Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 (85) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 154 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Alfista
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 170KM 125kW
Po pewnym czasie użytkowania autem zaczęło lekko bujać podczas stania, np. na światłach, pojawiał się check engine. Pomogła wymiana wszystkich wtryskiwaczy na używane oraz wymiana wszystkich cewek na nowe, jedna dosłownie rozpadła się w trasie! Wymieniłem też przy okazji wszystkie świece. Są to znane problemy tego silnika n43b20 170 KM. Warto o tym poczytać przed zakupem i być na to gotowym. Nierówna praca na postoju, trzęsienie budą,...
5,0
~Piotrek Tr
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 177KM 130kW
Daje 5 gwiazdek bo jak przy każdym samochodzie trzeba pamiętać o eksploatacyjnych wymianach charakterystycznymi dla danego silnika, natomiast gdy się o tym pamięta to można mu zaufać i pojechać w długą podróż bez strachu, że się z niej nie wróci. -po 200k km potrafi stracić swoje właściwości guma uszczelki pod chłodniczką oleju, niewymienienie na czas może skutkować przeciekaniem pod silnikiem (koszt 50-100 zł). - po 250k km należy wymienić...
2,0
~Radek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
No tu nie jest już tak fajnie. Przez same tylko ostatnie 2 lata uzbierało się wspomniane uprzednio 20 000 zł za naprawy, w tym: wymieniony katalizator i sondy lambda, separator oleju, uszczelniacze, kompletne zawieszenie, pompa wspomagania (tu akurat mea culpa- rozwaliłem ją sam, kiedy zachciało się "podriftować" emerytką). Still- jest DROGO. Sam katalizator to koszt ok. 7-8 tys. zł. Da się kupić zamiennik za 4-5 tys. zł, jeżeli komuś nie...
3,0
~Miszi1990
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Miałem niestety nieprzyjemność kupić samochód który brał olej. Wracając z Niemiec było ok, po wymianie oleju zaczął spalać 1L na 1000km (wlali doktora do silnika przed sprzedażą). Mechanik uświadomił mnie że w silniku 2.0 N46 dosyć szybko spiekają się uszczelniacze zaworowe i puszczają olej. Naprawa głowicy to koszt od 1500 do 2500 (serwis nie autoryzowany) Jeżeli kupujesz samochód zwróć uwagę czy nie puszcza bąków jak postoi na włączonym...
1,0
~Neo
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Jest to moje pierwsze bmw w życiu i napewno ostatnie. Nie długo sprzedaje i to będzie najlepsza decyzja. Jak co kupiłem od razu poszła dwumasa, potem uszczelka pod głowicą przy okazji wymiana pompy wody,napinacz ,pasek. Potem oba termostaty. Klocki z tarczami. Teraz jak już myślałem że będzie dobrze to zaczął gdzieś olej uciekać. Po prostu masakra. Podobno wcześniej była regenerowana turbina Ale czy dobrze zrobiona to nie wiem. W siedzeniu...
4,0
~Łukasz . s
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Przed kupnem warto zweryfikować czy były wymieniane uszczelniacze (raz na ok 100-200tys km) , ich koszt to groszowa sprawa, niestety wymiana ich wynosi w zależności od "speca" 1000-4000zl . Jeśli ktoś siedzi w BMW to zrobi to tanio bez wyciągania silnika. Największym kosztem jakie możemy ponieść jest Valvetronic . Koszt wymiany całego zestawu to ok 4000zl. W skład niego wchodzi naprawdę wiele części, a przy wymianie pojedynczych nie mamy...
4,0
~Slivmaster
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 177KM 130kW
No przy 285 tysiącach zaczęło szarpać przy ruszaniu. 30 km korek w Zgorzelcu przed granicą (pandemia COVID 19 i kontrola na granicy) wykończyło dwumasę. Kompletne sprzęgło z dwumasą + łącznik wału (był spękany) + jedna poduszka pod skrzynią wraz z robocizną wyszło 3700 zł. No niestety. Jak na 285 tysięcy i tak długo wytrzymało a trzeba powiedzieć, że sprzęgło było oryginalne i w dobrym stanie. Ale wymianę robi się w komplecie więc...
5,0
~dudimen
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Ciężko to zaliczyć do powaznych usterek, po prostu wymieniłem sterownik świec żarowych bo był błaď ale palił bez problemu, czujnik abs tył lewy -urwany kabelek, nie wiem jaki cudem, klocki tył, przód i chyba to koniec. No jeszcze kapeć złapany 10km przed domem i brak niestety dojazdówki, trzeba mieć RUNFLATY no ja nie miałem i kolega przywiózł mi zapas. Teraz jeżdżę na runflatach.
1,0
~Andrzej
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318d 143KM 105kW
Skrzynie biegów nie powinna być wymieniana przy 60 000 km. miałem kilkanaście samochodów, każdy miał powyżej 100 000 km gdy go sprzedawałem i nie wiem co to poważny defekt. Może dlatego że miałem głównie Hondy? Acha miałem BMW320D 8 lat temu, ale zostało skradzione. Tak więc kierując się rozumem nie sercem następne auto to będzie \"Leks\"
5,0
~koksik030@interia.pl
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Też nic,raz tylko była jakaś tam regeneracja Turbiny bo chodziła na wolniejszych obrotach niż powinna,ale ja nie wiem jak traktował ten samochód pierwszy właściciel z Briefu widziałem ,że był młody to pewnie mu "wstawiał"i może nie dbał o turbinę. Kupiłem go jak miał przejechane 60tyś. i przejechałem nim 66tyś.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90