Szukaj

Lista ocen Audi A6 C8 (27) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~carambaras
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Elastyczny, oszczędny, bez turbodziury - nie zawiesza się jak 3-litrówka po wciśnięciu gazu "do dechy". Trzeba pamiętać, że poza autostradą układ quatro dość często automatycznie się włącza, na co wskazuje różnica w spalaniu: jeździłem 40 z napędem na przednie koła i auto paliło min 1 litr/100 km mniej. Nie bierze oleju (uwaga, w fabryce leją oszczędnie!). Jedyna awaria wokół silnika to uszkodzenie czujnika DPF przy zaworze recyrkulacji spalin...
5,0
~ErniX5
Audi A6 C8
Avant 2.0 45 TFSI 265KM 195kW
Dobrze zestrojony / idealnie współpracuje ze skrzynią biegów i systemem start/stop (pierwszy samochód w którym tegoż systemu nie wyłączam). Bardzo dużo pali (13, 14, 15, 16l jak zimny/na krótkim dystansie (1-2-3km) potem spalanie wyrównuje się do zdroworozsądkowego poziomu. Silnik cichy, przyjemnie brzmi, z chęcią ciągnie w górę ("idzie za gazem") na każdych obrotach, nie ma "turbo dziury",
5,0
~Olaf
Audi A6 C8
Limousine 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Cichy, słychać że to disel tylko jak jest zimny, jeśli chodzi o moc to moim zdaniem wystarczająca jak na moje potrzeby i obecnie obowiązujące mandaty i limity prędkości oraz gęstość ruchu. Spalanie - trasie ok 80-100km - spokojnie może być 5,1. Średnie miasto, trasa - 5,8-6,4. Jak dla mnie rewelacja.
3,0
~Rafal
Audi A6 C8
Limousine 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Silnik jak to silnik. Jeszcze sie nie zepsul, ale baaaaaardzo niepokoi mnie jego glosna praca na postoju. Silnik rzęzi jakims takim metalicznym dzwiekiem. Czy ktos ma to samo? Co w serwisie mowia? Mialem juz przypadek kiedy wszedl w stan awaryjny. Po ponownym uruchomieniu sam sie naprawil.
5,0
~M
Audi A6 C8
Limousine 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Nie mam zastrzeżeń. Silnik naprawdę bardzo fajny. Mało pali. Dość dobrze wyciszony. Zauważyłem jedynie, że czasami po uruchomieniu obroty potrafią chwilę falować. Mam wrażenie, że od kilku dni słyszę "obcy" dźwięk słyszalny w miarę wzrostu obrotów silnika. Czyżby jakaś rolka?
5,0
~Hektor
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Świetny silnik, moc i dynamika wystarczająca, cichy, bezawaryjny, niewiarygodnie oszczędny (może dzięki mHEV), jak jest zimny wydaje rożne dodatkowe dźwięki (syczy, szeleści, "sapie"), co jest wg Audi normalne dla tej jednostki (40 TDI mHEV)
5,0
~Vigo
Audi A6 C8
Avant 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Mocny , ekonomiczny tylko dzwiek diesla slyszalny na zewnatrz przy dodaniu gazu. Niestety widze ze przybywa w misce olejowej jezdzac po miescie czyli rozrzedza paliwem. Zdecydowanie trzeba czesciej olej wymieniac.
3,0
~Pro
Audi A6 C8
Allroad 3.0 55 TDI 349KM 257kW
Niby 349KM a "wykastrowane" programowo na niskich obrotach, tak że nic z tego nie czuć :/ Nota bene C7-kę też mi w pewnym momencie na akcji serwisowej przeprogramowali (pod pretekstem obniżki emisji) I zmulili nieprzyzwoicie.
5,0
~Mario
Audi A6 C8
Limousine 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Te 204 konie mechaniczne to minimalne akceptowalne minimum w tym samochodzie. Skrzynia ładnie przełącza i szybko. Spalanie nie rośnie za bardzo przy dynamicznej jeździe w trasie (było 6.9l/100km przy MAX trasa 1000km).
Dziennik kosztów dla Audi A6 C8
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Piotr
Audi A6 C8
Limousine 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Zadziwiająco głośni klekot porównując do silnika 3 TDI Q5 248 KM. Tam nic nie było słychać, tu wyraźny odgłos diesla. Dynamika przyspieszania dobra do 240 km/h. Spalanie średnie po 28 tys. km 9,1 l/100 km.
Audi A6 C8