Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan (154) - Silnik

Na liście zabraknie 128 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Tu wiele zależy od wybranej przez nas wersji silnikowej. Niestety są jednostki lepsze i gorsze. Właściwie czym nowsze tym bardziej awaryjne. Nie polecam benzyn z bezpośrednim wtryskiem. Polecam Silniki 2.5d i 3.0d oba to turbodiesle R6 i są warte zakupu, jeśli będą zadbane, a ich przebieg mieści się w granicach zdrowego rozsądku. Benzyniaka 2.5 R6/192 KM oferta dla zdroworozsądkowych kierowców. To silnik starszej generacji. Nie jest przesadnie...
4,0
~mysza1231
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Silnik jest elastyczny, praktycznie bezobsługowy. Rzędowa szóstka daje sobie radę z tzw. "budą" poprawnie. Jeżeli jesteś pasjonatem bardzo agresywnej jazdy, lepiej zacznij rozglądać się za większym silnikiem. Jeżeli jednak, zależy Ci na w miarę dynamicznej limuzynie, to jest to idealny strzał. Dbaj o świece, olej itd., a BMW odwdzięczy Ci się bezawaryjnością. Są dwie rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę: zawór regulacyjny "Disa"...
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525d 177KM 130kW
Jeździłem wcześniej E46/E39/E60/X5 E53/E38 z silnikami benzynowymi 1.9/2.0/2.8/3.0/4.4 oraz 3 litrowymi dieslami. O silniku 2.5D mało słyszałem i nie miałem z nim kompletnie do czynienia. Przed zakupem drapalem się po głowie czy nie za szybko urośnie apetyt na moc, i czy jest sens kupować zaledwie 177 koni. Wiedziałem ze 400nm momentu mnie zadowoli lecz nie spodziewałem się ze będę tak miło zaskoczony. Płynnie przyspiesza, bez problemu osiąga...
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Silnik M54B22 charakteryzuje wysoka kultura pracy (na postoju prawie go nie słychać, wydaje się jakby auto było zgaszone), niezłe osiągi i dość wysoki poziom niezawodności. Przed zakupem obawiałem się zużycia oleju, o którym wszędzie jest głośno, ale w moim egzemplarzu kompletnie to nie występuje. Spalanie jest na akceptowalnym poziomie tak samo jak i koszty bieżącej obsługi. Kiedy wkręcimy silnik na obroty na poziomie co najmniej 3,5 tysięcy...
5,0
~Koks
BMW Seria 5 E60
Sedan 525 d 197KM 145kW
Zawsze wstawiam opinie po sprzedaży auta żeby nie zapeszać:)))e60 sprzedałem i kupiłem f10. Takie krótkie porównanie BMW szybko się uczy na błędach poprzednich modeli(w f10 przycisky ster.szyb lepiej ułożone,klimatronik wreszcie \"normalny\"lepiej wyciszony,lepiej wybiera nierówności, jednak widać tez w nowym modelu \"rękę\" księgowych(krótszy tylny podłokietnik,delikatniejszy lakier). Wracam do oceny e60 silnik majstersztyk nie ma się do...
3,0
~Adam Stawski
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 235KM 173kW
Jednak czuje sie ze pod maska pracuje diesel.Zaluje ze nie kupilem 530i.Moglbym bezposrednio skonfrontowac z lexusem gs.Moment obrotowy duzo wyzszy niz w 3-litrowej benzynie ale przy wyzszych obrotach generuje dokuczliwe drgania i halas.Jednak nie da mu sie zarzucic slabej dynamiki.Niezle ale bez rewelacji.Po pierwszych jazdach testowych nie dostrzeglem w/w minusow.Z biegiem czasu i przejechanych kilometrow zaczyna mnie zniechecac do szybszej...
5,0
~Łukasz Ożga bheesty@gmail.com
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Jest to naprawdę wspaniały silnik, dający bardzo dużą przyjemność z przyspieszania. Jest skomplikowany i wymagający dość kosztownej obsługi, sam olej to 9-10L przy wymianie. Bardzo drogie same filtry, olej, dodatkowe części typu odmy itp, wymieniane przy standardowych serwisach. Słabe punkty to kolektory - ssący (nowy 1800zł) i wydechowy (1400zł). Turbina wytrzymuje duże przebiegi przy sensownym traktowaniu, sam silnik i wtryski również. DBAĆ!
5,0
~ms
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
NIESAMOWITA RÓŻNICA W PORÓWNANIU NP. DO AUDI A6 AUDI TO V-KA CIĄGNIE ŁADNIE OD DOŁU LECZ PO CHWILI NA TYM SIĘ KOŃCZY I DO 4 TYŚ OBR. NIC SIĘ NIE DZIEJE. BMW TO INNA BAJKA AUTO MA TAK ZESTROJONY SILNIK DO SKRZYNI BIEGÓW ŻE POMIMO ŻE TO DIESEL CZUJEMY POWIEW SPORTOWEGO CHARAKTERU AUTA SILNIK CIĄGNIE ŁADNIE I RÓWNO OD NAJNIŻSZYCH OBROTÓW A POWYŻEJ OK 2,5 TYŚ DOSTAJE PRAWDZIWEGO WIATRU W ŻAGLE I CIĄGNIE AŻ DO KOŃCA NIESAMOWICIE PRZYSPIESZAJĄC.
5,0
~webber
BMW Seria 5 E60
Sedan 550 i 367KM 270kW
Silnik V8 to poezja w tym aucie. Już sam dźwięk po wciśnięciu przycisku START powoduje pojawienie się "banana" na twarzy. Kultura pracy tej jednostki jest wzorowa. Poziom hałasu dobrze wyważony (słychać bulgot V8, jednak nie jest on męczący nawet podczas kilkugodzinnej jazdy). Elastyczność? 367KM i prawie 500Nm wystarczy, żeby w każdej chwili przyspieszyć i nie martwić się, czy zdążę.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
53,67 zł
8,4
l/100km
14,3
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Artur
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
długo się wachałem czy ma być 530d E60 były jazdy testowe innymi autami z tej pólki ale przekonał mnie silnik jest NIESAMOWITY ,po wcisnięciu gazu automat (nie musi byc dużo ale do połowy) jest bosko i tak fajnie mruczy basowo żadnego klekotania.Przeczytałem na tym forum że ona odmładza i to działa !!jak do niej wsiadam od razu mam dobry humor a jak wyjadę miedzy inne samochody ...:)
BMW Seria 5 E60 Sedan