Szukaj

Informacje o Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 - 2016
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja Mazdy 6 zadebiutowała w roku 2012 na wystawie samochodowej w Moskwie, a jesienią na targach w Paryżu zaprezentowana została odmiana kombi. Pierwowzorem koncepcyjnym tego modelu z klasy średniej był prototyp z roku 2011 o nazwie Takeri Concept. Trzecia generacja „Szóstki” czerpie także po części ze stylistyki wcześniejszego prototypu – Shinari Concept. Wprowadzając nowy model na rynek, Mazda zaniechała koncepcji stylistycznej „Stylish, Insightful and Spirited” na rzecz filozofii „Kodo Soul of Motion” (z której skorzystano wcześniej tylko w modelu CX-5). Auto zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej CD3 2 platform, stworzonej we współpracy z Fordem.
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 9
Koszt ogólny 36,45 PLN
PB18.93 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 1 421,21 PLN

Dane techniczne Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016

Podstawowe parametry Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 14,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83,5 x 91,2 mm
Przeniesienie napędu Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 III Kombi Facelifting