Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E36

Lata produkcji: 1990 - 2000
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1990-2000. Nazwano ją E36. Auto było większe i masywniejsze od swojego poprzednika, jego kształty przyrównywano do delfina („Dolphin shape”). Samochód wyróżniał się nienagannie elegancką sylwetką oraz sportowym charakterem. Model okazał się ogromnym sukcesem, do dziś przez wielu uważany jest za najbardziej udany w rodzinie Serii 3 (dzięki niemu Seria 3 na dobre podbiła również Amerykę Północną).
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Oceny BMW Seria 3 E36

Ogólna ocena
4,27
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(90%) NIE(10%)
ZALETY + Układ jezdny + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Karoseria

Autodiagnoza BMW Seria 3 E36

Liczba wpisów: 109
silnik nie równo pracuje
dodał: ~lis, 8 lat temu
gdy silnik jest zimny wszystko jest ok tylko jak się zagrzeje jakby nie chodził na jeden gar dam trochę więcej gazu dopiero wpada na obroty nie wiem cewka bo jedna jest gorąca może ktoś wie
żle pali
dodał: ~czarny bmw, 8 lat temu
witam fanów bmw e36 2.5td mam duzy problem z moją bunią nie pali na ciepłym silniku .tzn. na zimnym silniku odpala po dwóch trzech kręceniach moze tak sobie chodzic na luzie nawet godzine temperatura wzrosnie tak do połowy i dalej jest wszystko ok. czyli moge zgasic i bez problemu odpalic ale gdy tylko przejade sie chocby 200 metrów zgasze auto i juz nie odpale dopuki nie ostygnie całkowicie zmieniłem pompe paliwa (tą w baku) rozrusznik przekazniki i dalej ten sam problem prosze o rozsądną podpowiedz (byłem na komputerze i nic nie pokazał)
Zero reakcji rozrusznika
dodał: stuffy, 5 lat temu
Mam a właściwie miałem pewien problem z rozrusznikiem? No właśnie nie wiem czy to o rozrusznik może chodzić. Przy odpalaniu auta kilka razy zdarzyło mi się że nie było żadnej reakcji, kompletna cisza, kilka razy próbuję zapalić i nic. Czasem poczekam chwilę i zapali, a czasem pod maską coś popukam postukam, albo poruszam biegami i zapali bez problemu, stało mi się tak kilka razy ale teraz od tygodnia ani razu a dziennie zapalam auto po kilka razy i teraz na razie problem nie występuje. Ale dręczy mnie co to może/mogło być, bo może wyniknąć taka sytuacja że w ogóle nie uda mi się zapalić i...
grzeje sie w korkach
dodał: bialozord, 7 lat temu
Przy normalnej jezdzie nie ma najmniejszego problemu dopiero gdy pomecze go troche w korkach zaczyna sie grzac staram sie nie dopuszczac aby temperatura doszla do czerwonej kreski. Natomiast jesli wylece wtedy na pusta droge i przycisne troche to przy 50-60 km/h po okolo 20-30 sekundach temperatura spada raptownie i wskazowka zatrzymuje sie na swoim miejscu (w pionie) Nie zwrocilem uwagi ale wydaje mi sie ze wiatrak nie wskakuje na wyzszy bieg bo nawet po zgaszeniu auta nie slychac zeby chodzil ani przez chwile a powinno?
Cos zaczyna sie dziac z przednim kolem od strony kierowcy.
dodał: alexwir2, 3 lata temu
Wyjezdzam z pod domu jest wszystko dobrze, po przejechaniu okolo 10 km. kierownica zaczyna lekko drgac, po wrzuceniu na luz auto spowalnia. Dotykam felgi jest goraca. Jesli auto postoi jakis czas znow jest normalnie. Nie bardzo wiem czym to jest spowodowane. Poziom plynu hamulcowego jest wlasciwy. Dla tego prosil bym o pomoc co moze byc tego przyczyna.

Dane techniczne BMW Seria 3 E36

Moc silników 90–321 KM
Pojemność silników 1,6–3,2 l
Prędkość maksymalna 175–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,4–15,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 3 E36
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 9195
Koszt ogólny 16,19 PLN
LPG50.18 PLN
ON36.23 PLN
PB40.24 PLN
Wydatki serwisowe 8,70 PLN Pozostałe wydatki 7,97 PLN

Publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

BMW Seria 3 E36