Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 129KM 95kW 1988-1991 (29) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Beny
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Silnik m20b20 niestety jest troszkę za słaby do tego modelu. Szczególnie kiedy jest zasilany IIgen LPG. Na benzynie osiągi są znośne ale TYLKO kiedy ma w 100% sprawny nienaprawiany przepływomierz i w pełni sprawną resztę osprzętu. Mój egzemplarz ma 25 lat - na autostradzie 190km/h z mikserem LPG w dolocie. Zdecydowanie odradzam jazdę z II gen LPG (wróciłem do benzyny), jeżeli już to BLOS lub sekwencja. Jeżeli nie jeździsz dużo po mieście to...
4,0
~the_trooper1988
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
co do kultury pracy nie mam żadnych zastrzeżeń, mało jest silników, które pracują tak miło jak 6-cylindrowa rzędówka przy BMW. Kiedy wchodzi na obroty to jest po prostu poezja, całe BMW. Pracuje na niskich tonach, co odróżnia go od tych wszystkich "pszczółek". Jak do "5" to 129 KM to za mało, gdyby był bardziej zrywny to daję 6+. Nie można narzekać na awarie. Nigdy nie odmówił posłuszeństwa.
4,0
~marek
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Mam silnik M20B20 - trochę za mały jak na tej wielkości auto. Pięknie mruczy (jak każde BMW)ale przydało by się więcej mocy. Jedyna zaleta tego silnika - metalowy kolektor (można spokojnie założyć instalację LPG 2 generacji).
4,0
~kacper82
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
W dzwieku tego silnika można się zakochać, dynamiczny, choć przy tak dużej budzie czasami 129 koni to trochę za mało... Pozatym wysmienicie wchodzi w wysokie obroty, reaguje na każdy ruch pedału gazu
3,0
~Stuff
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Mam starego 12V, zdecydowanie cierpi na brak mocy na niskich obrotach (tylko 164Nm) i nie równo się wkręca, za to jego surowe i dobitne brzmienie jest świetne! No i strzeżcie się pękających głowic!!!
5,0
~SwiruBMW
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
jak na tą masę przyjemna jednostka, szkoda tylko że na pasku rozrządu.. ładnie bulgota i mało problematyczna, chyba ze ją ktoś \"ugotuje\" no to wtedy głowica daje znac o sobie.
5,0
~Kierowca
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Jest super ale nierówne wolne obroty na biegu jałowym no i słabe osiągi bo w książce pisze 11,4 do setki a wogóle z gazem jest dużo gorzej ale przy wyższych obrotach idzie do przodu
5,0
~mossberg_27@wp.pl
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
kapitalnie, mimo to iz auto kupilem z przebiegiem 180tys, (watpie by byl autentyczny) to silnik naprawde pracuje fajnie. jednak 6 cylindrow to nie to co 4...
4,0
~Drachenfels
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Ładny dźwięk, wzorowa kultura pracy 6-cio cylindrowca. rakieta to nie jest, ale wystarcza do sprawnego wyprzedzania na trasie. Mułowaty do 4000 obr :/
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
11,0
l/100km
12,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Dolar
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Pięknie brzmi 6 cylindrów,ale na wolnych obrotach na biegu jałowym strasznie nierówno chodzi i ma za niskie obroty czego nie można ustawić
BMW Seria 5 E34 Sedan