Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Sedan (239) - Silnik

Na liście zabraknie 188 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kiedyś WR 73030. Obecnie rower - po taniości :D
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Wrażenia ogólne: solidnie wykonany, mieści ok. 6 litrów oleju - lubi dobry olej (aczkolwiek lałem polski Lotos i śmigał), rozrząd na łańcuchu czyli rzekomo taniej, raczej paliwożerny no bo 6 cylindrów, a nie standardowe 4, dość elastyczny wysokoobrotowiec, technologia wielozaworowa (24v) powoduje, że dynamika pojawia się przy wysokich obrotach a to kosztuje, z drugiej strony na trasie nadrabia elastycznością. Wrażenia szczególne: kupiłem...
5,0
~Kamil
BMW Seria 5 E34
Sedan 524 td 115KM 85kW
Silnik to chyba najmocniejsza strona tej wersji. Przez ok 100tyś km wymieniłem jedynie świece zapłonowe (a to jedynie ze względu na to, że nie wiedziałem jak długo pracowały poprzednie). Nie jest to wyścigówka, ale jeżeli ktoś kupuje ten model z tym silnikiem raczej tego od niego wymaga, ma się nim wygodnie jeździc przy niskich kosztach;) Pali idealnie zarówno przy mrozach ok -20 jak i w upały( odpala po jednym obrocie rozrszunika, sam łapie...
5,0
~Jacek
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Silnik 6 cylindrowy w ukladzie 2 tlokow rozstawionych co 60 stopni z definicji jest samo wyrownowazajacym sie. Pracuje rowno i w zakresie obrotow 4000 - 6500 generuje doznania rodem przeniesione z rajdowek. Gdy jezdze sam, wylanczam radio o gdy tylko "moge" ciesze ucho tym wspanialym brzmieniem. Polecam wszystkim potrafiacym docenic sportowe brzmienie. Odradzam wszystkim szukajacym auta z silnikiem spalajacym "kropelke" na 100 km. Generalnie z...
3,0
~Beny
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Silnik m20b20 niestety jest troszkę za słaby do tego modelu. Szczególnie kiedy jest zasilany IIgen LPG. Na benzynie osiągi są znośne ale TYLKO kiedy ma w 100% sprawny nienaprawiany przepływomierz i w pełni sprawną resztę osprzętu. Mój egzemplarz ma 25 lat - na autostradzie 190km/h z mikserem LPG w dolocie. Zdecydowanie odradzam jazdę z II gen LPG (wróciłem do benzyny), jeżeli już to BLOS lub sekwencja. Jeżeli nie jeździsz dużo po mieście to...
5,0
~Krzysiaczek19881
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
To chyba jedyna najmocniejsza rzecz w tym aucie. Gdy go kupiłem miał 180 tys do teraz gdy ma 270 to jest jakieś 90 tys w silniku nie zrobiłem zupełnie nic. Poci się tu i ówdzie, dolewam 1 litr oleju na jakieś 1000 km. Prz ostrym depnięciu piękna czarnoniebieska chmurka z wydechu, ale bez depania jest dobrze. 150 koni to ciut za mało na taką masę jednak nie jest się zawalidrogą. Silnik w LPG II generacji gaz toleruje tak sobie. Trzeba dbać o...
5,0
~Ja
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
bardzo ladnie rowniutko parcuje nie przygasa . w tym modelu bardzo dbac trzeba o poziomy plynow w chlodnicy poniewaz czestym mankamentem jest przegrzewanie i pekanie glowic,ale to nic trudnego powniewaz wiekszosc bemek miala juz rozbudowany komputer ktory informuje ze nam brakuje oleju plyny w spryskiwaczach plynu w chlodnicy wiec wystarczy znac niemiecki zeby poczytac komunikaty albo nawet i nie trzeba bo jest bardzo intuicyjnie zobrazowane....
5,0
~Darucho
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Silnik doskonały, dosyć elastyczny, świetnie wkręca się w obroty, bezawaryjny, przez 7 lat eksploatacji wymieniałem tylko olej, 22 letni samochód z przebiegiem licznikowo 290tyś ale podejrzewam w okolicach 500tyś a oleju nie bierze ani kropelki. Dźwięk silnika to muzyka, nie wiem czym to się ma ale chyba pogodą bo czasami niesamowicie świszcze, ludzie myślą że mam turbinę ale to jest po prostu zasysanie powietrza. Jeden minus za spalanie....
5,0
~Łukasz
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Pracuje bardzo ładnie. 6 cylindrów to nie 4. Dźwięk rewelacyjny. Silnik jest wysokoobrotowy. Moc pojawia się od 3 tys. obrotów. Silniki m50 są bardzo wrażliwe na przegrzanie. Sprzęgło wiskotyczne musi być w idealnej kondycji aby uniknąć przegrzania i kosztownej naprawy głowicy. Ma wysokie wymagania jeżeli chodzi o olej. Ja stosuje zalecany syntetyk 5w-40. Pracuje super popychacze są ciche po 3 sekundach. Dwu litrowy silnik nadaję się do...
5,0
~Beowulf
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Doskonały. 650 obr/min na biegu jałowym, żadnych \"skoków\" obrotów a sam silnik nawet nie drgnie. Troszkę długo wkręca się na obroty, a poniżej 3000obr jest lekko ociężały. Powyżej zbiera się świetnie do ok 210km/h a powyżej, po miesiącu czekania ;) osiąga trochę powyżej 220km/h. Doskonały wynik jak na taką pojemność i masę auta. Po wymianie chipa sterującego silnika, wyraźna poprawa elastyczności poniżej 3000obr (niestety nie miałem...
4,0
~DANIEL.LZ@WP.PL
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
UWAGA! JEśLI KUPUJESZ SILNIKIEM 24V I SILNIK MA VANOSA ( TAKIE WYBRZUSZENIE OD STRONY CHłODNICY NA POKRYWIE ZAWORóW) TO POSłUCHAJ CZY CZASEM NIE CHROBOCZE łAńCUSZEK O OBUDOWE -TO CZęSTA AWARIA! WEJDż NA www.youtube.pl i WPISZ W WYSZUKIWARCE "VANOS" LUB "VANOS NOISE" - TAM JEST śWIETNIE TO NAGRANE. JA MIAłEM BARDZO NIEMIłą SYTUACJę Z SILNIKIEM: PęKłA GłOWICA I ZAWORY - SILNIK TRZEBA BYłO KUPIć DRUGI!!! POZA TYM PADAJą CZJNIKI WAłKA ROZRZąDU I...
BMW Seria 5 E34 Sedan