Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 (222) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 314 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ronaldo
BMW Seria 5 E34
Sedan 540 i V8 286KM 210kW
No tu jest dopiero mistrzostwo świata. Każdy, kogo wiozłem, był pod wrażeniem wyciszenia tego wozu. Niejeden nowy wóz jest znacznie gorzej wyciszony! Poza tym wzorowa jakość materiałów użytych do wykonania wnętrza i ich świetne spasowanie sprawia, ze w tym aucie podczas jazdy nie odzywa się żaden plastik ani inny element wnętrza. Jest cichutko i przyjemnie, ciepełko luksusu rozlewa się po całym ciele:) A gdy mocniej depnąć, niesamowity...
5,0
~Bastan
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
Samochód jest wyciszony niesamowicie. Z zawieszenia nie dochodzą żadne stuki i niepokojące dźwieki, skrzynia z przeniesieniem napędu pracują bezszelestnie. Silnik to arcydzieło :) Słyszysz tylko jego pomruk a jego wysokie obroty (ok. 6 tys) nie są głośne, są aksamitne. Wierzcie lub nie ale czasem wyłączam radio żeby posłuchać jak pracuje "rzędowa szóstka". To lepsze niż niejedna muza w radiu :)
3,0
~Krzysztof Smoliński
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Zawieszenie chodzi cicho, szumy powietrza przy wyższych prędkościach umiarkowane. Konstruktorzy na prawdę dobrze wyciszyli całe auto żeby było słychać tylko radio i... wyjącego Diesla, albo raczej wyjącego Diesla a potem radio! Zazdroszczę posiadaczom benzyniaków, tam musi być na prawdę cicho.
4,0
~Beowulf
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Bardzo dobre. Do 150 km/h praktycznie brak większego hałasu. Bez problemów można rozmawiać i słuchać radia. Powyżej 150 zaczyna być słyszany szum powietrza ale nie na tyle mocny by jakoś specjalnie męczył. Silnika praktycznie nie słychać (daje o sobie znać dopiero powyżej 2500 obr.)
5,0
~boberko
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525i 192KM 141kW
Do 180km/h da się rozmawiać ciut głośniejszym szeptem. Jedyne co daje się we znaki to to iż po 22 latach przydałoby się wymienić uszczelki drzwi. Samochód jest świetnie wyciszony i mimo takiego wieku można nim komfortowo podróżować z większymi prędkościami.
3,0
~Krzysiaczek19881
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Wyciszenie jest średnie. Po długich latach użytkowania jednak te wyciszenie się wyeksploatowało. Słychać szum z uszczelek drzwiowych i z szyb, to gdzieś z podsufiki to gdzieś z podwozia. Pewnie gdyby to salonówa była było by doskonale.
5,0
~Suwak_MAZ
BMW Seria 5 E34
M5 Sedan 3.8 340KM 250kW
Kolejna rewelacja. Przy spokojnej jeździe, słychać tylko delikatny pomruk rzędowej szóstki. Po przekroczeniu magicznej granicy 4 tys obr, do uszu dobiega obłędny dzwięk potwora drzemiącego z przodu, zmieszany z przyjemnym, basowym pomrukiem z tyłu! Szacun!
5,0
~MT2
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
Wiadomo akustyka ukladow wydechowych w owych czasach niebyla wtedy rozwinieta sztuka wiec odglos rzedowej 6-stki jest taki jakim go natura stworzyla czyli surowy przy niskich obrotach zachrypniety zmieniajacy sie w coraz glosniejszy ryk, i to lubie.
5,0
~Swanty
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
Przy 120km/h można rozmawiać normalnym głosem (nawet z osobami na tylnym siedzeniu) i jednocześnie słuchać radia. Pierwsze wrażenie było takie, że silnika w ogóle nie słychać. Tak naprawdę słychać, ale dopiero przy wyższych obrotach (>3500-4000)
5,0
~Jacek
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Do 140 / h niewiele dociera z zewnatrz. Powyzej dociera do srodka halas oplywajacego powietrza. Nalezaloby poprawic aerodynamike przedniej maski oraz lusterk bocznych. Ale prawde mowiac powyzej 140 liczy sie muzyka docierajaca z silnika :)
BMW Seria 5 E34