Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015

Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015
Lata produkcji: 2015 - 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz

Oceny Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100 KM 74 kW

Ogólna ocena
4,54
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia
WADY - Koszty utrzymania - Silnik - Karoseria

Autodiagnoza Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 15
Ogrzewanie w samochodzie
dodał: krzysiek281964, 2 lata temu
Ciepłe powietrze leci tylko z lewej strony a z prawej zimne ... w skrócie lewa strona grzeje prawa nie grzeje
Stukanie w kolumnie kierownicy.
dodał: nightwoman88, 4 lata temu
Witam. Kupiłam to auto 2 tyg temu, od samego początku były stuki w kolumnie (zbagatelizowałam ten problem - po tym całym szrocie dostępnym na rynku wtórnym ten egzemplarz miał być perełką), początkowo przy bardzo dużych nierównościach lub jeżdżąc np. po żużlu, ale teraz już chyba na każdych dołkach (a nasze Polskie drogi jakie są każdy wie). Przy skręcaniu nic się nie dzieje. W ASO powiedzieli, że można zastosować zestaw naprawczy ale to i tak nie koniecznie zniweluje takie stukanie, a sam ten fakt o niczym nie świadczy i w żaden sposób nie wpływa na jazdę i bezpieczeństwo. Martwi mnie to,...
Chwilowy spadek mocy
dodał: ~Łukasz, 7 lat temu
Momentami nierówna moc silnika,zmulenie, silnik nie wkręca się płynnie, przy zmianie biegu z 2 na 3 lub 3 na 4 przy około 3tyś obrotów wskazówka obrotomierza i prędkościomierza staje w miejscu, dzieje się to raz na 50km najczęściej po ruszeniu z krótkiego postoju,często też daje się odczuć szczególnie na 2 i 3 biegu właściwy przyrost mocy powyżej 2,5 tyś obrotów jakby dopiero wtedy załączała się turbina, autem jeżdżę od nowości więc (moje miesięczne przebiegi to ok 5tyś km,obecny przebieg to 42tyś km )

Dane techniczne Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015

Podstawowe parametry Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 134 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77 x 74,99 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Hyundai i30

Newsy o Hyundai i30

Hyundai i30 II Wagon Facelifting
Aktualnie przeglądasz Hyundai i30 II Wagon Facelifting