Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Kia Sportage III SUV 2.0 CRDi 136KM 100kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 - 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Niezły design, zadziorna nazwa, a silniki? Cóż, różne. Sportage może być na drodze nudne lub szybsze od przeciętnego auta. Ale nie sportowe. Do tego pierwszego wpisują się silniki 1.6 GDI, 1.7 CRDI, oraz słabszy wariant 2.0 CRDI 136KM. Szczególnie 1.7 CRDI jest "mułowaty", pozostałe w codziennej eksploatacji sobie poradzą. Jednak względny spokój podczas wyprzedzania gwarantują dopiero 2.0 DOHC i 2.0 CRDI 184KM. Ich cena tylko jest już mało zabawna.

Powagosław

Diametralna metamorfoza, jaką przeszedł ten samochód pozwala wątpić, czy to na pewno ten sam model tej samej marki. Z mdłego, nudnego przeistoczył się w pojazd, przy którym wiele aut bardziej prestiżowych producentów wygląda jak SUV-y z poprzedniej epoki.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Coś pomiędzy Audi Q7 i Fordem Kuga, zachowując wszelkie proporcje. Coś pomiędzy wielką kluchą i czołgiem na kółkach. Na widok tego auta krew nie gotuje mi się z wrażenia, ale nie gotuje się też z irytacji, jak to było z poprzednim Sportage. Postęp w porównaniu z nim rzeczywiście imponujący.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Kia Sportage III SUV 2.0 CRDi 136KM 100kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 47
Koszt ogólny 48,71 PLN
ON48.71 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Kia Sportage III SUV 2.0 CRDi 136KM 100kW 2010-2013

Podstawowe parametry Kia Sportage III SUV 2.0 CRDi 136KM 100kW
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Kia Sportage III SUV 2.0 CRDi 136KM 100kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Autorentgen Kia Sportage III

Liczba wpisów: 11

Czujnik temperatury spalin.

dodał: ~amikur, 7 lat temu
Kretyńsko umieszczony i nie zabezpieczony czujnik temperatury spalin (koszt wymiany w serwisie ok. 700 zł). KIA nie przyznaje się do błędu konstrukcyjnego, a kabelki czujnika może wyrwać byle badyl, którego weźmiesz "okrakiem". Pierwszy raz udalo mi się wcisnąć serwisowi ciemnotę i wymienili w ramach gwarancji. Drugim razem "frycowe" zapłaciłem. Teraz po nierównościach mimo, że to podobno SUV, nie jeżdżę.

Fabryczne opony letnie o fatalnej przyczepności.

dodał: Tuseras, 4 lata temu
Podczas awaryjnego hamowania opony mają bardzo słabą przyczepność z podłożem. W porównaniu z autami z tej półki cenowej stosunkowo mało skuteczne hamulce przy dużych prędkościach i brak "asystenta" hamowania awaryjnego. To wszystko powyżej prędkości 80 km/h nawet przy dobrych warunkach może tworzyć zatrzymanie tego (lekkiego) samochodu wielkiem problemem.

Nierówne przyspieszanie, problem z silnikiem, sprzęgłem i fotelem.

dodał: ~Dastin, 7 lat temu
Dastin 28.10.2010 Witam, Postaram się obrazowo opisać przyczyny, z powodu których ciśnienie mi rośnie z miesiąca na miesiąc. Jeżdżę KIA SPORTAGE 2.0 CRDI 140kM i od nowości mam z nim kłopoty. Opiszę szereg objawów pojawiających w miarę wzrostu przebiegu. Serwis techniczny niczego nie widzi. Może jest to spowodowane brakiem doświadczenia mechaników. 1. Jeszcze przed przekroczeniem 1000km zauważyłem że w zakresie obrotów 1000-1900/min przy przyspieszaniu samochód jakby galopował. Silnik coś przytrzymuje po czym obroty "odrabiają straty" goniąc do tych zadanych przez pedał....

Publikacje o Kia Sportage

Newsy o Kia Sportage

Kia Sportage III SUV
Aktualnie przeglądasz Kia Sportage III SUV