Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 147 (204) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 184 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~zawiedziony
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Selespeed. Troche wolno zmienia biegi. BNajgorsza jest jej awaryjność!! Problemy od samego poczatku. Reczna bylaby lepsza
5,0
~Fakkir
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 TS 16v 105KM 77kW
Idealna. Biegi wchodzą świetnie, drążek leży w dłoni, skok wajchy jest mały :) Tak powinno być w każdym wozie :D
2,0
~Koniczek
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
Przy przebiegu 33 000 km współpracy odmówił 3 bieg. Koszt naprawy w serwisie ok 1300 zł. Przeciętna precyzja zmiany przełożeń.
4,0
~Shaman shm1@op.pl
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Selespeed - bardzo dziwaczna, raz cieszy a raz wkurza. Nie miałem z nią kłopotów ale się bałem że się zepsuje bo innym sie psuła...
4,0
~mtrans
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
biegi wchodzą miękko i dokładnie. zdarza się, że przy właczaniu wtsecznego biegu musze ponownie włączyć sprzęgło.
3,0
~cesspit
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Często miałem duże problemy z wrzucaniem biegu wstecznego. Trzeba było próbować do skutku, nawet po kilka razy...
4,0
~driver
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Mam Selespeed. Mógłby troszkę szybciej zieniać biegi, ale po pewnym czasie i wyrobieniu nawyków da się go do tego zmusić
5,0
~alfista31
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
dzwignia dokladnie i precyzyjnie trafia na wybrane przelozenie, przepiekny design dzwigni biegow, swietnie lezy w dloni
5,0
~Tomasz Bednarski
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
na wysokich obrotach szybko zmienia biegi, na niskich mogło by być szybciej. Długie przełożenia dlatego "aż" 9.3do setki
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo 147
Średni koszt przejechania 100 km
37,67 zł
6,7
l/100km
9,7
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~maruchmaruch@poczta.onet.pl
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Selespeed - lepiej przełącza biegi na ręcznych przełożeniach w kierownicy na wysokich obrotach, na niskich szarpie
Alfa Romeo 147