Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Land Rover Range Rover Sport I 3.6 TD V8 272KM 200kW 2007-2011

Lata produkcji: 2007 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2005-2013. Range Rover Sport trafił do oferty brytyjskiej marki jako z jednej strony tańsza alternatywa bazowego modelu, podkreślająca przy tym swój sportowy i w pewnym sensie, młodzieżowy charakter. Koncepcyjnym pierwowzorem auta był prototyp o nazwie Range Stormer, zaprezentowany w 2004 roku. Choć pod względem konstrukcyjnym RRS najbliżej spokrewniony był z Land Roverem Discovery (aluminiowa rama), nie brakowało stylistycznych podobieństw z Range Roverem (Sport jednak był mniejszy). W 2010 roku model został poddany face-liftingowi.
Powagosław
Ma być o RRS, ale zacznę od modelu Evoque. Po raz kolejny widać, jak bardzo przełomowy pod względem wzornictwa był ten samochód. Sport kontynuuje najlepszą z możliwych dróg wyznaczoną przez mniejszego brata. Well done. ~Powagosław
Luzacjusz
Mówić, że Range Rover Sport to ładny samochód to tak, jakby stwierdzić, że Michael Jordan był niezłym sportowcem, a Monice Bellucci dobrze patrzy z oczu. Pamiętacie Rewińskiego z „Kilera”? Mają rozmach… ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Land Rover Range Rover Sport I 3.6 TD V8 272KM 200kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2
Koszt ogólny 86,52 PLN
ON87 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Land Rover Range Rover Sport I 3.6 TD V8 272KM 200kW 2007-2011

Podstawowe parametry Land Rover Range Rover Sport I 3.6 TD V8 272KM 200kW
Produkowany od 2007 do 2011 roku
Pojemność skokowa 3628 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 272 KM (200 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 640 Nm przy 2000-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 88 mm
Przeniesienie napędu Land Rover Range Rover Sport I 3.6 TD V8 272KM 200kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o Land Rover Range Rover Sport

Newsy o Land Rover Range Rover Sport