Szukaj

Lista ocen Audi A6 C4 (183) - Silnik

Na liście zabraknie 106 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~robertry@interia.pl
Audi A6 C4
Avant 2.5 TDI 140KM 103kW
2.5 TDI 140KM 5cyl. bardzo fajny silnik szczególnie w jezdzie na 6 biegowej skrzyni ma naprawde sporo mocy by przspieszyć to auto i to jeszcze w kombi.Na brak mocy po przeskoku z 80 B4 2,0 benzyna nie mozna co narzekać. Silnik jesli wszystko jes zadbane i przy spokojnej jezdzie tzn tak ok 120km/h praktycznie w aucie nie jest słyszalny.Spalanie jak na to auto bardzo małe ok.7l ropy wiadomo wszystko zalezy od nogi ale ogolnie to poruszam się z...
4,0
~ORACULUM
Audi A6 C4
Sedan 2.6 V6 150KM 110kW
Silnik 2,6 v6 150 km to bardzo wytrzymała konstrukcja. Przy utrzymywaniu obrotów powyżej 3 tys nadaje autu dobrą dynamikę. Silnik, który obecnie pracuje w moi samochodzie był przekładany i pochodzi z audi rozebranego na części prosto z Niemiec z oryginalnym przebiegiem 170 tys km. Charakteryzuje się dużo lepszą kultura pracy od tego który był wcześniej. Ma mniejszy przebieg, pracował cały czas na pełnym syntetyku i nie był zagazowany. Przy...
4,0
~Adrian
Audi A6 C4
Sedan 2.0 101KM 74kW
Poprzednio miałem 2,8 V6 174KM a teraz 2,0 101KM i cóż tu mówić.. 2,0 w porównaniu do 2,8 posiada moc porównywalną do czajnika w mojej kuchni.. Ten silnik prawdę mówiąc nie zbiera się dużo lepiej niż Polonez za to chodzi dość cicho więc wewnątrz mamy komfort i pali też nie najwięcej bo za 70zł robię ok 400-450km przy cenie gazu 1,60zł/litr. Można dodać jeszcze, że 2,0 8V (oznaczenie AAE) jest bardzo prostą konstrukcją i można większość rzeczy...
4,0
~L
Audi A6 C4
Avant 2.5 TDI quattro 140KM 103kW
Cóż można napisać o AEL. Większość go zna. Ale na dzisiejsze czasy to nie jest już rewelacja jeśli chodzi o osiągi. Ekonomia / moc trochę się zaciera w przypadku 4x4 - więcej pali niż FWD. Niestety nie odczułem bezawaryjności tego silnika. Pamiętać należy by kupić zadbane auto, koszty napraw samego 2.5 TDI mimo tego, że to AEL są wysokie, a wymiany na najtańszych częściach są po prostu nie opłacalne. Dochodzą jeszcze turbina, pompa, i...
5,0
~zwierzu47@wp.pl
Audi A6 C4
Avant 2.5 TDI quattro 140KM 103kW
Na zimno chodzi jak traktor na ciepło budzi sie w nim ładny gang szczególnie pomiędzy 2500 -4000 tyś obrotów Jedna z najmocniejszych stron tego samochodu mój jest akurat po chipie katalogowo 173 Ps 345 Nm ja obstawiam na 165Ps i 330nm ze względu na przebieg.Pomimo ze jest to konstrukcja przestarzała i po chipie zaczął kopcić co jest normalne w tym silniku z powodu malutkiego turbo dla mnie rewelacja. Trzeba również zaznaczyć nieskazitelną...
5,0
~AudiManiak
Audi A6 C4
Sedan 2.8 V6 30V 193KM 142kW
5 zworów na cylinder, idealna praca, przy kupnie tego autka na zegarze było przejechane 89000km. Ja przejechałem tym autem 80000km. Ten silnik to jest naprawdę porządny napęd. Mały chip-tunning ze 193KM na 236KM. Dodam, iż tunning był fabryczny z adnotacją w briefie. Brak ogranicznika (usunięty również fabrycznie). Prędkość maksymalna mojego egzemplarza to 277km/h z elektronicznym pomiarem prędkości. Odbyło się to na torze doświadczalnym w...
3,0
~Bartek
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
przez całe 5 lat silnik pracuje bezawaryjnie, jest nie do zdarcia ale osprzęt jest tragiczny. Zostały wymienione prawie wszystkie elementy gumowe od układu doładowania, często powstają w nim nieszczelności, oryginalny niestety zbyt podgrzewa powietrze przez jego długość. IC mało wydajny przy temp pow 20C. Silnik ma piękne brzmienie i kulturę ale turbo dziura to coś z czym trzeba nauczyć się żyć. Tak jak pisałem mam ją 5 lat ale tęsknię do...
4,0
~Adams
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI quattro 140KM 103kW
Ma przejechane prawie 300 tyś a śmiga bez problemu, bardzo elastyczny, jak się rozgrzeje to praktycznie nie słychać w środku, jak zimny to delikatnie daje znać o sobie, nie ma z nim żadnych problemów, nawet w mrozy pali bez problemu no i ten piękny odgłos 5 cylindrów po prostu muzyka, nawet na dość wysokim biegu schodząc do 1000-1200 obrotów nie ma żadnego szarpania, jeden z najlepszych silników diesla jak zostały stworzone przez Audi i VW
2,0
~djeremi
Audi A6 C4
Sedan 2.0 115KM 85kW
Trafiłem na wyjątkowo zaniedbany i zatuszowany egzemplarz robiony do sprzedaży, więc ocena bd tu dotyczyła typowo mojego modelu i mam nadzieję posłuży innym za przestrogę. A więc silnik awaryjny w moim przypadku lubi gasnąć po dobrym nagrzaniu się mimo iż temp. na to nie wskazuje. Raz na ruski rok wycisnę z niego nieco ponad 4500 obr./min. to może się obrazić i strzelić w przepływomierz.
4,0
~Rafal
Audi A6 C4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Kupilem to Audi jak mial 234000 przebiegu.Teraz ma juz 400000 tys i totalnie zadnych probllemow z turbina wtryskiwaczami czy tez pompa.Rewelacja, moze trafilem :).Jedynie co to eksploatacja jak swiece zarowe na tym nie oszczedzac oraz wszystko to co trzeba oleje plyny i filtry tego pilnuje jak oka w glowie i jak widac odwdziecza sie.przy przebiegu 370000 tys zmienilem olej na mineralny.
Audi A6 C4