Szukaj

Informacje o Hyundai i30 II Wagon Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2011-2016 druga generacja modelu. Pod względem designu Hyundai i30 II stanowi realizację „fluidic sculpture” – stylistycznej filozofii Hyundaia. Projektantem auta, nawiązującego swą stylistyką do prototypu ix-onix koncept z 2009 oraz Hyundaia i40, był Thomas Burkle. Konstrukcyjnie i30 drugiej generacji, tak jak poprzednik, spokrewniony jest z Kią Cee’d – oba modele zbudowano na tej samej platformie podłogowej: Hyundai-Kia J4 Platform. Z kolei stylistycznie model powiązany jest także z Hyundaiem Elantrą V generacji. Auto oferowane jest także w wariancie kombi. Wersja po faceliftingu dostępna była od roku 2014.
czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz

Hyundai i30 II Wagon Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4485 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1500 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1571 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1067 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1067 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1005 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1420 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1395 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1642 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 528 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Silnik - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Hyundai i30 II Wagon Facelifting
6,8 – 7,3
l/100 km
5,1 – 6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Hyundai i30 II
Cicha praca silnika. Przyjemny w prowadzeniu , bardzo komfortowy(w tej klasie) samochodzik. Zawieszenie bardzo pozytywnie zaskakuje komfortowym wybieraniem nierówności. Żadnych stuków, szarpnięć. Wspomaganie , już w trybie "normal" pracuje niesamowicie lekko. Autko ma przejechane 70000 . . "Olewamy" co nam kładą do głowy w ASO i zmieniamy olej filtry oleju i powitrza co 10 000 ( korkiem spustowym w misce olejowej :-) ) . Żadnych problemów DPF ,czy EGR. Wykonanie wnętrza w tej klasie i na tle konkurencji oceniam na bardzo dobre. W porównaniu do poprzednich modeli czy to Kia czy Hyundaia , nie wydobywają się żadne świtsty , trzeszczenia lub irytujące drgania spinek montażowych tapicerki. Silnik stwarza subiektywne wrażenie mało dynamicznego przy wspomnianej bardzo komfortowej pracy zawieszenia, dlatego warto zwracać uwagę na prędkościomierz.
5,1
Wagon Facelifting 1.4 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 II
Auto ma przejechane 3000km, 6biegów. Miasto na dziadka 5,5l. Miasto normalnie 6l. Miasto szybko 6,8l. Trasa od 90-110km/h 4,5l trasa 140km/h 5.2l Trasa w Polsce 50% 170km/h 50% 90km/h 5,4l. Auto świetne, ciche, ładne zegary, wygodne fotele, dużo miejsca, malutki silnik a dość elastyczny. Jeszcze kilka lat temu takie silniki miały tylko 5 biegów i jedziły max 140km/h. Jestem mile zaskoczony tym samochodem, myślałem, że jazda nim będzie to będzie tragedia a jest bardzo bardzo przyjemnie jak na tak niską klasę auta. Ciekawe jak będzie kiedy przebieg trochę urośnie.
5,8
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Hyundai i30 II
Auto z tym silnikiem bardzo oszczędne. Średnio w mieście (jeżdżę dość szybko, ale bez zrywów) - maks. 6.5, w lecie 6.0. Mój rekord to 4.8 - jazda około 90-100 km/h, sam, bez bagażu. Na autostradzie, podróż na narty z boksem dachowym, 4 osobami i pełnym bagażnikiem, 120 km/h - 6,5 l ! Aż niedowierzałem. Co więcej, jazda w Alpach w zimie po stromych górach, 4 osoby, boks (dojazdy do wyciągów) - jedynie 7.6 l.
Hyundai i30 II Wagon Facelifting