Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 (457) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 775 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~grzesu0
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
Zaskoczył mnie bardzo. Ma 16 lat i jakieś pierdółki mają prawo do awarii. Ostatnio naprawdę dużo podróżuję i w zimie i w lecie i tak na przykład ostatnio odpadła mi nakładka nad klamką w drzwiach kierowcy. A z takich większych problemów to były sparciałe przewody paliwowe przy wtryskiwaczach i sie zapowietrzał ale o dziwo w zimie przy -10 odpalał. To samo było z wężykiem do czujnika od turbosprężarki ale już wymieniony i jest w porządku....
4,0
~baskont@gmail.com
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 115KM 85kW
Drobiazgów się czepiać nie warto. Ja osobiście nie miałem problemów z drobiazgami tylko z grubymi raczej rzeczami jak silnik i skrzynia biegów. Mankamentem dość uciążliwym są kiepskiej jakości gumy stosowane na uszczelki i zaślepki szyby tylnej oraz plastiki podszybia. Gumowe uszczelki we wszystkich e36 parcieją (co dziwne im młodsze auto tym bardziej) - i nie wygląda to atrakcyjnie. Plastiki przedniego podszybia często w samochodach starszych...
4,0
~Nomad
BMW Seria 3 E36
Coupe 323 i 2.5 170KM 125kW
Poza elementami ulegającymi zwykłemu zużyciu nie robię nic. Koszty markowych części nie są może bardzo niskie ale warto w nie zainwestować i mieć spokój na dłuższy czas. Koszt wymiany klocków i tarcz to około 1000zł Ate, wymiana elementów gumowo metalowych zawieszenia na całym aucie (łącznie z poliuretanem, części meyle HD (polecam do przodu!) około 800zł), sprzęgło około 500zł, amortyzatory Bilstein około 880zł. Ważne żeby nie kierować się...
2,0
~waldemar
BMW Seria 3 E36
Compact 316 i 102KM 75kW
to właśnie pogrzebało dla mnie to autko. Najgorszą zmorą przez którą mam traumę do dziś, były elektryczne szyby. Nigdy nie było się pewnym, czy po otwarciu się zamkną (no chyba że otwierało się je tak do 40% powierzchni). Szyba była duża, a rozwiązanie trzymające ją beznadziejne, wiec przy otwarciu często wychodziła z prowadniczki i trzeba było rozbierać drzwi. Tapicerka drzwiowa lubiła wychodzić z zaczepów co troche szpeciło wygląd. co poza...
4,0
~Pawel vel Czub
BMW Seria 3 E36
Touring 320 i 150KM 110kW
Nie jest zle, jak na 14 letni samochod. Zepsuty \"jez\" - opornica lub jak kto woli rezystor (koszt miedzy 100-250 PLN), schowek sie popsul (allegro: 40-100 PLN), material od podsufitki sie odkleil (allegro: 70-150 PLN), fotel pekl (20 minut roboty), zaroweczka od podswietlenia - 15 minut roboty + zaroweczka 2 PLN. Dyferek delikatnie wyje - mimo, ze instrukcja obslugi nie przewiduje wymiany, polecam wymiane na oryginalny olej ok 1 litra -...
4,0
~BANANOWY_CREW
BMW Seria 3 E36
Cabrio 320 i 150KM 110kW
Z małych usterek jakie do tej pory zaobserwowałem mogę np. wymienić problemy z elektrycznymi szybami (bolączka serii 3 w wersji cabrio i coupe), a mianowicie nie opuszczanie szyby w momencie otworzenia drzwi (jednak ja sobie już poradziłem z tą dolegliwością :) ), trzeba też uważać na tylną szybę, ponieważ otwarcie dachu przy zbyt niskiej temperaturze może skutkować popękaniem pleksy, jednak temperatura musi być bliska zeru! :P Szczególną...
5,0
~Brzoza-Ostrów_Wlkp.
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 113KM 83kW
Mam to auto od roku, od razu po zakupie przy 130.000km wymienilem popmę wody, stabilizatory, amortyzatory (przód) i nic więcej, a jestem bardzo uczulony na stukanie, piszczenie itp. w moim aucie musi wszystko idealnie cykać. Z pełną odpowiedzialnością moge powiedzieć że moj egzemplarz jest jak dotąd bezawaryjny w 100%. Nic nie stuka, nic nie skrzypi, Ale dbam o auto, staram się omijać dziury itp. No ale trzeba dobrze kupić, najlepiej prosto z...
4,0
~AdamDMI
BMW Seria 3 E36
Touring 325 tds 143KM 105kW
pierwsze oznaki korozji, które można łatwo zwalczyć. ostatnio wysiadł rezystor nawiewu, lecz sam go naprawię. należy zwracać uwagę na wężyki przelewowe bo czasem zdarza im się przeciekać - także samemu nawet w drodze można to naprawić, mając zapasowe przelewy. czasem wtrysk trzeba wymienić ( jest to bardzo żadko spotykane) pompa paliwa nie znosi jeździć na rezerwie, czy na byle jakim ON. Zalewa się premium pod korek + dodatek podnoszący liczbę...
3,0
~Krzych
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
tutaj moglbym wiele napisac...rano wsiadam do auta z niepewnoscia czy odpali.jest strasznie nie pewne.poza tym drobiazgi ktorych jest mnostwo!!!raz c.zamek dziala za chwile juz nie dziala!raz szyberdach sie otwiera za chwile juz sie nie otwiera!ogolnie elektryka jest do bani.ciezko zamykaja sie drzwi,przecieraja sie fotele co jest chyba standardowe w tym modelu,przecieka chlodnica,szybko zuzywa sie zawieszenie na naszych drogach,wycieki oleju...
5,0
~BMW-Freak
BMW Seria 3 E36
Coupe 328 i 193KM 142kW
Moj samochod ma powyzej 170 tys przejechane , kupilem go w Niemcach i mialem szczeszcie, bo byl caly czas w Berlinie w BMW serwisowany (sa rachunki).To jest moim zdaniem podstawa,aby kupic samochod z duzym przebiegiem.Mialem juz raz 325i e30,jak go sprzedawalem mial powyzej 250 tys,oprocz rozrusznika sie w nim nic wiecej nie zepsulo..Oczywiscie serwisowalem go w.g wskazowek na liczniku.Dla mnie BMW ze swoim niezawodnym odglosem szesciu garow...
BMW Seria 3 E36