i tak 30-40% miasto, nie zanotowałem żadnych usterek, prosty diesel bez dwumasy, z rozrządem na łańcuchu o w miarę dynamicznej charakterystyce.
Dodane 6 miesięcy temu

Raporty spalania Hyundai i30

Liczba raportów: 1 133
Średnie spalanie dla Hyundai i30
5,6 – 12,1
l/100 km
4,3 – 6,9
l/100 km
6,7 – 12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Mam wersje 1,5 T-GDI 48V 140KM . Od nowości nic sie nie zepsuło. Przy regularnym serwisie i ponad planowanych wymianach oleju spalanie miedzy 5 a 6 litrów bez problemu. Jeżeli upalasz to 7 litrów trzeba liczyć. Po drogach szybkiego ruchu do 7 spokojnie a przy prędkościach 180-200 to już 7.2-7.5 litrA
Dodane 25 dni temu
10,8
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
samochód ma od nowości bardzo dużo usterek przebieg 82000km odnośniki wspomaganie kierownicy siłowniki tylnej klapy bagażnika elektryczne podnoszenie szyb zatarte zawiasy pokrywy silnika lakier czarny miękka metalic wodny tragedia opony koreańskie porażka głośny powyżej 120km nie polecam mierna jakosc
Dodane 4 miesiące temu
10,9
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Posiadam od 3 lat na daily. Po mieście przy spokojnej jeździe to 9 litrów. Jak się chce poszaleć po mieście 1,2 do czerwonego pola na światłach to 15 trzeba liczyć. Trasa Konin-Wrocław przepisowo 7,7 litra. To samo trasa do Chorwacji przepisowo też 7,7 litra. Jest bardzo czuły na gaz i temperaturę zewnętrzna. Jak ktoś jeździ płynnie będzie miał inne spalanie, a inaczej jak dla kogoś gaz ma dwa położenia. Na torze nie byłem, ale tam to pewnie nie ma jakiejś górnej granicy.
Dodane 5 miesięcy temu

