Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530d 218KM 160kW 2003-2005 (18) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marv
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Drobiazgi jak to drobiazgi. Zawsze się zdarzą. No to troszkę trzeszczały uszczelki ale się z tym uporałem. Wystarczyło po prostu dobrze je oczyścić. W zasadzie przypadłość miałem na własne życzenie bo posmarowałem je specyfikiem aby nie przymarzały do szyb. Wymieniłem termostaty i odmę. Ale to jest eksploatacja więc w zasadzie nie powinienem tego pisać. Wymieniłem też laser w nawigacji bo już nie czytał tak jak trzeba. No i spaliła się żarówka...
3,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Elektryka to kolejny słaby punkt e60, tu najczęściej zawodzą: czujnik skrętu, wyświetlacz komputera pokładowego, radio oraz elektroniczna blokada kierownicy.Popularną usterką jest też awaria regulator napięcia, a jego uszkodzenie może spowodować zaburzenia w działaniu aktywnego układu kierowniczego bądź wariowanie kontrolek. BMW E60/E61 wprost naszpikowane jest elektroniką, w związku z tym musimy przygotować się na częstą wymianę akumulatora.
5,0
~ms
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Auto jest bardzo dopracowane zdecydowanie przewyższa mercedesa e klasa a do mojego poprzedniego audi a6 nie można go w ogóle porównać. W audi robiłem chyba wszystko pompę zawieszenie kilka razy wałki rozrządu skrzynię uszczelnienie silnika itp...Bmw jest bezawaryjne jedyną rzeczą którą każdy będzie musiał naprawić to pompa wspomagania podobno to wada bmw. Pompa ma wycieki. Poza tym ok.
4,0
~Toxic
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Z częstych drobiazgowych usterek to często padają jednostki CCC a także termostaty czy maty siedzenia co nie jest kosztownymi naprawami ponieważ można sobie z nimi łatwo i samemu poradzić przy jakichkolwiek umiejętnościach manualnych dzięki czemu usterki są nie kosztowne i nie uprzykrzają życia. Więc uważam że to są drobiazgi.
3,0
~Kuba B
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Układ elektryczny to pięta achillesowa tego modelu. Przy wahaniach napięcia z akumulatora lub alternatora, choinka na blacie może przerazić. Stopień skomplikowania instalacji (światłowody) na pewno nie ułatwiają diagnostyki. Całe szczęście ze z większością drobnych usterek da się kontynuować jazdę.
5,0
~Łukasz Ożga bheesty@gmail.com
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Jest bardzo skomplikowanym samochodem, ale jak na stopień skomplikowania (znam go BARDZO DOBRZE pod każdym względem) trzyma się świetnie. Drobiagi... W zasadzie brak. Żadnych problemów z elektryką, szybami, lampeczkami itp.
3,0
~Prezes
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
No i tu sa schody mam auto po wypadku wiec z tym różnie, ale mam swojego mechanika z kompem i wszystko robi na bieżąco nie wiem jak bedzie dalej poki co sa pierdolki.jakies czujniki itp.błedy jak w kazdym aucie obecnych czasów.
4,0
~Darek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
To już nie te BMW co kiedyś.Jakość wykonania gorsza niż w poprzednim modelu.Zmieniając rejestracje uszkodził się czyjnik parkowania(a nawet go nie dotknołem)700zł w plecy.Auta najlepiej \"Patrz na mnie i nie rusz mnie\"
3,0
~janusz cz.
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
1.bardzo denerwujące skrzypiące uszczelki w drzwiach samochodu. Wymagane smarowanie latem co drugi dzień,zimą rzadziej,to jest straszne serwis w Poznaniu bezradny. 2.wymiana czujnika PDC w tyle
5,0
~Artur
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
nie lubie chwalić samochofów bo zaraz cos piardnie ale na razie cisza tylko wzywa na klocki olej i te reszte filtrów i płynów aha brak wskaznika temperatury płynu czy już można depnąć
BMW Seria 5 E60 Sedan