Szukaj

Informacje o Mini

Brytyjska marka, założona w 1969 roku przez British Motor Corporation. Od początku koncern zajmował się produkcją niewielkich aut miejskich. W 2000 roku został przejęty przez BMW, ale rodzaj pojazdów wypuszczanych na rynek nie uległ zmianie – firma wciąż projektuje jedynie małe samochody. W 2007 roku zaprezentowana została odmiana kombi, a w 2010 roku pojawił się pierwszy mini SUV.

Mini – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Mini

Sprawdź co kierowcy
myślą o Mini

Oceny Aut 169 ocen

4,8
~Sergio
Mini Countryman F60
Crossover 2.0D 150KM 110kW
Fajnie prowadzące się autko,dające jak na crossovera radośc z jazdy.Biorąc wersje w dieslu można liczyć na małe spalanie oraz wysoki moment obrotowy(Włoskie serpentyny są mu nie straszne z kompletem pasazerów).Skrzynia to majstersztyk ,mało który automat tak przekłada aksamitnie biegi :) Są też i wady takie jak troszkę twarde zawieszenie oraz mały bagażnik (w katalogu 450l ,ale nie wiem czy realnie tyle ma,wrazie w Box dachowy ratuje sytuacje).Ale calokształtowo naprawde fajne oryginalne autko.Nie spotkasz tego na drodze jak Audi,BMW,VW.
4,1
~MatthiasWro
Mini Cabrio R52
Cabrio 1.6 115KM 85kW
Samochod unikalny z jednego prostego powodu: nie ma innego tak kompaktowego cabrio, ktory da sie zamknac nawet w malym garazu, a ktory jednoczesnie pozwala na przewiezienie wiecej niz 2 osob. Wbrew pozorom to moze byc kluczowa zaleta, bo cabrio z miekkim dachem to raczej nie jest pierwsze a nawet drugie auto w domu, i gdzies trzeba mu znalezc miejsce. Poza tym to mini: samochod oryginalny, wyrozniajacy sie wygladem, prowadzacy sie jak gokart, z wciaz - po tylu latach - ciekawym wnetrzem, i co najwazniejsze w wersji cabrio: zapewniajacy banana na twarzy za kazdym razem gdy do niego wsiadam. To auto jest mi w stanie poprawic chumor za kazdym razem, co jest bezcenne. Za reszte zaplace karta mastercard.
4,7
~dsto
Mini Countryman F60
John Cooper Works 2.0 JCW 306KM 225kW
Kiedyś, mocnych kilka lat temu trzymałem się zasady, że ten samochód jest wyłącznie wytworem ludzi działu marketingu, dla zwiększenia słupków sprzedażowych, zaś ideałem są klasyczne samochody sportowe w bryle sedan, czy tam copue, z nisko zawieszonym silnikiem, najlepiej wolnossącym, bo trzeba gardzić wszystkim co nowe (a nowe podejście to oczywiście niszczy prawdziwego ducha motoryzacji). Ale się myliłem ;-) Dziś sam poruszam się w wersji z najmocniejszym silnikiem i uważam, że czasami do czegoś po prostu trzeba dojrzeć i otworzyć się, by czerpać radość z życia z pełni, a nie trzymać się utarcie schematów.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mini przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena