AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Audi
A4
B5
Sedan
Opinie
Opinie
Lista ocen
Audi A4 B5 Sedan
(446) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
469
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Adam
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Wokół zawieszenia Audi A4 b5 i pochodnych krążą legendy. Pojawiają się głosy że trzeba je wymieniać co 15-20 tys. km. I to prawda kiedy zakładamy najtańsze zamienniki bo z reguły na tyle one starczają. Ceny zaczynają się już od ok 600 zł za komplet na przód. Kiedy już się sypie warto zainwestować w coś lepszego. W moim przypadku na wahaczach Febi przelatałem już ponad 40 tys i póki co jest ok. Nieco ubiły się tulejki w wahaczach nośnych na...
Dodane
10 lat temu
3,0
~bobo
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
tu zaczyna sie temat rzeka. właściwości jezdne bajka ALE wieloznacz z przodu wytrzymuje max 40 tys km nie ważne jakiej firmy czy znanej czy mniej znanej różnica jest w cenie. z tyłu też wielowachacz choć z wymiennymi tulejami. tulei jest 4 na strone i do najtańszych nie należą. jaka kolwiek praca z zawieszeniem przednim lub tylnym wiąże się z koniecznością ustawienia zbierznosci i kąta pochylenia. wszystkie 4 koła są regulowane co...
Dodane
13 lat temu
4,0
~Jachu
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Powiem krótko, komfort jest w cenie:) Auto niemalże płynie po dziurach i wybojach. Wielowahaczowe zawieszenie robi swoje i sprawia, że nasze audi niczym dzielna fregata pokonuje wzburzone fale polskich dróg. Minusem są jednak koszty naprawy poszczególnych elementów, które niestety lubią się dość często psuć. Tu wahacz, tam przegub, to guma na przegubie, a ceny oryginalnych części niemałe...Kupując jednak podróbki możemy liczyć się z tym, że za...
Dodane
16 lat temu
3,0
~Blitz SR
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
tutaj chyba największy ból dla mnie. Przede wszystkim dla mnie seryjne zawieszenie jest za miękkie. Owszem pozwala to na komfortowe pokonywanie naszych dziurawych jezdni, ale co za tym idzie: bardzo delikatne zawieszenie na naszych drogach nadzwyczaj szybko pada... wielowahaczowe zawieszenie może nie jest aż tak drogie- koszty wahacza ok. 90-150zł (pośrednie zamienniki), ale częstotliwośc napraw może wyprowadzić z równowagi. Druga rzecz przy...
Dodane
14 lat temu
4,0
~Al
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Trzyma się świetnie drogi nawet na wysokich oponach i nie za szerokich (195/60 r15) - pod warunkiem w 100% sprawnego zawieszenia. Zawieszenie nie jest mocną stroną A4 B5. Przód zmieniałem już 2 razy na przestrzeni 100tyś (nasze Polskie drogi...). Przedni zawias skomplikowany i kosztowny - części Lemfordera (najwyższa półka) to koszt około 2tyś zł. Nie gorsze Rouwile\'owskie - 1500zł około, a do tego dojdzie robota i to niełatwa bo zawieszenie...
Dodane
14 lat temu
2,0
~skiba
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Wielowahacz sypie się non stop. Jeżeli się nie wymieni całego na części jakiejś normalnej marki (np. febi bilstein ok. 1400 zł), to cały czas jest walka i pakowanie kasy. Nawet niezłej marki wahacz potrafi wytrzymać pod 100 000 i nic, a potrafi się wysypać po 15 bo pękają gumki na sworzniach. Zawieszenie zdecydowanie zbyt skomplikowane. Nie jest to wina materiału, bo większość ludzi zwala winę na aluminium. Winą jest to że mamy 4 wahacze na...
Dodane
8 lat temu
4,0
~darek
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Auto prowadzi się dość dobrze i komfortowo. W porównaniu z BMW E46 jest jednak daleko jeśli chodzi o wrażenia z prowadzenia. Podróżowanie jest jednak przyjemne i komfortowe. Wszyscy narzekają na żywotność przedniego zawieszenia. Na oryginalnych wahaczach zrobiłem 100tys po naszych drogach założyłem jeden nieoryginalny i wcale nie najtańszy i był do wymiany po 20tys. Tylko oryginalne wahacze i jest ok. Dodam, że auto jeździ na 195/65 r15 co też...
