Szukaj

Lista ocen Audi A6 C6 (189) - Silnik

Na liście zabraknie 145 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~ZinoDavidoff
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TDI 136KM 100kW
2.0 TDI to jedyny słaby punkt tej wspaniałej limuzyny. Niestety przekonałem się o tym na własnej skórze. Ta jednostka \"lubi\" się psuć a każdą naprawę trzeba liczyć w tyś. zł. Potwierdzają to opinie mechaników. Przez ostatnie 6 mc użytkowania wymieniłem koło dwu-masowe -> objawy, dziwny chrupot przy odpalaniu samochodu (koszt ok 2 tyś zł, z robocizną i za urzywkę) I druga naprawa: nagły spadek ciśnienia oleju i brak mocy. Awarii uległ wałek...
5,0
~Yyyyy
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Tak jak wyżej wielowachacz mocniejszy niż w a4 b6. Silnik na początku problemy z cewkami od zaplonu ale co to było ? W porównaniu do diesli to jest nic. Przyznam ze na początku szukałem diesla ale miałem ich pare wcześniej i nie wiem czy koszty naprawy nie przewyższały teraz koszty benzyny 3.2. Myśle ze lepiej kupić w tych czasach wtryskiwaczy, pomp, turbin, rozrzadow, przebiegu, auto z silnikiem benzynowym niż pakować sie w paroletniego...
4,0
~tomekborowik@poczta.onet.pl
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TDI 136KM 100kW
na początku 2,0 w zupełności wystarczało, po 1,5 roku użytkowania zrobiłem chip\'a, moc wzrosła do 178KM, a moment do 380nM - samochód shamowany przed chipem i po przeróbce. Róznica taka, że zamiast wyprzedzić dwa tiry pod rząd łykałem trzy, spalanie spadło o ok. 0,5 l. Na 15 000 km dolewam ok. 0,75 litra oleju, poza tym żadnych problemów z silnikiem - przebieg mam oryginalny - auto odkupiłem od wujka, który kupił je nowe w salonie. Dzisiaj...
4,0
~Marek
Audi A6 C6
Limousine 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
Dobry, elastyczny z wystarczającą mocą, maksymalna prędkość 235 km/h. Silnik jest V6 więc pięknie brzmi, nie to co rzędowe 4 "cylindrowce". Nie ma problemów z potrzebną mocą podczas wyprzedzania. Niestety jest strasznie skomplikowany i podatny na denerwujące usterki, które są drogie lub bardzo drogie w naprawie. UWAGA - tego silnika nie wolno przegrzać. Jeśli temperatura przekroczy 90 stopni trzeba natychmiast wyłączyć silnik ! Znane...
3,0
~kraków 38
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Mocny wysoka kultura Pracy jak wszytko jest w nim jak trzeba podkładki pod wtryskami wypala średnio co 40 tyś w dolocie ciągły problem z nagarem nie wspomnę o sterowniku turbiny który w zimę lubi płatać figle lecisz 180 i gaz do podłogi a tu zero reakcji nic dosłownie można się przejechać wymiana oleju co 10 tyś z czego komplet filtry olej i diagnostyka to 1000 zł nie wasze taniej u Janusza zrobicie ale wysrają się zaraz wtryski lub podkładki...
4,0
~pepe
Audi A6 C6
Avant 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
Silnik 2.7TDI jest dynamiczny i bez trudu radzi sobie z tą budą. Gorzej gdy na pokładzie jest 4 chłopa- czuć obciążenie, a silnik musi się bardziej wysilać. Brak jakichkolwiek problemów z osprzętem, czy samą jednostką napędową. Nie ma mowy o braniu oleju lub coś podobnego (wymieniam co 15k)- polecam Mobile 1, wcześniej zalałem Castrola, ale jakoś głośno motor na nim chodził. W tym i poprzednim egzemplarzu zdarza się MINIMALNE pływanie obrotów...
4,0
~lukkki
Audi A6 C6
Limousine 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
co do silnika 2.7 kosztuje sporo wiecej niz 2.0tdi, koszty serwisowania sa znacznie wyzsze i czuc ze brakuje mu zeba w porownaniu z 3.0tdi a tamten pali niecaly litr wiecej na 100. Napinacz kosztowal mnie fortune mial starczyc na cale zycie auta, no comments.. Ogolnie OK, kultura pracy wzorowa ALE chipowane 2.0tdi maja lepsze osiagi za znaacznie nizsze pieniadze. Czy warto? Tak jesli to auto z 2giej reki i juz zamortyzowalo sie z znacznej...
5,0
~Sławek
Audi A6 C6
Allroad quattro 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Diesel V6 233 KM, 450 Nm jest minimum do tego 2 tonowego czołgu. Jest cichy i płynnie oddaje moc do samego końca. Przy normalnej jeździe silnik utrzymuje niskie obroty: 1300 - 1500 obr/min. Przy przepisowej jeździe spokojnie można zejść poniżej 7 l/100. Na krótkich dystansach jednak, zanim się zagrzeje olej w skrzyni, będzie to 10 l/100. Chiptuning w okolice 270-280 KM i 530-540 Nm pozwala być od razu mile zaskoczonym i poruszać tym jak małym...
5,0
~Starless
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
To mocny punkt tego pojazdu, Liniowe przekazywanie mocy aż do 210 km/h nie jest problemem. Niestety jak każdy diesel efektywny w zakresie niskich i średnich obrotów. Powyżej 200km/h ciężko mu się rozkręcić. Doskonały na polskie warunki i częste wyprzedzania, od 40-140 km /h rakieta, na niemieckich autostradach powyżej 200 km/h wolno się rozpędza. A może za wiele wymagam. Pomimo wszystko jest to wspaniały agregat, przy tym oszczędny i...
Dziennik kosztów dla Audi A6 C6
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
9,7
l/100km
12,3
l/100km
14,1
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~axial
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TFSI 170KM 125kW
Ogólnie z osiągów silnika jestem zadowolony jednak: Od nowości silnik lekko \"klekotał\" na biegu jałowym i przy ruszaniu. Po roku klekot zaczynał się nasilać, ale ASO twierdziło, że \"ten typ tak ma\". Dopiero teraz, gdy klekotanie zaczęło trząść autem, ASO wymieniło napinacz...Dalej klekocze, ale dużo mniej i jakoś inaczej.... Spalanie oleju rośnie cały czas, a już za miesiąc kończy się gwarancja... Obecnie jest na lekko ponad 0,5l/1000km...
Audi A6 C6