Szukaj

Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW od 2015

Informacje o Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1582 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77,2 x 84,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW od 2015
5,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Cicha praca silnika. Przyjemny w prowadzeniu , bardzo komfortowy(w tej klasie) samochodzik. Zawieszenie bardzo pozytywnie zaskakuje komfortowym wybieraniem nierówności. Żadnych stuków, szarpnięć. Wspomaganie , już w trybie "normal" pracuje niesamowicie lekko. Autko ma przejechane 70000 . . "Olewamy" co nam kładą do głowy w ASO i zmieniamy olej filtry oleju i powitrza co 10 000 ( korkiem spustowym w misce olejowej :-) ) . Żadnych problemów DPF ,czy EGR. Wykonanie wnętrza w tej klasie i na tle konkurencji oceniam na bardzo dobre. W porównaniu do poprzednich modeli czy to Kia czy Hyundaia , nie wydobywają się żadne świtsty , trzeszczenia lub irytujące drgania spinek montażowych tapicerki. Silnik stwarza subiektywne wrażenie mało dynamicznego przy wspomnianej bardzo komfortowej pracy zawieszenia, dlatego warto zwracać uwagę na prędkościomierz.
Dodane 8 lat temu
6,5
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Przy jeździe autostrada głównie 120-130 km/h spalanie pokazywało 5.5 l/100 . Przy jeździe 150-160km/h pokazywało ponad 7
Dodane ponad rok temu
5,5
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Moje spalanie w jeździe głównie pozamiejskiej 5.25l/100km na autostradzie przy ciągłej jeździe 180km/h spalanie 8,5l/100km. Wyniki po dokładnym przeliczeniu zużycia paliwa.
Dodane 5 lat temu
Hyundai i30 II Wagon Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów