Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting (18) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~LR_Bruce
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Świetny silnik, oferujący bardzo dobre osiągi (8,2s do setki i dobrą elastyczność również przy prędkościach +100km/h) i naprawdę przyjemne brzmienie, zwłaszcza jak na 1.4. Posiada on umiarkowany apetyt na paliwo - da się nim jeździć rozsądnie (6l/100km/h), ale jest to sprzeczne z charakterem tego auta. Ten silnik wręcz domaga się dynamicznej jazdy - brzmi wtedy pięknie, a auto prowadzi się w stylu gokartowym. Okupione jest to oczywiście...
5,0
~RaV
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Bardzo dobry, żwawy silnik. Moc 120 km w zupełności wystarczający zarówno do miasta jak i na trasę. Nie ma modułu multiair. W trybie "N" samochód ma osiągi i wrażenia z jazdy porównywalne z najlepszymi samochodami kompaktowymi o porównywalnej mocy. W trybie "D" to już zupełnie inna liga. Polecam sprawdzić dane z innymi producentami, żeby się przekonać. W rzeczywistości ma się wrażenie, że jedziesz samochodem zdecydowanie...
4,0
~User86
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Silnik lubi wysokie obroty, do ok. 2000 obrotów zupełnie nie jedzie. Potem się rozkręca i jest bardzo dobrze, na autostradzie (w Niemczech, na odcinku bez ograniczeń;)) nawet przy prędkościach powyżej 160 km/h nie ma zadyszki. 210 na budziku było bez większych problemów, a i 220 da się zrobić. (licznikowe, nie mierzone GPS). Ale jeśli chcesz być szybki od świateł do świateł w dużym mieście kup coś innego.
5,0
~alfisti159
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2.0 JTDM-2 150KM 110kW
Świetnie się zbiera i to już od 1300-1500 obrotów, dynamiczny, cichy jak na diesela, oszczędny nawet jeśli jeździmy dynamicznie czy wręcz agresywnie. Jak na razie nie sprawił żadnego problemu. Tryby D.N.A. sprawdzają się znakomicie, czuć wyraźną różnicę w zachowaniu samochodu. Bardzo przydatny element.
5,0
~Big J
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Tu mogę powiedzieć ,że silnik mruczy pięknie :) Niby tylko 120KM ale moment robi swoje, bardzo elastyczny i przyjemny silnik. Co do spalania to wszystko zależy jak jeździmy , można zejść spokojnie średnio do 7.5L przy spokojnej jeździe, ale przy moim stylu jazdy wychodzi ok 8-8.5L.
5,0
~Big J
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Tu mogę powiedzieć ,że silnik mruczy pięknie :) Niby tylko 120KM ale moment robi swoje, bardzo elastyczny i przyjemny silnik. Co do spalania to wszystko zależy jak jeździmy , można zejść spokojnie średnio do 7.5L przy spokojnej jeździe, ale przy moim stylu jazdy wychodzi ok 8-8.5L.
4,0
~Mariusz
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Silnik niesamowicie dynamiczny, brakuje nieco mocy poniżej 2000 obrotów, wszystko powyżej to bajka. Dźwięk silnika i wydech jak "rasowy" sportowy samochód. Cudzysłów, bo to "tylko" 150KM
4,0
~Andrzej
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Mechanika sprawdzona przez wiele lat , silnik i inne podzespoly pracują od la w autach Fiata.Bez fajerwerkow ale wszystko sprawdzone i jak na razie wszystko super .
5,0
~TeBeK
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Powyżej 2000 obr/min i w trybie dynamic daje radę. Nie ma problemu z wyprzedzaniem, potrafi łatwo zerwać przyczepność. W neutralu trochę ospały.

Alfa Romeo Giulietta Nuova II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Michał
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Silnik dobry ale mało dynamiczny ! Niestety prędkość maksymalna to tylko 195 km/h ! A przyśpieszenie 0-100 w 9,4 s .l
Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting