Szukaj

Lista ocen Audi A4 B7 (89) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 213 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Robert
Audi A4 B7
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Przez ponad 50k km nigdy nie stanąłem na drodze z powodu awarii. Auto zawsze było mobilne, jednak: kilka miesięcy po zakupie wyświetlił mi się błąd skrzyni biegów (migające PRNDS). Naprawa sterownika skrzyni (nie znam szczegółów, podobno jakieś wyrabiające się styki które zostały zalutowane) + dynamiczna wymiana oleju. Wyszło około 2.2k Teraz po około 40k od tamtej interwencji (auto ma 201k) znowu mi się zaświeca błąd skrzyni (tym razem...
2,0
~Grzegorz
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Jeżdżę Audi A4 od nowości i starałem się używać ten samochód bardzo rozsądnie żeby służy mi jak najdłużej tym bardziej ze leasing został podpisany na 5 lat. Przejechałem do dzisiaj tj 18-12-2012 rok 105 000 km czyli w sumie niezbyt wiele a w aucie wymieniłem już następujące części : Turbosprężarka po około 25 000 km mimo ze bardzo przestrzegałem zasad używania turbosprężarki . Pompo-wtryskiwacze wymieniłem do dzisiaj już 3 szt a w tym roku...
4,0
~Piotrek
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Nie będę tu pisał o wymianie hamulców bo to norma. Sprzeglo zaczęło slizgac przy 210 tys km. Wymiana tarczy z dociskiem 1100zl dwumas po sprawdzeniu nadaje się do dalszej jazdy. Wymienione dwa wtryskiwacze jeden przy 160 tys km drugi przy 210 tys km. Dzięki temu ze cały czas serwisuje auto i prowadzę przeglądy w Audi( auto to rok 2007) po napisaniu pisma do Audi wymiana wtryskiwaczy razem z robocizna na koszt Audi :) warto serwisowac w Audi....
5,0
~agromich2@op.pl
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Obym nigdy nie musiał wypełniac tego pola. Z taką nadzieją wybrałem cztery kółka. W historii ASO okazało się, że w moim modelu silnika BPW były jakieś problemy z pompą olejową - ale ASO zmieniło charakterystykę tego układu w ramach fabrycznej akcji serwisowej. Tutaj wracamy do kwestii serwisowania - myslę, a nawet jestem pewien, że żaden "serwis" zajmujacy sie korygowaniem "tacho" nie wpadłby na pomysł takiej zmiany, a jesli nawet to pewnie...
1,0
~elmiko@vp.pl
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Po ok 33 000km padło koło dwumasowe: odpowiedź audi: \"Po taaaakim przebiegu miało prawo, ma Pan nieodpowiedni styl jazdy\" 60 000 krzywią się przednie tarcze hamulcowe (podobno ten typ tak ma) 70 000 stuka maglownica - do wymiany, 75 000 Padła turbina (Ta w golfie wytrzymała 260 000km) pomimo że doskonale wiem jak się obchodzić z turbiną. Jestem I właścicielem auta bezwypadkowego. Auto serwisowane w Audi...
1,0
~Marceli
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Mój samochód po przejechaniu ok 110tys kilometrów serwis odwiedził z powodów usterek 9 razy. Naprawy między innymi wymagało: sprzęgło (wada w produkcji), układ elektryczny (2 razy), centralny zamek(!), tylne zawieszenie (drobna, lecz czasochłonna naprawa), klimatyzacja oraz cała chłodnica. TERAZ sypnie się silnk czuc że go telepie podczas jazdy ale to norma dla 2.0 TDI
4,0
~taryaki@poczta.onet.pl
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 170KM 125kW
mialem tylko jedna spowodowana tym, ze koronka wysylala do komputera zla informacje o predkosci auta, a to bylo powodem wlaczania sie abs'u i szrpania silnika. czesc podobno byla wadliwa, wyminiona oczywiscie w ramach gwarancji... Auto wtedy mialo 30000km, nie weim co myslec, teraz ma 75000km i nie ma problemow, oprocz ciagle psujacego sie kubka na napoje :D
3,0
~mario
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Tutaj zabrakłoby mi miejsca na narzekania. Pokrótce mówiąc kupiłem auto z za wysokim stanem oleju i okazało się, że nie jest to wynik przelania przy ostatniej zmianie, po prostu oleju przybywa na okrągło. Mechanicy próbują zdiagnozować problem, ale na razie wszystkie teorie spaliły na panewce. Mam nadzieje jednak że w końcu da się to naprawić.
5,0
~Tyc_jan
Audi A4 B7
Avant 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW
Przy tym silniku brak poważniejszych usterek, DPF da znać przy ok 200-250 tyś Km ( najlepiej go od razu usunąć ). W tym samym czasie spodziewaj się usterki Sterownika ( nastawnika ) Turbosprężarki, dbaj o paliwo i nie będzie problemu z wtryskiwaczami. Nic więcej się nie dzieje, te silniki dużo znoszą, nawet natrętnych kierowców
3,0
~mar
Audi A4 B7
Avant 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW
standartowo w audi zawodzi:czujnik zapiecia pasów,parktronic,podnosniki szyb,czasem czujnik stopu,standartowo rdza po 5 latach przy nadkolach,xenon d1s do wymiany co 2-3 lata (koszt 1 szt 200 pln)awaria tylnej wycieraczki !.oczywiscie kazde auto ma swoje zalety i wady ale po naprawie tych wszystkich rzeczy mozna sie nacieszyc
Audi A4 B7