AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 5
E39
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 5 E39
(317) - Wentylacja i ogrzewanie
Na liście zabraknie
446
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Erestes
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Klimatronic dwustrefowy spisuje się znakomicie. Do tego mamy możliwość zmiany nawiewu z zimnego na cieply i na odwrót ze środkowych nawiewów, bez względu na to jaką temperaturę ustawimy. Chcemy mieć np w aucie ciepło, ale chemy jednocześnie chłodniejszy nawiew na dłonie czy twarz - nie ma z tym problemu. Auto posiada także akumulator cieplny co pozwala na ogrzewanie kabiny nawet po wyłączeniu silnika, a w przypadku rozgrzewania się auta silnik...
Dodane
16 lat temu
4,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Klimatyzacja latem chłodzi wyśmienicie, także w chłodniejsze dni ogrzewanie nie zawodzi. Nie miałem okazji jeździć jeszcze zimą, ale przy "porannojesiennych" temperaturach rzędu 5 stopni, ciepłym powietrzem zaczyna wiać po niecałej minucie. To świetny wynik. Tylko czwórka, ponieważ nawiewy na szyby boczne są niezbyt skuteczne. Pod tym względem w Maździe było lepiej. Plus za funkcję odparowania przedniej szyby - jednym przyciskiem włącza się...
Dodane
15 lat temu
5,0
~Dominik P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Diesel dosyć długo się nagrzewa. Należy regularnie kontrolować poziom płynu chłodniczego, bowiem usterki układu chłodzenia w bmw to standard. Najczęściej pękają wężyki przy elektrozaworach ogrzewania i to tamtędy ucieka płyn. Klimatyzacja jest bardzo wydajna, nawet na postoju - pod warunkiem że sprawny jest wentylator klimatyzacji zamontowany za zderzakiem (tzw. air pusher). Jego awaria objawia się brakiem chłodzenia na wolnych obrotach, a...
Dodane
7 lat temu
5,0
~roger4
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
całkiem dobrze sobie radzi, fajna funkcja przy klmatroniku prawy górny przycisk powoduje bardzo szybkie osuszanie przedniej szyby i włączenie grzania lusterek. Nie trzeba klikać na panelu aby zwiększyć intensywność nadmuchu i po wyłączeniu wraca do zaprogramowanego wcześniej. Plus za dwustrefową klime, Plus za możliwość regulacji temp. nawiewu z tyłu. Plus za osobną regulacje temp. nawiewu z górnych kratek. To jest przydatne jak ktoś...
Dodane
12 lat temu
5,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Rewelacja! Klimatyzacja bardzo wydajna. Ale najbardziej jestem zadowolony z Webasto. Posiadam pełną wersję Thermo Top Z/C z dogrzewaniem silnika i wnętrza. Dogrzewacz silnika włącza się automatycznie podczas gdy temperatura na zewnątrz spadnie do około +5 stopni. A ogrzewanie wnętrza? Cóż, jak kończę nocną zmianę o 6 rano, a jest zima, to ustawiam ogrzewanie na jakieś 15 min. i wchodzę do ciepłego auta z odmrożonymi szybami. Odpalam auto i po...
Dodane
4 lata temu
4,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Klima chodzi bardzo dobrze. Latem nagrzane auto w słońcu schłodzić można w mniej niż 5 min do 21'c. Zimą przy temp 0'c ogrzewania nie uruchamiam przez 4km co pozwala mi osiągnąć temp 70'c. Po ok 6km mam 90'c. Dla porównania jeśli włączamy ogrzewanie od startu silnika to dopiero po 10km temp pokazuje 90'c. Parowanie szyb to kłopot przy komplecie pasażerów. W 2 osoby nie ma problemu. By temu zaradzić trzeba uruchomić...
Dodane
8 lat temu
5,0
~bydgoszczanin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Klimatronik z podziałem na dwie strefy jest naprawdę rewelacyjny. Warunek jeden - dbanie o filtr węglowy, uzupełnianie czynnika jeśli jest taka potrzeba (w trybie auto nawet przy największych upałach po schłodzeniu wnętrza klima powinna działać na pozycji 2 do 4 a nie więcej - inaczej coś jest nie tak) oraz minimum raz do roku odgrzybianie. Parowanie szyb nie występuje. W zimę również nie ma się do czego przyczepić. Po 2-3 minutach od ruszenia...
Dodane
12 lat temu
4,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Tu mam maly problem z klimatyzacja. W zasadzie w calym aucie tylko ona mnie wkurza. Bede juz drugi raz wymienial wentylator. Ale oprocz tego wszystko cacy. Szybko sie nagrzewa, a przy grzanych fotelach jak u mnie, nawet w -20'C nie czuc mrozu. Tylko te niemile zaskoczenie po wyjsciu z auta ;) przy sprawnej klimie w lato rowniez szybko schladza auto. Jedynym problemem jest ten wentylator... no ale przy 18letnim aucie nie mozna miec wszystkiego :-)
Dodane
7 lat temu
5,0
~marcar
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
E39 zalicza się do tych nielicznych samochodów w których klima jeśli, jest 100 % sprawna i po serwisie, w dolnym zakresie ustawień mrozi. W lato po schłodzeniu wnętrza jeżdżę na tem. 23-24. W zimę ogrzewanie też daje rade, nawet często jeżdżę z uchylonym szyberdachem. Przydatna funkcja w środkowej kratce nawiewu regulacja ciepło-zimno, np; można ustawić ciepło na wszystkie a na środku wieje chłodne powietrze.
Dodane
8 lat temu
Usterki
BMW Seria 5 E39
Liczba wpisów:
63
BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
czujnik abs zamiennik
Pękające głowice w silnikach 2.0 benzyna
duże spalanie, check się świeci
Zobacz więcej
usterek
4,0
~prw
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
nie wiem czy to problem tzw. \"jeża\" u mnie ale ogrzewanie działa w sposób taki że np. po ustawieniu 25 stopni, przez długi czas jest OK, a za chwilę jak zacznie dawać czadu gorąc to wytrzymać nie idzie, po zmniejszeniu temperatury na około 20 stopni jest przez dłuższy czas dalej leci ukrop i jedynym wyjściem jest wyłączenie ogrzewania i załączenie od nowa znów na wyższą temperaturę bo pozostając na niższej leci zimne powietrze.
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
32
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 170 aut
od ręki
BMW Seria 5 E39
4,4 (763 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz nadwozie
M5 Sedan
Sedan
Touring
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 E39
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 E39
Opinie
BMW Seria 5 E39
Usterki
BMW Seria 5 E39
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 E39
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 E39
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 E39
Dane techniczne
1275 raportów
zużycia paliwa
879 ogłoszeń
używanych
63 zgłoszone
usterki
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy