Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (414) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 311 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
A teraz spójrzmy prawdzie w oczy otóż mój egzemplarz kupiony był jako bezwypadkowy z oryginalnym przebiegiem 182 000 km od pierwszego właściciela w Polsce który otrzymał auta w spadku z niemiec po rodzinie. W ciągu pierwszych 2,5 lat w auto włożyłem ok.18 000 zł. co dawało prawie równowartość ceny zakupu samochodu, ale wliczając w to także zakup nowych opon letnich i zimowych w koszty nie zostały wliczone wymiany oleju i filtrów (tut. kpl....
1,0
~rico
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
wiem ,ze duzo zalezy od kogo kupimy auto,ale w duzym stopniu jest to loteria i to kazdy przyzna, bo ile osob ma znajomego dziadke w niemczech ktory garazowal auto jezdzil do serwisu i chce sprzedac to cudo wlasnie nam...?niewielu...! trzeba wziac pod uwage ,ze jest to auto z 97 roku i to juz powinno dac do myslenia. duzo czesci z zawieszenia jeszcze oryginalnych ,no i trzeba wziac sie za ich wymiane ,a uwierzcie ,ze nawet ceny zamiennikow...
4,0
~Automatyk
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
serwis: serwisuje stale u tego samego ale dobrego mechanika z renomą. wymiana oleju filtra oleju i filtra zasilania silnika w powietrze 290zł (7,3l oleju.) wymiana komletnego ukladu chamulcowego( tarcze i klocki tył i przód + wymiana plynu hamulcowego 1020zł dodatkowo wymieniłem pompe abs koszt 220zl używana i działa bez zarzutów. Wymieniłem też 2 wachacze z przodu markowe 500zł. ale byly przy zakupie do wymiany podaobnie jak pompa....
5,0
~bydgoszczanin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Cudów nie ma - i to dobre podsumowanie spalania w tym aucie. Ale nie ma co się oszukiwać 2,2L pojemności i 6 cylindrów musi palić! Mimo wszystko w porównaniu do Mercedesa jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bardzo dużo tu zależy od stylu jazdy kierowcy i paliwa jakie tankuje. Ja od samego początku jeżdżę tylko na V-Pover Racing 99+ (oczywiście zaraz posypią się komentarze...) i takie polecam. Nie startuję też za każdym razem jako pierwszy...
4,0
~rianadrian1
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Części do auta już nie są tak drogie jak kiedyś chociaż wciąż jest kilka części za które trzeba zapłacić więcej bmw nie lubi zamienników więc w niektórych przypadkach trzeba dopłacić sporo gotówki. Tak jest w przypadku czujników położenia wałka i wału rozrządu warto wspomnieć, że tu koszty uzależnione są od tego czy mamy pojedynczy vanos czy podwójny jeśli ten pierwszy mamy wówczas w sumie 2 czujniki jeden wałka i jeden wału, jeśli podwójny...
4,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
No tutaj już trzeba się zastanowić czy napewno chcemy mieć taki samochód, bo ani on zbyt tani w naprawie ani ekonomiczny w spalaniu. Na pewno można koszty utrzymania mocno obniżyć kupując pewny i zadbany egzemplarz, wtedy właściwie poza typowymi usterkami, ktorych w e39 jest niewiele, i rutynowymi przegłądami, nic nie powinno się dziać. Ogólny okresowy serwis, czyli płyny eksploatacyjne i filtry są na podobnym poziomie cenowym co taki VW...
4,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Zużycie paliwa mogłoby być mniejsze, jednak z instalacją gazową (która, o ile jest dobrze zestrojona, sprawuje się z tym silnikiem idealnie) koszty nie są przesadnie wygórowane. W oszczędzaniu paliwa bardzo pomaga wskazówka pod obrotomierzem pokazująca chwilowe zużycie paliwa. Umiejętne obchodzenie się z pedałem gazu i odpowiednie dobieranie biegu do prędkości pozwala zaoszczędzić ponad 2l/100km i to bez zmiany stylu jazdy! Jak na...
3,0
~Kamil32
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Zacznijmy od spalania, byłem bardzo zadowolony, butla 55l tankowane ok 40l gazu zrobiłem najwiecej 390km (spokojna jazda), a przy normalnej jeździe to około 340-360 km także jak dla mnie okej. Koszty części to porażka, mimo ze samochód ma 20 lat to ceny są jak do jakiegoś kilkuletniego. Żeby zrobić kompletne zawieszenie bez amortyzatorów, na dobrych częściach to trzeba szykować około +- 3000 zł za same części, mówiąc o kompletnym zawieszeniu,...
2,0
~DarekZ15
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Jak mówiłem na BMW nie stać byle frajera. Części są drogie i przy dość notorycznych awariach klient odczuwa je po kieszeni. Prawdą jest to że chociaż może się wydawać że ten model zaczyna być przestażały to pełno w nim elektroniki i to nie tylko w "środku" ale także w silniku jest mnóstwo czujników które dość często zawodzą. Jedno wiem i nikt mi nie przetłumaczy inaczej. BMW nie czyta podrób choćby nie wiem jak dobrych. Czujnik...
2,0
~krzysiekg82
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Ci co piszą, że automat w mieście pali 12, to chyba mieszkają na jakimś wypizd...e :) Moje dane w Warszawie, mieszkam na obrzeżach, pracuję w ścisłym Centrum: jazda bez korków po mieście z przewagą obwodnicy to minimum 14l/100km, w korku porannym około 18l/100km. W trasie poza miastem minimum to 10l/100km, ale to jest głaskanie pedału gazu i jazda z prędkością 90-110km/h. Jeżdżąc po dużym mieście na co dzień, gdzie przewaga to łagodna jazda,...
BMW Seria 5 E39