Usterki Hyundai i30

Liczba wpisów: 114
Głośna praca silnika jakby na 3 cylindrach.
  • Hyundai i30 II Wagon 1.6 CRDi 128KM 94kW 2012-2015
  • silnik
  • 263 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Panowie proszę o podpowiedź w jednej rzeczy usterce w silniku.Od jakiegoś czasu świeciła mi kontrolka od oleju około 8 sekund przy rozruchu zimnego silnika.Potem stwierdzono iż może być to pompa oleju.Po przejechaniu 15.tys.km.kontrolka się mniej zapalała około 5 s.Po przejechaniu 1200km.Silnik zaczął głośno pracować jak zwykły diesel.I dalej usterka pojawia się po przejechaniu 30km.Jezeli zatrzymując się dodaje gazu na 4 tys. obrotow powraca do normy.Jak ktoś ma wiedzę o co się dzieje proszę dać znać.Po zatem moc silnika jest,wtryski sprawdzone.
Dodane 2 lata temu
3 komentarze
Blokowanie się hamulców tylnego koła
  • Hyundai i30 III Hatchback
  • układ hamulcowy
  • 53 tys. km
Po przekroczeniu przebiegu 50tyś km, przy dłuższych trasach (20km) zapalała się kontrolka ciśnienia w oponach. Po sprawdzeniu kół, okazywało się że jedno z tylnych kół (lewa, prawa na zmianę) było tak gorące, że nie dało się go dotknąć. W ASO stwierdzili, że to nadmiar rdzy na tarczach i konieczna jest ich wymiana, mimo iż pozostała ponad połowa grubości zarówno klocków i tarcz. Oczywiście wymiana tarcz i klocków nie podlega gwarancji. Dziwne jest to, że żaden inny element nie wymagał wymiany czy korekty.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klimatyzacja automatyczna - nie ma możliwości ustawienia chłodzenia wnętrza samochodu przy użyciu wylotów nawiewu skierowanych wyłącznie na szybę czołową.
  • Hyundai i30 III Hatchback Facelifting
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 5
Witam Po ustawieniu kierunku nawiewu wyłącznie na szybę czołową, z kanałów wydostaje się tylko ciepłe powietrze. Dopiero gdy dodamy do tego wyloty na nogi lub na twarz/ciało, wtedy temperatura wydmuchiwanego powietrza się zmniejsza. Podczas krótkiej jazdy nie jest to aż takim problemem (chyba, że ktoś jedzie z dzieckiem na fotelu pasażera), ale już na dłuższej trasie nie jest to przyjemne, jak ma się do wyboru ciągły nawiew zimnego powietrza na nogi lub głowę albo jazdę z ciepłym powietrzem dmuchającym na szybę czołową. Poniżej dołączam wyniki z pomiaru jakiego dokonałem przed wizytą w serwisie: wykorzystując termometr z sondą którą można umieścić w wylotach dokonałem pomiaru temperatury. Poniżej przedstawiam wyniki. Podczas badania samochód stał w zacienionym miejscu, niebo zachmurzone, temperatura zewnętrzna 17 stopni C, temperatura ustawiona na panelu klimatyzacji 20 stopni C, dmuchawa ustawiona na trzeci bieg. Wyniki 1. Kierunek nawiewu na szybę czołową - wyloty w centralnej części deski rozdzielczej - podszybie: AC on - temperatura wydmuchiwanego powietrza 26 stopni C AC off - temperatura wydmuchiwanego powietrza 20 stopni C. 2. Kierunek nawiewu na szybę czołową - wyloty w bocznych strefach deski rozdzielczej - skierowane na lusterka zewnętrzne: AC on - temperatura wydmuchiwanego powietrza 24 stopni C AC off - temperatura wydmuchiwanego powietrza 21 stopni C. 3. Kierunek nawiewu na twarz: AC on - temperatura wydmuchiwanego powietrza 8 stopni C AC off - temperatura wydmuchiwanego powietrza 21 stopni C. Oczywiście w serwisie odpowiedź standardowa - wszystko w porządku z klimatyzacją, ten układ tak działa. Po drążeniu tematu, rozmowie z Kierownikiem, sprawdzeniem innych egzemplarzy - faktycznie, z wylotów na szybę dmucha tylko ciepłym powietrzem (na zimnym siniku tego nie ma, bo silnik nie rozgrzany i do mieszacza powietrza dostaje się powietrze z nierozgrzanego jeszcze silnika). Serwis zgłasza to do działu technicznego Hyundai Motor Poland, ja w swoim zakresie też. Po czasie odpowiedź, że system działa w ten sposób, aby zapobiec pękaniu szyb czołowych w wyniku różnic temperatur nagrzanej szyby czołowej i zimnego powietrza. Najlepsze jest to, że dopóki silnik się nie nagrzeje, to wtedy klimatyzacja chłodzi poprawnie. A hitem to już w ogóle jest, że w modelach z klimatyzacją manualną wszystko działa poprawnie. Czyli tam muszą być szyby zbrojone (na odpowiedź na zapytanie jaka jest różnica w konstrukcji szyb jeszcze czekam). Na moje to kwestia oprogramowania i tyle. Jeżeli dla kogoś takie działanie klimatyzacji jest problemem to ostrzegam i nie polecam zakupu.
Dodane 4 lata temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 33
4,5
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Przede wszystkim to w wyszukiwarce brak mojego silnika 1,5 DPI benzyna a tego silnika dotyczy sprawa. Instalacje świeżo założona czerwiec 2024 w siedzibie Landi Renzo Warszawa. Od początku gdy wracałem po montażu w Warszawie do Łodzi na autostradzie odczuwalne delikatne dławienie się silnika. Przy przeglądzie po 1 tys. kilometrów zgłosiłem problem jednak nie usunięto...
Dodane ponad rok temu
5,0
Hyundai i30 II
Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Trzy lata temu zamontowałem instalację LPG do mojego Hyundai i30, wszystko działa bez najmniejszego problemu. Jeżeli chodzi o samą firmę to profesjonalizm na tak wysokim poziomie zdarza sie bardzo rzadko, gorąco polecam!
Dodane 3 lata temu
5,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zagazowany przy przebiegu 110 tys.km, jak na razie przejechane niewiele zaledwie 20 tys.km, na instalacji Zavoli Winner. Ale mogę się już podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Silnik dobrze zniósł montaż, do tego dobre strojenie bo nie musiałem wracać na poprawki. Spalanie ychodzi mi ok 10l/100km więc naprawdę bardzo przyzwoicie. Do tego jeśli chodzi o moc to nie mam...
Dodane 7 lat temu
Hyundai i30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów