Szukaj

Lista ocen Audi A8 D4 (18) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Sajmon
Audi A8 D4
Sedan 4.2 TDI 350KM 257kW
Przy rozmiarze opon 275/40/20 czuć czasami stuki na poprzecznych nierównościach. Są sytuacje kiedy to kierownica walczy z nami i chce odebrać nam " kierownictwo " nad samochodem , jakby siłowała się z nami kto jest silniejszy. Układ dobrze się przestawia w czasie prędkości jest jedno zastrzeżenie - W trybie " auto " po wcześniejszej dynamicznej jeździe nastawy układu kierowniczego zapominają wrócić do wcześniejszych...
5,0
~Zio
Audi A8 D4
S8 Facelifting 4.0 TFSI 605KM 445kW
Układ jezdny jest perfekcyjny, w trybie comfort auto jest spokojne i wyważone i nie przejawia cech seryjnego mordercy, w trybie dynamic auto budzi się do życia w zupełnie nowej odsłonie i połyka zakręty niczym rasowy sportowiec, jednak przy zbyt mocnym traktowaniu praw fizyki przypominają o sobie szczególnie w aspekcie wagi i prawie dwie tony może niejednego kierowcę zdziwić podsterowym zachowaniem.
5,0
~hitch5
Audi A8 D4
Sedan 3.0 TDI 250KM 184kW
Chyba ciężko mi będzie wrócić do samochodu bez pneumatycznego zawieszenia. W trybie komfortowym na felgach 19 cali z oponami 255/45 jest zdecydowanie bardziej komfortowy niż nasze volvo xc90 na zimowych balonach 235/65 r 17. W trybie dynamic prowadzi się zaskakująco wręcz dobrze jak na tak wielką limuzynę. Różnice między tymi trybami są bardzo duże i zmieniają całkowicie charakter samochodu.
4,0
~Jerton2718
Audi A8 D4
Sedan 4.2 TDI 350KM 257kW
Napęd 4x4 - perfekt, Wyważenie samochodu (trochę ciężki przód ,który czuć w szybkich zakrętach) Zawieszenie zbyt miękkie przy wersji standard W D3 wersja sport jest znacznie lepsza do szybszych prękosci i zakrętów
5,0
~Właściciel
Audi A8 D4
Lang Facelifting 4.0 TFSI 435KM 320kW
Dobry jak na tak duże auto, oczywiście quattro. Warto poszukać auta, ze szperą w tylnym moście - poprawia prowadzenie w zakrętach. Znalazłem takie i rzeczywiście ładnie można zacieśniać zakręty.
5,0
~Tomasz Urbański
Audi A8 D4
S8 Facelifting 4.0 TFSI 605KM 445kW
Bardzo bezpośredni układ kierowniczy, trzeba się było chwilę przyzwyczaić, że w takim wielkim pontonie jest tak bezpośredni, ale po wjeżdżeniu się jest genialny.
5,0
~Skazany
Audi A8 D4
Sedan 3.0 TDI 250KM 184kW
zwija asfald za soba . mimno ze jest to najmniejszy silnik to naprawde daje duzo frajde z jazdy . i jeszcze ma mozliwosci remapa gdzie mozna uzyskac 300KM
4,0
~Tomek
Audi A8 D4
Lang 4.2 FSI 372KM 274kW
Bardzo dobrze wybiera nierówności ale mógłby być bardziej luksusowy. Miałem dwa VelSatis-y i tu jest niewiele lepiej.
5,0
~BulkyTommy
Audi A8 D4
Sedan 4.2 FSI 372KM 274kW
Spoko, precyzyjny i tryby ustawień dawały różnicę.
5,0
~BulkyTommy
Audi A8 D4
Sedan 4.2 FSI 372KM 274kW
Spoko, precyzyjny i tryby ustawień dawały różnicę.
Audi A8 D4