Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulia II Sedan (25) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Cosmovsky
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Świetna skrzynia ZF 8HP50, ciężko uwierzyć że to hidrokinetyk a nie skrzynia dwusprzęgłowa. Biegi zmienia błyskawicznie. Warto zaznaczyć że tryby D N A zmieniają charakterystykę auta nie do poznania, ogromny w tym udział ma właśnie skrzynia, która świetnie odczytuje intencje kierowcy. Maksymalny moment jaki może przełożyć na koła to 500 Nm tak więc jest 170 Nm zapasu.
5,0
~Tomi
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Skrzynia to niemiecki ZF, montowana m. in. w BMW. Potrafi czasem szarpnąć, domyślam się, że to kwestia softu, szczególnie przy mocniejszym hamowaniu, jakby nie nadążała zbijać biegów. Ale ogólnie nie mam zastrzeżeń, w trybie D naprawdę szybko zmienia biegi, w trybie N nieco ospale, ale nie przeszkadza to w spokojnej jeździe.
4,0
~A. jak Alfa
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Znany 8-biegowy automat, sprawny, bezawaryjny, bardzo szybki ( jak skrzynie dwusprzęgłowe ) , a najważniejsze że hydrokinetyk, więc wytrzyma bardzo dużo. Razem z silnikiem tworzą zgrany duet. Jedynie, jak dla mnie po nagłym kickdown-ie zbyt długo tj.1-3sekundy trzyma jeszcze wysokie obroty gotowy do dalszego pełnego ataku.
5,0
~Hrabia_Woland
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
8 biegowy ZF, instalowany też w BMW, Jaguarach i Maserati. W trybie A skrzynia jest dość ospała, jak w starych Mercedesach ;) Tryb N wystarczający do codziennej jazdy, w D reakcje na gaz bardzo szybkie. Na deser jest tryb manualny. W długich trasach 8 biegów idealne, przy 140km/h obroty 2250.
5,0
~LightCredit
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Automat sprawnie zmienia przełożenia w górę i w dół nie jest ociężały przewiduje dobrze zmiany w jeździe. Dobrze dostosowuje przełożenia do potrzebnego obciążenia. nie trzeba w szybszej jeździe korzystać z ręcznej możliwośći zmiany przełożeń.
5,0
~d.alfa
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.2 JTD 180KM 132kW
Skrzynia, to niemiecki, 6 biegowy Getrag, stosowany m.in. w BMW. Jest bardzo precyzyjna. Przełożenia doskonale dobrane. Na 6 biegu, przy prędkości 130 km/h, silnik kręci się 2100 obr./min.
4,0
~Robert
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Skrzynia automatyczna bardzo dobra, ale przy nagłym przyśpieszaniu i wychodzeniu z zakrętów zdarza się, że szarpnie. Generalnie skrzynia pracuje bardzo szybko i praktycznie nie odczuwa się zmiany biegów.
5,0
~Ramses
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Majstersztyk, dzięki niej wydaje się, że auto jest mocniejsze niż w rzeczywistości. Zmienia biegi błyskawicznie, redukcje za pomocą stylowych łopatek - cudowne!
5,0
~Szymansky
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
Skrzynia zmienia przełożenia z szybkością godną serii z CKMu, miły akcent to przygazowyanie przy redukcji biegu oraz możliwość wrzucenia D z łopatki gdy skrzynia jest w trybie P lub N
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo Giulia II Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
7,1
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Szymansky
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
Skrzynia zmienia przełożenia z szybkością godną serii z CKMu, miły akcent to przygazowyanie przy redukcji biegu oraz możliwość wrzucenia D z łopatki gdy skrzynia jest w trybie P lub N
Alfa Romeo Giulia II Sedan