Szukaj

Lista ocen Audi Q7 I (43) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Łukasz
Audi Q7 I
SUV 3.6 FSI 280KM 206kW
Uwaga! Nie warto kupować Q7 bez pneuamtyki. Zanim kupiłem Q7 naczytałem się opini na forach i znalazłem kilka na temat zbyt sztywnego zawieszenia. Myślałem sobie że to niemożliwe jak taki SUV może być sztywny liczyłęm na jakis super komfort a tu porażka... Fakt że trzyma sie świetnie drogi, dobrze się prowadzi itp, ale to nie jest auto sportowe!!! ja nie zastanawiam się wchodząc w zakręt jak tu wyjść z niego na jak największej prędkości...
5,0
~Jan
Audi Q7 I
SUV Facelifting 3.0 TDI DPF 245KM 180kW
Cóż... stały napęd na cztery koła rządzi. Nie dajcie sobie wmówić, że "dołączone w ułamku sekundy coś tam, wyciągnie uczyni z twego przestronnego SUVa, przeprawowe auto" Oczywiście Quattro nie gwarantuje przyczepności w każdych warunkach, więc i Q7 w Quattro, można "pójść w plener". Ale prędkość jaką można wchodzić w zakręty przy mokrej nawierzchni, jest znacznie większa niż wydawało mi się po pierwszej przejażdżce.
5,0
~Pelini
Audi Q7 I
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Pneumatyczne zawieszenie to cudo. Genialna opcja, która reguluje poziom wysokości zawieszenia w zależności od prędkości. Do tego autko super się sprawdza poza twardymi drogami. Nie jest to co prawda Land cruiser czy Patrol, ale dla kogoś, kto czasami lubi wybrać się luksusowo w teren, oraz także czerpać przyjemność z długich 1000+ km tras - Q7 to ideał.
5,0
~Vincent_Vega
Audi Q7 I
SUV 3.6 FSI 280KM 206kW
Mam wersje bez pneumatyki, niektórzy narzekają, że jest zbyt twarda, ale mi to pasuje. Na dziurach faktycznie trochę trzęsię, ale za to samochód się nie buja, nie kołysze. Jest zwarty dobrze się prowadzi zarówna na autostradach jak i krętych drogach. Napedu quattro nie trzeba komentować.
4,0
~Maciej16
Audi Q7 I
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Twardo, szczegolnie na wyboistej drodze, ale mozna sie przyzwyczaic. Bez pneumatyczniego zawieszenia nie mam mozliwosci ustawic preferowanego ustawienia bardziej komfortowego. Sa tez i dobre tego strony - opony nie beda tak sie zuzywac jak przy pneumacie.
5,0
~M.
Audi Q7 I
SUV Facelifting 3.0 TDI DPF 245KM 180kW
Quattro to quattro, wyprowadzić tą bestię w poślizg jest dość trudno, stabilizacja szybko sprowadza niedoświadczonego kierowcę na ziemie. czuć każdy fragment jezdni jednak dość komfortowo. Nie miałem nigdy niespodziewanej sytuacji.
4,0
~klient
Audi Q7 I
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Jak na SUV, świetnie trzyma się drogi, rewelacja - tylko zawieszenie jest trochę za twarde jak na polskie drogi - nawert w trybie comfort - jak ktoś chce komfort - lepiej niech weźmie ML. Swietnie czuje się drogę.
5,0
~Piotr
Audi Q7 I
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Jedyną usterką była wymiana dwóch silentbloków i jakieś stuki w lewym przodzie - zawieszenie pneumatyczne jest rewelacyjne. Poza wymienionymi wyżej - żadnych usterek.
5,0
~artix603
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
tym autem się po prostu płynie po drodze...dzięki szerokim kapciom 275/45 zr20 nie czuje się nawet wjazdu na krawężniki;układ jezdny precyzyjny bez jakichkolwiek zastrzeżeń
Dziennik kosztów dla Audi Q7 I
Średni koszt przejechania 100 km
65,00 zł
11,9
l/100km
17,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Szczęśliwy posiadacz
Audi Q7 I
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
W mojej wersji jest pneumatyczne zawieszenie, jak trzeba usztywnia się i jedzie jak po szynach a w trybie komfort staje się kanapą której żadne dziury nie są straszne.
Audi Q7 I