Szukaj

Lista ocen Audi A8 D2 Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW 1998-2002 (5) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~karwafak
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Za wiele ich nie było. Jako pierwsze zginęły mi tylne światła. Na początku stawiałem na bezpieczniki ale okazało się że coś z przełącznikiem przy kierownicy, ale wprawny elektromechanik wszystko zrobi, koszt to 120 PLN. Następną awarią były uszkodzone parowniki LPG które powodowały wyrzucanie płynu chłodzącego z układu. Wymiana była w ramach gwarancji, aczkolwiek już po terminie 12 m-cy, koszt tylko samej robocizny 50 PLN. Na końcu przestała...
4,0
~JaroKat76
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Nie miałem większych usterek. Masa auta robi swoje, więc przy ostrej jeździe buntują się tarcze hamulcowe, co jakiś czas, któryś z wahaczy do wymiany (po cztery na koło) a potem zbieżność. Silniczki sterujące nawiewami w kabinie potrafią zastrajkować ale dostęp jest dobry, cena również ok. Auto raczej uchodzi za pancerne, aluminiowe nadwozie nie koroduje ale uwaga na stłuczki. Naprawa może boleć!
4,0
~Bartek
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Drobne wycieki z układu chłodzenia bądź miski olejowej, pęknięty wężyk od spryskiwacza świateł - generalnie elementy gumowe zmęczone wiekiem na pewno będą wymagały wymiany. Po za tym nic się nie dzieje.
4,0
~Piotrek
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Nie zawiódł mnie w trasie ale zdarzyło się że padła mi cewka dwa razy. No i wiadomo..musze miec wiecej niz pół baku paliwa żeby normalnie odpalał. Przypadłość w a8
4,0
~hekktor
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Żaróweczki, wiatraczki, i inne pierdułki czasami przestają działać, lecz rzadziej niż w BMW, że o Mesiu nie wspomnę
Audi A8 D2 Sedan