Dodane
15 lat temu
4,0
~Majkel
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Zawieszenie drogie w utrzymaniu ze wzgledu na stan Polskich drog, ulic i ilosc wachaczy w samochodzie jesli ktos bedzie wymienial pojedyńczo nawet dobrych marek poleci zaraz drugi i nastepny. Kupowac Masters Sport i wymienic caly komplet przejechalem 80tys tyle ile gwarancja i nic cisza. Przy wymianie wraz z drazkami kier uwazac na zwrotnice ktora jest aluminowa mozna latwo popsuc. Zawieszenie swietnie wybiera nierownosci jest ciche pewnie sie...
Dodane
8 miesięcy temu
2,0
~szoszo
Audi A4 B5
Sedan 2.6 150KM 110kW
Przednie wahacze (4 sztuki po jednej stronie) niestety powoduja mocny spadek ogolnej oceny auta. Producenci przewiduja 50000 km jazdy bez wymiany jedna na naszych drogach skraca sie to do 30000. Najtansze zamienniki jakie znalazlem to cena za komplet na 2 strony 1400 zl + wymiana po ktorej trzeba robic geometrie zamieszenia. Twarde zawieszenie powoduje to ze odczywalna jest kazda nierownosc. Czyli wszystko sprowadza sie do stanu naszych drog...
Dodane
18 lat temu
5,0
~Schreder
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Mimo silnika przed przednią osią do tej pory nie miałem drugiego takiego auta, które tak pewnie i dobrze prowadziło by się w zakrętach czy to na trasie. Oczywiście, przy zimówkach na 15 calowych felgach kolorowo już tak nie jest ale na letnich 16 calach naprawdę jeździło się super. Wspomaganie działa bardzo dobrze, dając lekki opór przez co auto prowadzi się super w trasie. W mieście nierówności są wyłapywane w odpowiednim stopniu ale trzeba...
Dodane
3 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
45
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Audi A4
Zobacz 58 aut
od ręki
Audi A4 B5 Sedan
4,1 (915 ocen)
Sprawdź oferty Audi A4
Wybierz silnik
1.6 i 101 KM
1.8 20V 125 KM
1.8 20V quattro 125 KM
1.8 20V Turbo 150 KM
1.8 20V Turbo quattro 150 KM
1.8 Turbo 180 KM
1.8 Turbo quattro 180 KM
1.9 TDI 75 KM
1.9 TDI 90 KM
1.9 TDI 110 KM
1.9 TDI 116 KM
1.9 TDI quattro 110 KM
1.9 TDI quattro 116 KM
2.4 30V 165 KM
2.4 30V quattro 165 KM
2.5 TDI 150 KM
2.5 TDI quattro 150 KM
2.6 150 KM
2.6 quattro 150 KM
2.7 quattro 230 KM
2.8 174 KM
2.8 30V 193 KM
2.8 30V quattro 193 KM
2.8 quattro 174 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Audi A4 w pigułce
Audi A4
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Audi A4
Dane techniczne
Audi A4 B5 Sedan
Raporty zużycia paliwa
Audi A4 B5 Sedan
Opinie
Audi A4 B5 Sedan
Usterki
Audi A4 B5 Sedan
Publikacje
Audi A4
Newsy
Audi A4
Galerie
Audi A4
Nasze pomiary
Audi A4
Filmy
Audi A4
Ogłoszenia
Audi A4
Ceny aut używanych
Audi A4
Dziennik kosztów
Audi A4 B5 Sedan
Opinie o instalacjach LPG
Audi A4 B5 Sedan
Testy zderzeniowe
Audi
Aktualnie przeglądasz
Audi A4 B5 Sedan
Dane techniczne
1152 raporty
zużycia paliwa
676 ogłoszeń
używanych
68 zgłoszonych
usterek
15 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Audi A4
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy