Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Avant (250) - Silnik

Na liście zabraknie 193 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~iceman
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Oznaczenie silnika: AEB, Najprostszy z całej gamy silników 1.8T. Bez elektronicznych pierdół, przepustnica na linke, a nie elektroniczna, brak czujnika ciśnienie w dolocie, wszystko najprościej jak się da. Minusem braku elektroniki jest mała podatność na chiptuning. Auto jedzie od 3000rpm obrotów, poniżej tej granicy zbiera się naprawdę słabo. \"Ciag\" czuć do około 5700rpm potem słabnie więc nie opłaca się kręcić do odcinki. Szybkiego...
4,0
~Wojciech
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Jest to mój pierwszy samochód, moja ocena może więc nie być aż tak obiektywna ale przed zakupem również kierowałem się opiniami innych użytkowników z portalu. Co do kultury pracy silnika to jestem zdania że jak na 13 letnie auto z tym przebiegiem jest dobrze jednak samochód na niskich obrotach do 1,7k oraz na wyższych - powyżej 3k jest dość głośny a w przedziale pomiędzy jest w miarę niewyczuwalny. Praca jednostki w okresie zimowym również...
5,0
~dzidek877
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Szukałem info na temat silniczka na AutoCentrum.pl i nie znalazłem, dlatego podzielę się wiedzą bo wiem że ludzie posługują się tą stroną przed zakupem auta - sam tak robiłem! A więc: jest to silnik AJM 116KM PD (na pompowtryskach, które są czułe na jakość paliwa więc lać tylko na dobrych stacjach, polecam BP, a samochód pojeździ latami!) Do tego olej, również jedna marka, np castrol gtx! Nie słuchać starych mechaników, pryków, mówiących że to...
2,0
~jacek mas
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
NIE polecam wersji z silnikiem 2,5tdi, TRAGEDIA rozrząd 1500zl plus robocizna, przednie zawieszenie w ciągu roku wymieniałem dwa razy wahacze 1100 plus robocizna, siadło miedzy innymi: drobne\' centralny zamek, wycieraczka tylnia, spryskiwacze tylnie i przednie, i i i maglownica do regeneracji, papa paliwowa do regeneracji, wspomniane zawieszenie x2, komputer załapywał częste błędy typu po puszczeniu pedału gazu samochód nie zwalniał a czasem...
3,0
~jarekp_1986
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
Daję przeciętnie bo ten silnik jest świetny tylko kiedy jest jeszcze w miarę nowy z biegiem kilometrów robi się co raz gorzej siadają wałki rozrządu, popychacze,dzwigieniki i w efekcie auto zaczyna chodzic głośniej.Mój egzemplarz ma właśnie ten problem a może miał bo jest po wymianie tych elementów ale jak nowy to napewno nie chodzi i chodził nie będzie.Elastycznośc zupełnie wystarczająca do bezpiecznej jazdy choc obecnie nowoczesne diesle 1.9...
1,0
~Stefek Burczymucha
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Silnik - porażka. Termostat na dole - czyli tam gdzie grawitacja ściąga zanieczyszczenia. Koszt oryginalnego 130 zł w ASO - Wahlery i inne zamienniki nie działają. 20 zaworów w 4 cylindrowym silniku oznacza kręcenie w nieskończoność i modlenie sie o przyśpieszenie - silnik dla emerytów, choć nie za bardzo bo ze spalaniem nie najlepiej. Dziwna sprawa - nie odkręcana miska, pokrywa zaworów, chłodnica oleju i każde inne połączenie w silniku z...
5,0
~ace
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik po prostu rewelacja. Od samego początku znane było mi przeznaczenie tego samochodu...koń roboczy. Dlatego zależało i zależy mi na niezawodności. 1.9 na pompie VP wspaniale się spisuje. Pali od \"strzała\" nawet w największe mrozy, przy przebiegu 450kkm nadal jeździ na syntetyku...tak na syntetyku. Zużycie oleju na poziomie o którym nowoczesne silniki mogą pomazyć 1litr na 10tyś km. Z awarii jakie się przydażyły bo ciężko przy takim...
5,0
~maciejgluba@o2.pl
Audi A4 B5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Miałem już kilka V6 benzynowych, ale ta z audi na prawdę robi wrażenie szczególnie jeżeli chodzi o kulturę pracy, co do awaryjności to autko kupiłem z przebiegiem 185 tyś. teraz ma 205 jedynie co zrobiłem w silniku to wymiana płynów i rozrządu, tu uwaga rozrząd zawsze wymieniajcie z pompą wody, a w tym modelu tez z termostatem ponieważ jego wymiana jak by strzelił wiąże się z rozpięciem rozrządu taka ciekawostka. A i proszę jak kupujecie...
4,0
~Edzia_Boss
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Mimo jazdy na gazie (sekw.), i rzadszych niż zalecane co 10 tys. wymianach oleju jest ok. Naprawy przez te ponad 3 lata to: wymiana łańcucha rozrządu i napinacza (łączny koszt 650zł - metodą "na szczupłe rączki" czyli bez podnoszenia silnika), wymiana napinacza paska rozrządu (120zł). Niestety od kilku miesięcy słychać klepanie zaworu (samoregulacja). Być może to wina pompy oleju (nie robi ciśnienia?) lub znów napinacza łańcucha...
5,0
~Piotr
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik 1.9 TDI 110 KM całkiem rozsądna jednostka jednak dla mnie ciut mało było tych koników więc postanowiłem coś z tym zrobić ;) Po tym czymś ;) już miało ok 135 :) Miałem co prawda pewne pewne obawy czy tak jak opisują po 50 tyś nie zaczną się problemy ale jak się okazało było to wyssane z palca. auto kupiłem z przebiegiem 140 Tyś i zrobiłem na nim 230 Tyś bez prawie żadnych problemów. Dodam iż moja noga jest dość ciężka i auto nie było...
Audi A4 B5 Avant