Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 Sedan 320 i 150KM 110kW 1990-1998 (42) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~kodir
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Na pewno bolączką e36 są pompy wody/wspomagania. Kupiłem na początku listopada 2007 a 3 tyg później padła pompa wody . Ogólnie to tydzień wcześniej wymieniałem termostat bo stary nie dogrzewał silnika (strzałka nawet po długiej pracy slinika nie znajdowała się w pionie) i tak sie zastanawiam czy on mógł mieć wpływ na tą pompe bo poprzednia właścicielka chuba dość długo jeździła z tym?. Koszt termostatu do rzędowej szóstki to chyba ze 30 zł i...
4,0
~markoaza
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Nie było poważnych usterek (takich które powodują, że auto stanie i ani kawałka nie pojedzie :) ), co jakiś czas coś nadaje się do wymiany m.in. visco, drążki i końcówki, pamiętać należy aby nie otwierać okien elektrycznych zimą gdy jest lód na szybach bez dokładnego wyskrobania szyb bocznych a szczególnie przy krawędziach - próba taka kończy się zawszę połamaniem stelaża który wykonany jest z aluminium
3,0
~bq, mazurbq@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Po ok 200tys. przepaliła się sonda lambda. Tylne zawieszenie nie lubi się z polskimi drogami i ma tendencję do wybijania się i stukania. Pękł mi również zbiornik wyrównawczy w chłodnicy więc musiałem wymienić całą chłodnicę. Ponoć przy ciśnieniu w niej panującym nie opłaca się tego naprawiać. Wymieniłem też sprzęgło wiskotyczne na wentylatorze i siłownik do rozłączania sprzęgła bo zaczął cieknąć.
4,0
~serafin2001
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
W ciągu roku wymieniłem pompę paliwa (miała uszkodzony zaworek zwrotny i paliwo spływało z przewodów ~300zł), przepływomierz (falowały obroty na luzie ~200zł), i właśnie szwankuje ABS (nie działa na zimnym silniku ~150-200zł). Padnięty jest też synchronizator II biegu ale nie wymieniam tego. Nic z czym nie dałoby się jeździć. Powoli dobiera się rdza w kilku miejscach.
4,0
~Piotr.makson@interia.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Nie lejcie wody na silnik. 3-majcie żony z daleka od silnika. Moja żonka chciała zrobić mi niespodziankę i umyła silnik. Padł mi układ zapłonowy. Więcej usterek nie zanotowałem. Zużyły się tylko tylne tarcze hamulcowe i klocki koszt 500 zł.Przy przebiegu 160000 takich rzeczy możemy się przecież spodziewać !!!
5,0
~juristi@interia.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Żadnych poważnych usterek. Auto jest bardzo lojalne. Jak mu coś dolega, od razu o tym informuje swojego pana i z pokorą jeszcze przez miesiąc znosi cierpienie, ale nie odmawia posłuszeństwa. Zawsze jest zatem co najmniej miesiąc na naprawę, zanim stanie i nie pojedzie dalej. Komputer mówi poza tym o poważniejszych problemach.
4,0
~slawoos
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Jeżeli kupi się zadbany egzemplarz to można zapomnieć gdzie są zakłady naprawcze. Serwis o czasie, dobre materiały eksploatacyjne i trochę dbałości o autko i można mu naprawdę zaufać. Łańcuch rozrządu w silniku pozwala spać spokojnie przez 500 tyś km:)
1,0
~romas
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
no u mnie silnik zajechany, tak ze zre olej, az sie boje pomyslec ile bedzie to kosztowac. do tego vanos niezle halasuje miedzy 2 a 3 tys obrotow, ale puki co z tego co wiem mozna jezdzic.
5,0
~domin
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Z poważnych miałem tylko wymianę zbiorniczka wyrównawczego który pękł i zapowietrzył się układ ale to dosyć popularna usterka w tym modelu. Wymieniony razem z chłodnicą
1,0
~roberts12
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
co tu duzo pisac wymienialem caly silnik prucz tego.wiskoze. czujnik polozenia walu .kolektor co jest nieporozumieniem ze nie jest metalowy.maglownica.drazek stabilizatora
BMW Seria 3 E36 Sedan